Vedonlyönti alle 20-vuotiaiden MM-kisoissa 2020

  • 13 945
  • 56
Laitetaan nyt ennakkomarkkinointiin jo perinteinen U20 Jatkoaika Fantasy Pool - 2020 edition! Nyt lähtee neljäs vuosi tätä peliä. Säännöt ja muut tarkemmat tiedot voit lukaista vaikkapa viime vuoden ketjusta.

Ja viime vuoden tai sitä edellisten osallistujat etusijalla, mutta yritetään täyttää tämäkin mahdollisimman ripeään niin saadaan sovittua draftin aikataulut ym. ajoissa. Kisoihin ei kuitenkaan ole kuin noin viikko aikaa.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Mun täytyy passata tämän vuoden osalta. Sen verran kiirus ettei millään ehdi paneutua asiaan. Varmasti joku halukas löytyy tilalle.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mulla ei valitettavasti ole myöskään aikaa osallistua.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tarjotaan perinteitä kunnioittaen vetoja tarjolle:

- väitän, että Yhdysvallat sijoittuu turnauksessa paremmin kuin valitsemasi joukkue. Panos 20-50 euroa per käyttäjä. Voin ottaa useamman

- kahdeksikko/viisikkovetoja joko allstar tai yksi per maa-mentaliteetilla @LostHorizon @FutureHockey @Dragunov @Abdel @H.J.Simpson @Knap ping erityisesti, muitakin vastaan sopii
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Kiitoksia @Mängimies vetovastuun ottamisesta jälleen. Olen mukana fantasia-altaassa. Varaustilaisuus oli näemmä viimeksi joulupäivänä klo 20. Minulle tuo kävisi jälleen, mutta koska tapaninpäivänä pelit alkavat klo 16, periaatteessa samana aamunakin varaustilaisuuden ehtisi suorittaa. Tai sitten jouluaattoa edeltävä iltana, mutta silloin lopulliset joukkueet eivät välttämättä ole selvillä, joten kannatan viime vuoden aikataulua tai sitten tapaninpäivän aamua, koska viimeksi varaustilaisuuden läpivientiin meni aikaa vain kolme tuntia.
 
Kiitoksia @Mängimies vetovastuun ottamisesta jälleen. Olen mukana fantasia-altaassa. Varaustilaisuus oli näemmä viimeksi joulupäivänä klo 20. Minulle tuo kävisi jälleen, mutta koska tapaninpäivänä pelit alkavat klo 16, periaatteessa samana aamunakin varaustilaisuuden ehtisi suorittaa. Tai sitten jouluaattoa edeltävä iltana, mutta silloin lopulliset joukkueet eivät välttämättä ole selvillä, joten kannatan viime vuoden aikataulua tai sitten tapaninpäivän aamua, koska viimeksi varaustilaisuuden läpivientiin meni aikaa vain kolme tuntia.

Tuo aikaikkuna on tosiaan varsin kapea, koska lopulliset jengit ovat tiedossa vasta 23. päivän iltana jos edes silloin. Ensimmäiset pelit sitten jo 26. päivä ja siinä välissä on joulu. Toisille jouluaatto on se ehdottomin pyhä, toisille ehkä sitten joulupäivä. Noin alustavasti ehdotan 25. päivä klo 20 alkaen tai 26. päivä klo 12 alkaen, mutta katsotaan kun saadaan porukka kasaan. Osallistujia olisi hyvä saada minimissään 8 ja maksimissaan ehkä 14, ei ainakaan enempää.
 

Knap

Jäsen
Tuo aikaikkuna on tosiaan varsin kapea, koska lopulliset jengit ovat tiedossa vasta 23. päivän iltana jos edes silloin. Ensimmäiset pelit sitten jo 26. päivä ja siinä välissä on joulu. Toisille jouluaatto on se ehdottomin pyhä, toisille ehkä sitten joulupäivä. Noin alustavasti ehdotan 25. päivä klo 20 alkaen tai 26. päivä klo 12 alkaen, mutta katsotaan kun saadaan porukka kasaan. Osallistujia olisi hyvä saada minimissään 8 ja maksimissaan ehkä 14, ei ainakaan enempää.
Mä tosiaan olen tuon aatonaaton kelkassa. Siinä voisi tehdä esim. niin, että jos pelaajaasi nyt ei jostain syystä joukkueeseen valita, sen saisi vaihtaa vielä. Yhtälailla käy myös tapaninpäivä minulle. Jos enemmistö joulupäivän kannalta, niin sitten vetäkää sillä ehdottomasti!

@Lico voisin sun kanssas ottaa tuollasen 5v5/8v8 jos draftiin ei aikataulut natsaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Knap

Jäsen
Noh laitetaanko pystyyn 10€ per heppa, niin köyhilläkin (minulla) varaa tähän lystiin. Alustavasti kaikilla se yksi heppa. Sovitaan vaikka, että jos ennen kisoja loukkaantuu tai ei valita kisoihin, saa vaihtaa heppansa. Eli 26.12. 15.55 asti.
* 1 heppa per osallistuja
* Panos 10e
* Pelaajan saa vaihtaa 26.12. klo 15.55 asti, mikäli hän loukkaantuu tai ei valita kisoihin.
* tie-breaker maalit

Jostain syystä tähän ilmaveivihurriin hirveä luotto. Katsotaan onko syytä.

Pistepörssiveto:
Nils Höglander, Knap
Oliver Wahlstrom, @Avuton tunari
Joe Veleno, @LostHorizon
Cole Caufield, @FutureHockey
 
Viimeksi muokattu:

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Mukana ollaan taas Fantasy Poolissa ja pari uutta pelaajaa vaan rohkeesti mukaan, niin saadaan tarpeeksi porukkaa!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Mukaan Fantasyyn jos @Mängimies hyväksyy.

@Lico otetaan kummatkin viisikot / kahdeksikot. Palaillaan lauantaina astialle kun töiltä kerkiän.

Pistepörsään mukaan Cole Caufieldilla.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Ja tuohon edelliseen liittyen, tägätään nyt ainakin viime vuoden pelaajat mukaan eli @Lico @Salming @Abdel @red.machine @Zigmund @Knap @heikkik @JMT @LostHorizon @Tornados @Uniquewn

Jos järjestetään, niin mukana. Talviloma alkoi tänään, joten nyt on aikaa katsella joukkueiden kokoonpanoja. Draftin ajankohdalla ei ole isommin väliä, mutta mieluummin myöhemmin kuin aikasemmin.

Maanantaina 23. päivä tulee Suomi - Kanada harjoitusmatsi Ylen kakkoselta, joten ainakin noiden joukkueiden peluutuksista saa jotakin käsitystä.
 

Knap

Jäsen
Pistepörssiveto: (10e buy in)
Nils Höglander, Knap
Oliver Wahlstrom, @Avuton tunari
Joe Veleno, @LostHorizon
Cole Caufield, @FutureHockey
Alexis Lafreniere, Hasselbaink

Hei mukaan vaan tähän!
Eikö ketään houkuta yksi tämän turnauksen parhaista pelaajista, Matias Maccelli? Tai alkukauden NHL:ssä pelannut Barret Hayton? Viime draftin #7 Dylan Cozens? Superlupaus Vasili Podkolzin? Tai USA:n supernimet (jaksa edes luetella, kun niitä on niin helvetisti).

Suosittelen myös tuohon Fantasy Pooliin osallistumista. Itselle ainakin ollut jääkiekkovuoden yksi kohokodista, vaikka aina hävinnytkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös