Vastakkainasetteluketju

  • 412 967
  • 5 215
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Luxemburg vai Liechtenstein?
Luxemburg. Noin Forssan kokoinen alue. Ja tälläkin hetkellä, siellä VITTUILLAAN MEILLE, ANKARASTI!!!

Konstaapeli Artturi Reinikainen vai Kauppaneuvos Johannes Paukku?

edit, Reinikainenhan oli konstu eikä mikään komisario.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Paukku. Vastaisin myös sen selänpesijän, mutta sitä ei kysytty.

Maisa Torpan miljonäärimies vai Mailis Penttilän miljonäärimies?
Taas pitää valita jostain tuntemattomista suuruuksista. Maisa Torpan nimen oon kuullu niin valitaan siten sen miljonäärimies.

Rambo vai Terminaattori?
 
K

Kiekkokatsoja

Markku. MacGyver ei ikinä pystyisi myymään rähmäsilmäpullia ja iskemään naisia samaan aikaan Hirvaskankaalla edes taka-mulletilla.

NHL-pelaajan kasvanut leuka vai naisbodarin möreä ääni?
Leuka.
Sillanpään esiintyminen kirkossa, ok vai ei?
Kyseessä laulaja Sillanpää, joka on kärähtänyt huumeista, ja nyt on syytettynä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
 

Glove

Jäsen
Leuka.
Sillanpään esiintyminen kirkossa, ok vai ei?
Kyseessä laulaja Sillanpää, joka on kärähtänyt huumeista, ja nyt on syytettynä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Mun puolesta saa esiintyä missä huvittaa. Ei ole semmoinen artisti jonka keikalle menisin.

Eukonkannon MM-kisat vai suopotkupallon MM-kisat?
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Vadelma tuoreena marjana on parempi, mutta hillona mansikka kyllä vie voiton. Eli mansikkahillo.

Sinä saat 100 tonnia puhtaana käteen, vai paras kaverisi saa miljoonan?
 

Glove

Jäsen
Vadelma tuoreena marjana on parempi, mutta hillona mansikka kyllä vie voiton. Eli mansikkahillo.

Sinä saat 100 tonnia puhtaana käteen, vai paras kaverisi saa miljoonan?
Kyllä minä ottaisin sen 100000 itselle. Ei mulla oo niin hyviä kavereita että ne antaisi mulle 100000 omasta miljoonastaan. Ja loppujen lopuksi kaikilla se oma napa on lähempänä kuin kaverin napa.

Lotto vai Eurojackpot?
 
K

Kiekkokatsoja

Mun puolesta saa esiintyä missä huvittaa. Ei ole semmoinen artisti jonka keikalle menisin.
Joo ei oo myöskään mun musaa alkuunkaan. Lähinnä että onko ok että kirkko tukee narkkarin, ja mahdollisesti lapsiseksityypin toimintaa taloudellisesti?
No tehkööt miten vaan, en kuulu kirkkoon.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lähinnä että onko ok että kirkko tukee narkkarin, ja mahdollisesti lapsiseksityypin toimintaa taloudellisesti?
Siis mitä halvattua, eikös kumpainenkin kuulu ihan sakramentteihin nykyään? Ja papikshan nyt ei vissiin oo päässy koskaan ilman paria puberteettipeppua ceeveellä.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllä minä ottaisin sen 100000 itselle. Ei mulla oo niin hyviä kavereita että ne antaisi mulle 100000 omasta miljoonastaan. Ja loppujen lopuksi kaikilla se oma napa on lähempänä kuin kaverin napa.

Lotto vai Eurojackpot?
Lotto. Se on perinteinen peli.
Tammikuu vai helmikuu?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suhde ihmiseen.. joka on hyväkuntoinen, mutta ylipainoa, vai huonokuntoinen ja hoikka?
Tiätty jälkimmäinen; saa helpommin kiinni ja iisimpi pidellä paikoillaan.

Asuinpaikkana Kerava vai Kerala?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös