Vastakkainasetteluketju

  • 412 959
  • 5 215

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Dick in son vai ehta nahkahomo. Paha paha. Vastaan kyllä Bruce. Maiden on Maiden.

Värttinä vai Maustetytöt?
Mennään Maustetytöillä, vaikka Värttinän folk onkin aika mukavaa kuunneltavaa.

Kissa vai koira?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kissa vai koira?
Koira. Vaikka tykkään kyllä kätseistäkin. Mulla on on ollu lähes koko elämäni jonkinlainen koiraeläin. Useampikin schääferi, niinkun nytkin, kuten kunnon natsilla kuuluukin. Eläimet on pääsääntösesti paljon lunkimpia tyyppejä kun inehmot.

Vappu Pimiän tissit vai Laura Ruoholan pylly?
 

Glove

Jäsen
Koira. Vaikka tykkään kyllä kätseistäkin. Mulla on on ollu lähes koko elämäni jonkinlainen koiraeläin. Useampikin schääferi, niinkun nytkin, kuten kunnon natsilla kuuluukin. Eläimet on pääsääntösesti paljon lunkimpia tyyppejä kun inehmot.

Vappu Pimiän tissit vai Laura Ruoholan pylly?
Aina oon tykännyt Laurasta niin valitsen Lauran pyllyn. En ole sitä livenä nähnyt, mutta kyllä se varmasti päihittää Vapun tissit.

Zyklon vai talidomidi?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Talidomidi.

Lobotomia vai kastraatio?
Kastraatio. Lobotomia ei tunnu mukavalta idealta. Ja eipä tarttis käyttää aikaa naisten jahtaamiseen.

Riisi vai pasta?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kokkelia Eremenkon rantalukaalissa Suomessa vai huoran navasta thaimaassa
Huaran navasta Thaimaassa.

Kokkelia Katri Kulmunin tisseiltä vai Krista Pärmäkosken pyllyvakosesta?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Pahan heitit. Molempia on ajan hammas hieman kyllä nakertanut. Miami Vice vie voiton musiikkinsa puolesta mutta kuvallisesti Käkkäräpää on ylivoimainen. Tekniset innovaatiot ja vilkkuvat nappulat kallistaa vaakakupin Ritari Ässän eduksi.

Muurien purkaminen vai muurien rakentaminen?

Purkaminen, koska pienempi työmäärä.

Talviyö vai kesäyö?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös