Vedonlyönnit liigakaudelle 2020–2021

  • 57 565
  • 298

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Voisin lähteä tähän mukaan.
Sitä mää vaan kysyisin että eikös sulta ole jäänyt viime kauden toinen hattutemppuveto maksamatta voittajalle @1971 ? Veto ratkesi lokakuun lopulla, ja hän on viimeisen kerran päivittänyt maksaneiden listan 18.11. Sinä puutut siitä, etkä ole kommentoinut sitä julkisesti mitenkään. Minä kysyin vielä yksityisviestillä joulukuussa 1971:ltä, että oletko maksanut, ja hän sanoi muistuttaneensakin sinua kerran, johon olit kuulemma jättänyt kokonaan vastaamatta.
 

Barney

Jäsen
Jaa et otakaan jatkismaiseen tapaan omaa Westerholmia tai Tomekia?
Miksi minun pitäisi ottaa Westerholm tai Tomek? Tässäkin ketjussa on lyöty aika monta vetoa muiden kuin oman suosikkijoukkueen pelaajien puolesta.

Passaan kuitenkin koronan vuoksi tämän. Liikaa epävarmuustekijöitä.
Tämä ei kyllä yllättänyt tippaakaan. Ensin tullaan kovalla itseluottamuksella vedonlyöntiketjuun aukomaan päätä vedonlyöntiehdotuksen tehneelle kirjoittajalle, sen jälkeen kovalla itseluottamuksella ilmoitetaan että lähdetään mukaan jos vedonlyöntiehdotusta muutetaan ja sitten lopuksi kun ei keksitä enää mitään tekosyytä, niin kieltäydytään.

En kyllä uskonut sekuntiakaan sinun lähtevän tuohon vetoon mukaan. Voidaan sopia, että kieltäydyit tuosta vedosta koronan tuoman epävarmuuden takia, mutta itse veikkaan, että et vain halunnut lähteä mestismaalivahdilla vetoon Liigan viime vuoden top-5 maalivahtia vastaan. Se on toki ihan ymmärrettävää, sillä olisin lähtenyt tuohon vetoon ihan selvänä ennakkosuosikkina.
 

Barney

Jäsen
@Barney jos sua kiinnostaa lähteä vetoa lyömään, niin voin lähteä sellaseen maltilliseen parinkympin vetoon Tirrosella tai Kareyevillä. Katotaan kauden jälkeen vähemmän pelanneen torjuntaprosentti tms.
Eli siis veto siitä, että kumman joukkueen kakkosmaalivahdilla (kauden aikana vähemmän otteluita pelanneella) on parempi torjuntaprosentti runkosarjan päätteeksi? Sinulla TPS, minulla Kärpät ja panos 20 euroa? Käy.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Barney

Jäsen
Just näin, joten lyödään kiinni. Saat vielä päättää otetaanko vain runkosarjan pelit huomioon vai lasketaanko päätyyn saakka?
Mennään runkosarjalla, niin molemmilla joukkueilla on ainakin varmasti tuolla ajanjaksolla yhtä monta ottelua, joten kumpikaan ei saa noista ottelumääristä mitään ylimääräistä etua.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@HOOLIGAN_ nyt kun merkkailin näitä vetoja itselleni ylös Wordiin niin tajusin, että halusit ilmeisesti mun ja FH:n mukaan tuohon kolmanneksi lenkiksi? Vai meinasitko 1vs1 meikäläiselle? Ainakaan näillä näkymin mä en lähde kolmen kimppaan mukaan, kun ei riitä aika niin paljoa scoutata Liigaa. Mutta se voi toki muuttua.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
@HOOLIGAN_ nyt kun merkkailin näitä vetoja itselleni ylös Wordiin niin tajusin, että halusit ilmeisesti mun ja FH:n mukaan tuohon kolmanneksi lenkiksi? Vai meinasitko 1vs1 meikäläiselle? Ainakaan näillä näkymin mä en lähde kolmen kimppaan mukaan, kun ei riitä aika niin paljoa scoutata Liigaa. Mutta se voi toki muuttua.
Kumpi vaan käy
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicans on runkosarjan päätyttyä 10 joukossa, sinä sanot ettei ole. Panosta saa ehdottaa itse, otan näitä miten monta vaan. Minimipanos nyt kuitenkin vaikka se 20e.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Pelicans on runkosarjan päätyttyä 10 joukossa, sinä sanot ettei ole. Panosta saa ehdottaa itse, otan näitä miten monta vaan. Minimipanos nyt kuitenkin vaikka se 20e.

Mä lähen tähän mukaan tolla 20e!

Oletan että veto mitätöidään mikäli runkosarja päättyy ennen aikojaan.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kannattaa varmaan näissä vedoissa sopia, miten toimitaan jos kausi keskeytyy. Eli mennäänkö sen hetkisen tilanteen mukaan, ja katsotaan pistekeskiarvoa tai muuta, oli kyse sitten pistepörssistä tai sarjataulukosta. Lähinnä siksi, että ei ketään harmita, jos jää omasta mielestään rahat saamatta.
 

Ralph

Jäsen
Oman suosikkijoukkueen rakentumista uuteen kauteen seuratessa tuli mieleen tällainen veto. Eli veikkaan, että HPK:n runkosarjaotteluissa syntyy enemmän maaleja kuin valitsemasi toisen joukkueen otteluissa. Tällä tarkoitan tietenkin yhteismaalimäärää eli itse tehdyt plus päästetyt maalit ovat yhteensä enemmän HPK:lla kuin valitsemallasi joukkueella. Panokseksi vaikka perinteinen 50 euroa.

Mukaan toki voisi tulla kolmas tai neljäskin osallistuja eri joukkueella ja voittaja saisi koko potin. Ja jos runkosarja jää kesken ja pelimäärät eivät mene tasan, lasketaan keskiarvo ottelua kohden.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oman suosikkijoukkueen rakentumista uuteen kauteen seuratessa tuli mieleen tällainen veto. Eli veikkaan, että HPK:n runkosarjaotteluissa syntyy enemmän maaleja kuin valitsemasi toisen joukkueen otteluissa. Tällä tarkoitan tietenkin yhteismaalimäärää eli itse tehdyt plus päästetyt maalit ovat yhteensä enemmän HPK:lla kuin valitsemallasi joukkueella. Panokseksi vaikka perinteinen 50 euroa.

Mukaan toki voisi tulla kolmas tai neljäskin osallistuja eri joukkueella ja voittaja saisi koko potin. Ja jos runkosarja jää kesken ja pelimäärät eivät mene tasan, lasketaan keskiarvo ottelua kohden.

Mä voisin ottaa tän kiinni, eli väitän että JYPin peleissä tulee enemmän kuin HPK:n peleissä.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oman suosikkijoukkueen rakentumista uuteen kauteen seuratessa tuli mieleen tällainen veto. Eli veikkaan, että HPK:n runkosarjaotteluissa syntyy enemmän maaleja kuin valitsemasi toisen joukkueen otteluissa. Tällä tarkoitan tietenkin yhteismaalimäärää eli itse tehdyt plus päästetyt maalit ovat yhteensä enemmän HPK:lla kuin valitsemallasi joukkueella. Panokseksi vaikka perinteinen 50 euroa.

Mukaan toki voisi tulla kolmas tai neljäskin osallistuja eri joukkueella ja voittaja saisi koko potin. Ja jos runkosarja jää kesken ja pelimäärät eivät mene tasan, lasketaan keskiarvo ottelua kohden.
Varastan idean, ja ehdotan päinvastaista vetoa. Väitän, että Ilveksen peleissä tulee vähemmän maaleja, kuin valitsemasi joukkueen peleissä. 20€ panos, ja mukaan otetaan niin monta osallistujaa kuin halukkaita löytyy, kuitenkin kukin eri joukkueella. Jos runkosarjaa ei pelata valittujen joukkueiden osalta kokonaisuudessaan loppuun, tämä veto mitätöityy.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkaa mennä niin huuruun tuon tuhkien sirottelun kanssa tuolla "Korona uhka Liigalle" -ketjussa, että tarjoan jollekin kotivirologille nyt oivan mahdollisuuden netota 50 euroa minulta.

Minä väitän, että Liigaa pelataan ensi kaudella vähintään 30 runkosarjakierrosta ja että mestari selvitetään ja kruunataan, tavalla tai toisella. Sinä väität päinvastaista, eli selkokielellä: Liigaa pelataan enintään 29 runkosarjakierrosta, tai sitä pelataan enemmän mutta mestaria ei viime vuoden tapaan selvitetä.

Panos tosiaan 50e, otan vedon yhden henkilön kanssa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Alkaa mennä niin huuruun tuon tuhkien sirottelun kanssa tuolla "Korona uhka Liigalle" -ketjussa, että tarjoan jollekin kotivirologille nyt oivan mahdollisuuden netota 50 euroa minulta.

Minä väitän, että Liigaa pelataan ensi kaudella vähintään 30 runkosarjakierrosta ja että mestari selvitetään ja kruunataan, tavalla tai toisella. Sinä väität päinvastaista, eli selkokielellä: Liigaa pelataan enintään 29 runkosarjakierrosta, tai sitä pelataan enemmän mutta mestaria ei viime vuoden tapaan selvitetä.

Panos tosiaan 50e, otan vedon yhden henkilön kanssa.
Voin ottaa tämän ihan vaan siksi, että jos liigaa ei pelattaisi 30 kierrosta tai enemmän saa sentään 50€ lohdutukseksi joka ei kyllä oikeasti lohduta yhtään, mutta joo voin ottaa tämän.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös