Vedonlyönti alle 20-vuotiaiden MM-kisoissa 2020

  • 13 967
  • 56

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Haluaako @FutureHockey ja @Lico ottaa viime vuoden kaltaisen kolmen pekan kahdeksikkovedon, vai mennäänkö 1v1 systeemeillä?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ottaisin mielellään yksykkösiä ainakin, mutta en mä tuosta kieltäydy jos lisänä.

No otetaanko jokasesta maasta 1 -periaatteella 1v1 ja sitten kolmistaan kaikista maista kuten viime vuonna?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
No otetaanko jokasesta maasta 1 -periaatteella 1v1 ja sitten kolmistaan kaikista maista kuten viime vuonna?

Kunhan joku ottais allstarsinkin. Mua ei toi kaikista maista yksi niin paljoa kiinnosta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mä voisin tulla mukaan, mutta mulle käy vain tuo 26.12 klo 12, kun joulupäivän iltana on menoa.

Jos en sitten voi tehdä valmista listaa jollekin muulle? @Mängimies
 
Viimeksi muokattu:

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Onkos meillä taas vain 10e panos mukana FantasyPoolissa vai otettaisiinko 20e panos mukaan tänä vuonna? Vähän ikävää kenen vaan varmaan keräillä vain kymppiä ja muissa pooleissa ollut vähän isompi panos aina mukana.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ei ole muilla luottoa, kun väitän, että Yhdysvallat sijoittuu turnauksessa pidemmälle kuin valitsemasi joukkue? Panos mitä vain!
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Ei ole muilla luottoa, kun väitän, että Yhdysvallat sijoittuu turnauksessa pidemmälle kuin valitsemasi joukkue? Panos mitä vain!
Venäjä & 15 yksikköä. Aika palata loppuotteluun sitten Helsingin kisojen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Arvottiin @LostHorizon :n ja @FutureHockey :n kanssa kahdeksikkoja ns. ryhmävetoon. Panos 40e per pelaaja, kaikki voittajalle.

Licon kahdeksikko:

Cole Caufield - Nicholas Robertson - Barrett Hayton - Dylan Cozens - Pavel Dorofeyev
Rasmus Sandin - Calen Addison - Ty Smith

LostHorizonin kahdeksikko:

Alexis Lafreniere - Grigori Denisenko - Joe Veleno - Alex Turcotte - Rasmus Kupari
Alexander Romanov - Ville Heinola - Nils Lundkvist

FutureHockeyn kahdeksikko:

Nils Höglander - Trevor Zegras - Alexander Khovanov - Matias Maccelli - Oliver Wahlstrom
Cam York - Bowen Byram - Philip Broberg
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Arvottiin myös @FutureHockey :n kanssa kahdet eri kentälliset. Sama idea kuin aikaisemminkin historian saatossa. Panokset näkyvät viestissä.

World All-Stars (Panos: 50€)

FutureHockey
Alexander Khovanov (RUS)- Alexis Lafréniere (CAN) - Simon Knak (SUI)
Moritz Seider (GER)- Samuel Knazko (SVK)

Lico

Cole Caufield (USA) - Rasmus Kupari (FIN)- Jan Jenik (CZE)
Rasmus Sandin (SWE) - Daniil Butenko (KAZ)

Kahdeksikkoveto (Panos: 50€)

FutureHockey

Nils Höglander (SWE)- Alexis Lafréniere (CAN) - Trevor Zegras (USA) - Alexander Khovanov (RUS) - Matias Maccelli (FIN)
Cam York (USA) - Philip Broberg (SWE) - Bowen Byram (CAN)

Lico

Cole Caufield (USA)- Nicholas Robertson (USA) - Grigori Denisenko (RUS)- Joseph Veleno (CAN) - Lucas Raymond (SWE)
Rasmus Sandin (SWE) - Alexander Romanov (RUS) - Calen Addison (CAN)
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Lisäksi @Lico :n kanssa 1v1 kahdeksikkoveto. Panos 30e.


Licon kahdeksikko:
Cole Caufield - Nils Höglander - Joe Veleno - Barrett Hayton - Trevor Zegras
Rasmus Sandin - Alexander Romanov - Ty Smith

LostHorizonin kahdeksikko:
Alexis Lafreniere - Grigori Denisenko - Nick Robertson - Alexander Khovanov - Alex Turcotte
Calen Addison - Cam York - Ville Heinola

Eli Lafreniereen, Denisenkoon, Turcotteen ja Heinolaan luotetaan.
 
Vielä otetaan yksi pelaaja mukaan Fantasy Pooliin. Ilmoittautumiset tämän päivän aikana. Heti huomenna arvotaan varausjärjestys ja varaustilaisuus huomenna klo 12
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
@Mängimies Mulla on tänään aika kiire mutta voin tulla vielä Fantasyyn mukaan jos tarviitte yhtä niin voin tulla mukaan, mitään listoja ei ole tehtynä mutta jos nopeesti ehtisin jotku tilastoscouttaukset tekemään.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vielä kerkiää mun kanssa lyömään vetoa jos haluaa! Nyt töissä, mutta klo 15 eteenpäin täällä tarkistamassa jotenka jotenka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös