Vedonlyönnit Mestis-kaudelle 2021–2022

  • 21 208
  • 152

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Tuo boldattu on hyvä pointti, max kolme pelaajaa, mutta ite kannattaisin boldatusta syystä max kahta.

Kukaanhan tätä ei rahan takia tee vaan maineen ja kunnian vuoksi.
Kyllä itsekkin kallistun tuohon max. 2-pelaajaa niin jää seuraavalle vedollekkin potentiaalisia pelaajia jemmaan.

Siis ehdotetaan max. 2-pelaajaa per. vetoon osallistuja, toki yhdelläkin saa pelata ja voittaa.
Onko kielteistä kantaa ilmassa, kommentoikaa.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
@Murkula Jaakko Kuusisto Kiekko-Vantaa
@OCE Juho Liuksiala KooVee, Mikko Haaparanta Ketterä
@Dynamo_FIN Zdenek Sedlak Ketterä
@Linnankundi Matias Lainio, SaPKo
@Flyingbird Oskari Kalajanniska, Tuto
@FutureHockey Miro-Pekka Saarelainen, Kiekko-Vantaa
@Sergei Fedorov Yegor Chizhikov, Ketterä
@jmexel Miika Tiihonen, RoKi
@stemme Saku Kivinen, RoKi
@Peteliuz Joonas Larinmaa, TUTO
@AasiIhaa Alexander Nikulin, TUTO
@LL90 Janne Hämäläinen, IPK

Pakko se on ottaa toinen heppa tähän Hattuvetoon kun tuo Liuksiala häipyy maisemaan sillä hetkellä kun kiekko putoo jäähän.
Eiköhän tuo länsinaapuriin luiki ja jättää meikäläisen vilkuttamaa rannalle.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Pakko se on ottaa toinen heppa tähän Hattuvetoon kun tuo Liuksiala häipyy maisemaan sillä hetkellä kun kiekko putoo jäähän.
Eiköhän tuo länsinaapuriin luiki ja jättää meikäläisen vilkuttamaa rannalle.
Mikäli vaan sarjassa pysyy, on varmasti hyvä vaihtoehto tähän. Olen Liuksialan tällä kaudella kerran nähnyt jo pisti kyllä silmään. Hakeutuu aktiivisesti ja ennen kaikki aggressiivisesti maalipaikoilla. Rytminvaihdot tulevat oikeaan aikaan ja ainakin näkemässäni ottelussa onnistui luomaan itselleen laukaisulinjan maalille. Hyvin harvoin vastustaja sai mailaansa väliin. Tämä yhdistettynä vähintäänkin kelvolliseen laukaukseen tekee Liuksialasta todella hyvän ehdokkaan.

Heitän tähän vielä vinkiksi, että Leevi Lemberg on pre-seasonilla tehnyt seitsemään otteluun tehot 6+3. Jos vaikka listalle pääsisi joku meidänkin pelaaja. Viime vuonnahan Villanen räjäytti potin heti ensimmäisessä ottelussa TUTOa vastana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Heitän tähän vielä vinkiksi, että Leevi Lemberg on pre-seasonilla tehnyt seitsemään otteluun tehot 6+3. Jos vaikka listalle pääsisi joku meidänkin pelaaja.
Itseasiassa tuo oli yksi vaihtoehto, sit oli myös SaPKosta,Kiekkopojista,Peliitoista vaihtoehdot mut ajattelin kuitenkin päätyä oman joukkueen peluriin jolta tällä kaudella odotan paljon.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Hei sinä Mestis tietäjä!

Vielä on mahdollisuus muuttaa tietämys rahaksi ja osallistua Hattutemppu vetoon.
Veto sulkeutuu tänään 23.9.2021 klo. 18:00
Vedon hinta 20€ jos otat kaksi heppaa se on hinta 40€
Kaikille onnea peliin.

E: Yritin saada viralliseksi valvojaksi Aulis Gerlanderin mutta ei kuulemma eläkekiireiltään ehdi. :D
 
Viimeksi muokattu:

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
@Murkula Jaakko Kuusisto Kiekko-Vantaa
@OCE Juho Liuksiala KooVee, Mikko Haaparanta Ketterä
@Dynamo_FIN Zdenek Sedlak Ketterä
@Linnankundi Matias Lainio, SaPKo
@Flyingbird Oskari Kalajanniska, Tuto
@FutureHockey Miro-Pekka Saarelainen, Kiekko-Vantaa
@Sergei Fedorov Yegor Chizhikov, Ketterä
@jmexel Miika Tiihonen, RoKi
@stemme Saku Kivinen, RoKi
@Peteliuz Joonas Larinmaa, TUTO
@AasiIhaa Alexander Nikulin, TUTO
@LL90 Janne Hämäläinen, IPK
@Eesau_65 Niklas Konttila, TUTO

Pakko kai se on tähän osallistu mustalla hevosella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Veto ratkee ennen ku kaikki saa ratsujaan edes viivalle. Eikö tosiaan Kaksonen ollukaan mukana. Heh. Se kyl pelaa jos Hermes ottaa veskarin pois .

E; Jes, ei sittenkään.
 
Viimeksi muokattu:

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Menin vanhanaikaiseen, enkä tajunnut pelien alkaneen eilen. No jäipä muilta rahat säästöön, kun Lainion mentyä olisin Eetu Mäen napannut ratsuksi.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Eikä petä meikänkään ratsut. Jos en vikaan muista niin ei maaliakaan ennen kuin peli ratkesi. Kolmeen vuoteen olen ehtinyt saada yhteensä yhden maalin tilastoihin.

Onnea tietäjälle @OCE
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Kiitos huru mykket, äsken huomasin @Peteliuz viestistä et näinkö pääs käymään, ihan kiva.
Pitäskö sanoo et tietäjät tietää toiset arvaa :)
Ei kahta ilman kolmatta.
 
Viimeksi muokattu:

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Nythän mä hokasin, Ketterällä kaks perättäistä mestaruutta minulla kaks perättäistä hattua kumpi vie kolmannen...... vai tuleeko Grand Slam
Kummelit sanois "Legendaarista"
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Nythän mä hokasin, Ketterällä kaks perättäistä mestaruutta minulla kaks perättäistä hattua kumpi vie kolmannen...... vai tuleeko Grand Slam
Kummelit sanois "Legendaarista"

Lisätään listaan "Ketteräläisten" näkökulmasta jerkkua.
Hattutemppuvedot: 4x peräkkäin Ketterän laariin. (allekirjoittanut, Sergei Fedorov ja OCE x2)
Ketterä: 2x Suomen Cup ja 2x Mestis...

Ensimmäisen kerran putket katkolla marraskuisessa Hartwallissa, kun CUP otatuksessa vastaan asettuu sarjan häntäjengi K-Espoo :D..
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Hattutemppuvedot: 4x peräkkäin Ketterän laariin. (allekirjoittanut, Sergei Fedorov ja OCE x2)
Ketterä: 2x Suomen Cup ja 2x Mestis...
Hetkinen, oliko muuten näin et ennen minun kahta edellinen oli Peteliuz. Jos näin niin Ketterän pitäs ottaa Cup.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
On tääkin. Mestiksen voittaja on selvillä jo ennen lokakuuta ja kaikki tietää, että Jokerien ei anneta voittaa KHL:ää. Sisäinen urheiluromantikkoni kuoli juuri.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Hetkinen, oliko muuten näin et ennen minun kahta edellinen oli Peteliuz. Jos näin niin Ketterän pitäs ottaa Cup.
Voi muuten olla, että Peteliuz iski myös viikseltä voiton. ( hataria ovat muistikuvat )
 
Onhan tää turhauttavaa osallistua, kun tietää minne ne rahat menee.
Itse kuvittelisin kohtuullisuuden löytyvän ilman rajoitteita, mutta ei tuo @OCE :n ehdottama max. 3 ole huono ehdotus. Onhan täällä mukana meitä peliriippuvaisia, jotka ovat valmiita lahjoittamaan rahansa muille (lähinnä imatralaisille).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös