Vedonlyönnit kaudelle 2024–2025

  • 8 600
  • 42

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Avataanpa tämä ketju tulevaa kautta koskien.

Väitän että SaiPa on runkosarjan lopputaulukossa korkeammalla sijalla kuin HPK, Jukurit tai K-Espoo. Otan yhden vedon/ joukkue. 20e on panoksena tässä vedossa. Mikäli jostain syystä runkosarjaa ei palata loppuun, niin parempi pistearvo/pelattu peli ratkaisee vedon.

KooKoota ja Ässiä vastaan voin ottaa samoilla ehdoilla vedon, mutta SaiPa saa 10 pisteen tasoituksen.
 
Viimeksi muokattu:

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Avataanpa tämä ketju tulevaa kautta koskien.

Väitän että SaiPa on runkosarjan lopputaulukossa korkeammalla sijalla kuin HPK, Jukurit tai K-Espoo. Otan yhden vedon/ joukkue. 20e on panoksena tässä vedossa. Mikäli jostain syystä runkosarjaa ei palata loppuun, niin parempi pistearvo/pelattu peli ratkaisee vedon.

Otetaan kiinni tämä HPK:lla. Eli minä sanon, että runkosarjan päätteeksi HPK löytyy Saipan yläpuolelta ja panos tästä 20e.

Yhtään enempää menestystä en kerhofanina edes yritä toivoa, mutta jos nyt edes tämä jännitys kestäisi yli joulun.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähtiskö joku ässäfani mukaan perinteiseen Lukko vs Ässät runkosarjavetoon? Eli simppelisti kumpi sijoittuu runkosarjassa paremmin, Lukko vai Ässät. Panos 50€.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avataanpa tämä ketju tulevaa kautta koskien.

Väitän että SaiPa on runkosarjan lopputaulukossa korkeammalla sijalla kuin HPK, Jukurit tai K-Espoo. Otan yhden vedon/ joukkue. 20e on panoksena tässä vedossa. Mikäli jostain syystä runkosarjaa ei palata loppuun, niin parempi pistearvo/pelattu peli ratkaisee vedon.

KooKoota ja Ässiä vastaan voin ottaa samoilla ehdoilla vedon, mutta SaiPa saa 10 pisteen tasoituksen.

Ihme ja kumma kukaan ei ilmeisesti ole tarttunut vielä SaiPa vs Ässät vetoon. Eli Ässät kerää vähintään kymmenen pistettä enemmän kuin SaiPa runkosarjassa ja 20 EUR panos?
 

Spuddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, littipeukku IPK:lle, KuPS
Ihme ja kumma kukaan ei ilmeisesti ole tarttunut vielä SaiPa vs Ässät vetoon. Eli Ässät kerää vähintään kymmenen pistettä enemmän kuin SaiPa runkosarjassa ja 20 EUR panos?
Maistuisko 20€ veto KalPa vs Ässät runkosarjassa ilman pistetasoituksia?
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Ei maistu, kiitos tarjouksesta. KalPa tulee olemaan Ässien edellä runkosarjassa.
No minä voin antaa vaikka Ässille 10 pistettä etumatkaa. KalPa siis voittaa runkosarjassa Ässät vähintään kymmenellä pisteellä. Panoksen saat päättää väliltä 20-100 euroa.
 

Wondermike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Runkosarjan 2024-2025 voittajajoukkue.
Minä sanon että Tappara voittaa runkosarjan.
Haasteen vastaanottaja nimeää oman joukkueen runkosarjan voittajaksi.
Panos 100€.
Vain runkosarjan voitto ratkaisee vedon, ei parempi sijoitus.
Voittaja on siis jompi kumpi vedonlyöjistä tai ei kumpikaan.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Hmm, kävi mielessä yksi vedonlyönti-idea. Haluaisin lyödä vetoa KooKoon puolesta, ja mielestäni tämä on suhteellisen reilu.

Minä valitsen KooKoosta kaksi hyökkääjää, ja sinä valitset näiden joukkueiden seasta (HPK, Jukurit, Kiekko-Espoo, SaiPa, Sport) kaksi hyökkääjää, ja kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä ensi kauden runkosarjassa voittaa vedon.

Jos tuo ei kuulosta reilulta, niin voit valita näiden joukkueiden seasta yhden hyökkääjän ja yhden pakin (HIFK, Ilves, Tappara, Kärpät), ja minä valitsen KooKoosta kaksi hyökkääjää, ja sama kaava, että kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä runkosarjassa voittaa.

Voisin ottaa 2-3 vetoa vastaan panoksella 20€.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Hmm, kävi mielessä yksi vedonlyönti-idea. Haluaisin lyödä vetoa KooKoon puolesta, ja mielestäni tämä on suhteellisen reilu.

Minä valitsen KooKoosta kaksi hyökkääjää, ja sinä valitset näiden joukkueiden seasta (HPK, Jukurit, Kiekko-Espoo, SaiPa, Sport) kaksi hyökkääjää, ja kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä ensi kauden runkosarjassa voittaa vedon.

Jos tuo ei kuulosta reilulta, niin voit valita näiden joukkueiden seasta yhden hyökkääjän ja yhden pakin (HIFK, Ilves, Tappara, Kärpät), ja minä valitsen KooKoosta kaksi hyökkääjää, ja sama kaava, että kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä runkosarjassa voittaa.

Voisin ottaa 2-3 vetoa vastaan panoksella 20€.
Tämä olisi kyllä hyvin mielenkiintoinen, mutta K-Espoon osalta en uskalla vielä nimetä pelaajia... jos käy, että pelaajat nimetään viimeistään kautta edeltävän viikon loppuun mennessä (kun on uusia pelaajia vähän harkkapeleissä nähnyt), voisin K-Espoolla tarttua.

Tai vaihtoehtoisesti myös käy kahden parhaan pistemiehen (riippumatta pelipaikasta) yhteenlaskettu pistemäärä nimeämättä pelaajia, sitäkin voisi harkita.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Tämä olisi kyllä hyvin mielenkiintoinen, mutta K-Espoon osalta en uskalla vielä nimetä pelaajia... jos käy, että pelaajat nimetään viimeistään kautta edeltävän viikon loppuun mennessä (kun on uusia pelaajia vähän harkkapeleissä nähnyt), voisin K-Espoolla tarttua.
Ymmärrettävää. Kyllä minulle käy että voidaan päättää pelaajat syyskuun tienoilla. KooKooltakin puuttuu kärkisentteri ja 2-3 ketjujen laituri.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ymmärrettävää. Kyllä minulle käy että voidaan päättää pelaajat syyskuun tienoilla. KooKooltakin puuttuu kärkisentteri ja 2-3 ketjujen laituri.
8.9. mennessä, kuitti tähän ketjuun?
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm, kävi mielessä yksi vedonlyönti-idea. Haluaisin lyödä vetoa KooKoon puolesta, ja mielestäni tämä on suhteellisen reilu.

Minä valitsen KooKoosta kaksi hyökkääjää, ja sinä valitset näiden joukkueiden seasta (HPK, Jukurit, Kiekko-Espoo, SaiPa, Sport) kaksi hyökkääjää, ja kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä ensi kauden runkosarjassa voittaa vedon.

Jos tuo ei kuulosta reilulta, niin voit valita näiden joukkueiden seasta yhden hyökkääjän ja yhden pakin (HIFK, Ilves, Tappara, Kärpät), ja minä valitsen KooKoosta kaksi hyökkääjää, ja sama kaava, että kumman pelaajat tekevät yhteensä enemmän pisteitä runkosarjassa voittaa.

Voisin ottaa 2-3 vetoa vastaan panoksella 20€.

Minä valitsen HIFK:n kriisijoukkueeksikin jo nimetystä porukasta kaksi suhteellisen nuorta oria, eli Kristian Vesalainen ja Aron Kiviharju. Uskon vahvasti molempien ensi kauteen.

Sinulle kaksi KooKoon hyökkääjää. Mihin mennessä?
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Minä valitsen HIFK:n kriisijoukkueeksikin jo nimetystä porukasta kaksi suhteellisen nuorta oria, eli Kristian Vesalainen ja Aron Kiviharju. Uskon vahvasti molempien ensi kauteen.

Sinulle kaksi KooKoon hyökkääjää. Mihin mennessä?
Valitsen suoraan Vilmos Gallon ja Riley Sawchukin.

Rohkea veto tuo Kiviharju. Katsotaan miten onnistuu.

Kuitti minun puolesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös