Varma mestaruus?!?

  • 5 415
  • 15

Jesters

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, Teemu Selänne #8, ManU
Nyt on Hämeenlinnan pojilla tiukka paikka...

Missä on se joukkue isolla J:llä, joka teki maaleja oikein urakalla runkosarjassa ja hassutti vastustajia kunnolla?!? Kysyn vaan!!!

On tainnut pojilla tulla löysät housuun, kun tosi pelit alkoivat?!? Ja mailaa puristetaan ratkaisupaikoissa?!? Taitaa Tepsi jyrätä play off -kokemuksellaan Kerhon rantapalloleikkeihin!!! Vai vieläkö Kerho ottaa kolme peräkkäistä voittoa?!? Epäilen!!!

Odottelen jo kovasti välierää Jokerit - TPS! (Ja niin tekee varmasti moni muukin! Varsinkin kaikkien Kerho-fanien uhoamisten jälkeen!)
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Miten olisi jos palaisit takaisin omalle hiekkalaatikollesi.

Olen kaikin puolin iloinen, mikäli saat todellakin noin hyvät kicksit HPK:n rämpimisestä. On hienoa, että rakas suosikkiseurani voi tuottaa edes sinulle iloa ja elämyksiä.

Vaikka sarja onkin vielä kesken ("Torstai on toivoa täynnä"), näyttää todellakin siltä että TPS on parempi. Siis PAREMPI . Se on ihan okei, parempi voittakoot. Tottahan se meitä kannattajia masentaa, mutta minkäs teet.

Ota nyt ihmeessä kuitenkin kaikki ilo irti Kerhon menestymättömyydestä ja siitä että me "uhoajat" näyttämme saavan nenillemme. Voit kuitenkin olla varma siitä, että jos oma suosikkijoukkueesi joskus pelaa koko kauden kaunista kiekkoa ja dominoi runkosarjaa totaalisesti, niin minä en tule aukomaan päätäni teidän suvantovaiheen aikana, vaikken Jokereista pidäkään. Se on hyvää käytöstä jota kutsutaan myös toisen joukkueen kannattajien kunnioittamiseksi. Minä kun en näe mitään syytä siihen, miksi minun pitäisi ammentaa riemuni toisten vaikeuksista ja epäonnistumisista.

Mietippä sitä!
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pyydän, että tätä ketjua ei lukita. Nimittäin, Jatkoajassa on kuitenkin kaikenlaisia jestersejä, daespoita ja muita vastaavia, jotka tarvitsevat jonkin kanavan purkaa niitä paineita, joita Kerho ohimoissa aiheuttaa. Tämä ketju on siihen vallan mainio. Saadaan kaikki kikkareet samaan sankoon, eikä niitä tarvitse katsella muualla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Jesters
Missä on se joukkue isolla J:llä, joka teki maaleja oikein urakalla runkosarjassa ja hassutti vastustajia kunnolla?!? Kysyn vaan!!!

Evoluutio tai Jumala on muokannut tehtävien maalien kokonaismäärälle kiintiön ja Kerho käytti kiintiönsä jo runkosarjassa.

Siinä tyhmään kysymykseesi tyhmä vastaus.

Kyllä elämä on sitten julmaa ja köyhää. Toiset riemuitsevat siitä, kun löytävät kauniin, nuoren, eko-tyttöystävän. Toiset taas siitä, kun HPK ei pelaakaan parhaalla tasollaan.

Mikäs siitä. Tyydytykseen on monia tapoja, mikä on hyvä. Muuten puhelintytöiltä loppuisivat työpaikat.
 

Jakke Jäyhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joojoo jokerit

Viestin lähetti Designer
Pyydän, että tätä ketjua ei lukita. Nimittäin, Jatkoajassa on kuitenkin kaikenlaisia jestersejä, daespoita ja muita vastaavia, jotka tarvitsevat jonkin kanavan purkaa niitä paineita, joita Kerho ohimoissa aiheuttaa. Tämä ketju on siihen vallan mainio. Saadaan kaikki kikkareet samaan sankoon, eikä niitä tarvitse katsella muualla.

No, tähän tarkoitukseen on jo provoketjukin olemassa. Ja varmaan muitakin paskanheittoketjuja. Samapa tuo.
 

Luiro

Jäsen
Yihad.

Toiset nauttivat HPK:n menestymättömyydestä, kun toisaalla mies vetää laukaisunarusta ja tappaa kymmeniä ihmisiä. Ihanaa. Minun maailmani ei voi ikinä kaatua siihen, että HPK sattuisi tänään tipahtamaan jatkosta. Kunnioitan joukkuetta ja olen valmis antamaan sille suosionosoitukseni hienosta kaudesta. Me yritämme ensi vuonna uudestaan, mutta on tässä maailmassa suurempiakin asioita kuin Kerhon mestaruus. Tietenkin, voin kuolla vasta sitten, kun Kerho on mestari. Ja jos nyt tästä Kerho menee jatkoon, niin kannu tulee 95%:n varmuudella.

Hej på dig.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Testamenttini.

Kiitos HPK loistavasta taktisesta vedosta, ja "juuri oikeasta" pistemäärästä, joka avitti kerhon mestaruushaaveita melkein yhtä paljon kuin Lintumäen kansanedustajaksi pääsemistä.

Kiitos näistä vuosista, olen tullut pisteeseen jossa gloorihuntterismin ylivoima vie mielenkiinnon seurauskollisuudesta. Jää hyvästi HPK - ikuinen kolmonen tjsp.

Uudet suosikkijoukkeet voi katsoa tuosta vasemmalta.

op777
 

Jesters

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, Teemu Selänne #8, ManU
Ymmärrystä "herrat"!

Ei ollut todellakaan tarkoitus provosoida, vaan yritin kysellä syitä minkä takia Kerhon peli mättää?!? Mut teiltä taitaa vielä puuttua tota elämänkokomustakin, joten ettehän Te voi kyllä kaikkea ymmärtääkään... =)

Yllätyksekseni Teiltä ei näköjään löytynyt mitään kunnon selityksiä vaan sorruitte noihin tyypillisiin Kerho-fanien juttuihin. (Jos joukkue ei ole vielä valmis mestariksi, niin samaa voi sanoa Teistä faneista!) Mut onneksi Matti Liljaniemen jutussa "Kuilun partaalla – mihin HPK katosi?" löytyy ihan hyviä ja varmasti oikeitakin syitä tämän hetkiseen tilanteeseen!!!

Toivottavasti illalla siellä Rinkelinmäellä on rehti ja reilu peli - ja PAREMPI voittaa!!!

Täällä odotetaan kädet syyhyten tulevaa vastustajaa...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Re: Testamenttini.

Viestin lähetti op777
Kiitos HPK loistavasta taktisesta vedosta, ja "juuri oikeasta" pistemäärästä, joka avitti kerhon mestaruushaaveita melkein yhtä paljon kuin Lintumäen kansanedustajaksi pääsemistä.

Kiitos näistä vuosista, olen tullut pisteeseen jossa gloorihuntterismin ylivoima vie mielenkiinnon seurauskollisuudesta. Jää hyvästi HPK - ikuinen kolmonen tjsp.

Uudet suosikkijoukkeet voi katsoa tuosta vasemmalta.

op777

Hienoa, nyt alkaisi vihdoin olla jotain eteenpäin menoa ilmassa ;) Tervetuloa op777 vain meidän joukkoomme, otamme avosylin vastaan. Sinne vain fanikatsomoon huiskien kera välierissä, tervetuloa vielä kerran!
Ota suosiolla tuo TPS tuolta pois ;)

Itse asiaan. Mielenkiinnolla odotetaan illan peliä. HPK:lla on kova paikka tänään, mutta uskon että ainakin tänään se pystyy hoitamaan painetilanteen hyödykseen, mutta jatko Turussa on sitten jo hiukan toinen juttu. Saas nähdä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
En mielelläni tällaisiin ketjuihin kirjoittele, koska ainakin minusta tuo alustus täyttää provosoinnin tunnusmerkit. Enkä tiedä liittyykö asiani edes aiheeseen kunnolla, mutta minä ihmettelen, meneekö Kerho jo toistamiseen samaan ansaan, eli alkaa pelata peliä enemmän kaukalon ulkopuolella kuin kaukalossa.

Taas ollaan Lintumäkiä, Korpeloita ja Jalosia myöten huutamassa päät punaisina elämän ja varsinkin SM-liigan epäoikeudenmukaisuutta. Ihan sama viime kaudella. Silloin oli kyseessä tuomarien "salaliitto" välierissä Jokereita vastaan.

Nyt pitäisi minun mielestäni keskittyä vain olennaiseen eli pelaamiseen. Mitä Miettiseen tulee, soittelette Hjallikselle pari tuntia ennen illan peliä, saako laittaa luistimet jalkaan vai ei. Todennäköisesti ei, mutta ei Miettisestä pidä tehdä mitään numeroa. Teillä on rosteri täynnä huippuhyökkääjiä. Ei se yhteen Miettiseen kaadu. Paitsi jos asiasta tehdään elämää suurempi numero. Täysi lataus ja keskittyminen vain peliin. Mutta tämä ei näytä Hämeenlinnassa millään onnistuvan.

Itse ottelusarja on kylläkin pahasti kesken ja veikkaan Kerhon tämän vielä selvittävän, mikäli malttavat nyt lopettaa kaukalon ulkopuolisen melskaamisen.
 

Ice-hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Vakio
Itse ottelusarja on kylläkin pahasti kesken ja veikkaan Kerhon tämän vielä selvittävän, mikäli malttavat nyt lopettaa kaukalon ulkopuolisen melskaamisen.

Itse en voi kun yhtyä ylläolevaan. Ja suuri osa faneistakin voisi
pistää itsensä jäähylle ja miettiä illan ottelua EIKÄ kaikkea muuta
epäolennaista. Jos ei tule mestaruutta niin vika ei tosiaan ole
a. tuomareissa
b. Hjalliksessa
c. nti Rauteessa
d. tai kessään muussakaan. paitsi joukkueessa itsessään.

PELIÄ.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Jesters
Ei ollut todellakaan tarkoitus provosoida, vaan yritin kysellä syitä minkä takia Kerhon peli mättää?!? Mut teiltä taitaa vielä puuttua tota elämänkokomustakin, joten ettehän Te voi kyllä kaikkea ymmärtääkään... =)
Kukas täällä on provosoitunut? Avauksesi vaan antoi ketjulle sellaiset suuntaviitat, että tuskin yhtään vakavalla mielellä kirjoitettua viestiä tänne eksyy. Syiden pohdinnan jätän muille.
Mitä elämänkokemuksen puutteeseen tulee, en ainakaan sinuun luottaisi sen lisähankintaprojektissa. Ei tarvinne kertoa, miksi. Mitäänhän emme ole koskaan ymmärtäneet, emmekä koskaan tule ymmärtämään, vaan emmepä ole muutakaan väittäneet.

Jakke Jäyhä: Tämä sopisi sellaiseen täsmäpommitukseen, junou.
 

Sphere

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks
Testamenttisi.

Viestin lähetti op777
Kiitos HPK loistavasta taktisesta vedosta, ja "juuri oikeasta" pistemäärästä, joka avitti kerhon mestaruushaaveita melkein yhtä paljon kuin Lintumäen kansanedustajaksi pääsemistä.

Kiitos näistä vuosista, olen tullut pisteeseen jossa gloorihuntterismin ylivoima vie mielenkiinnon seurauskollisuudesta. Jää hyvästi HPK - ikuinen kolmonen tjsp.

Uudet suosikkijoukkeet voi katsoa tuosta vasemmalta.

op777 [/B]

Kiitos op777 hannumaisesta vedostasi, ja "juuri vääränlaisesta" asenteestasi, joka avitti sinun narriksi-tulemis haaveitasi melkein yhtä paljon, kuin hjallis avitti miettisen pelikiellossa pysymistä.

Kiitos näistä vuosista, olet tullut pisteeseen jossa mestaruusahneuden ylivoima saa sinut sortumaan rahalla (ei niinkään taidolla) rakennetun joukkueen kannattamiseen. Jää hyvästi op777 - ikuinen hentu2 tjsp.

Uudet suosikkijoukkueesi todellakin näkyy sielä vasemmalla. Laita samalla sinne kaikki liigajoukkueiden nimet niin joka vuosi voittaa suosikkisi!

Sphere
 
Viimeksi muokattu:

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Tämä on myös aika hauska ketju

Jälkiviisaus on hienoa! On muuten aika hiljaista tällä hiekkalaatikolla. Miksiköhän? Pitäisiköhän mennä laittamaan vastaava ketju Bleg-osastolle? Ei pitäisi. Ei voisi vähempää kiinnostaa jos joku muu joukkue konttaa. Sille op ja numeroita perään- tyypille: Vade Retro, Satan! Tuollaiset pois keskuudestamme heti! Ja pysy poissa.
 

Kippari

Jäsen
Suosikkijoukkue
useampiakin
Mikään ei ole varmaa!

Toivoisin näkeväni finaaliparin HPK-Kärpät. Ihan vaihtelun vuoksi. SM-liigafinaalit ovat liikaa pyörineet akselilla Helsinki-Turku-Tampere.

Nyt olisi vaihtelun vuoro ja pienten liigabudjettiseurojen puolesta (HPK, Jyp, Lukko, SaiPa, Ässät) toivon HPK:n mestaruutta ja kannua Hämeenlinnaan, jolloin kaupunki menisi varmaan ihan sekaisin!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös