Varjomoderointi #5 – pudotuspelit

• 430
  • 8
Varjomoderointikierros järjestetään taas, tällä kertaa pudotuspelien aikaan. Suosittelemme hakemaan mukaan etenkin kaikkia, ketkä haluavat kokea millaista Jatkoajan moderoiminen käytännössä on tai ovat kiinnostuneita siitä miten moderointi ylipäätään toimii.

Varjomoderaattorit saavat tehtäväkseen muodostaa ryhmänä omat tuomionsa kaikista ajanjakson aikana ilmoitetuista tai havaituista sääntörikkeistä. Heidän mielipiteensä otetaan huomioon kurinpitokäsittelyssä, ja isommassa kuvassa vertaamme tämän joukon mielipiteitä omaan käytössä olevaan linjaamme.

Halukkaaksi voi ilmoittautua joko tässä ketjussa tai laittamalla yksityisviestiä meille. Hakuaikaa on sunnuntaihin 9.3. asti. Mukaan mahtuu kymmenkunta osallistujaa. Saatamme kutsua jonkun käyttäjän mukaan, mutta kaikki muut osallistujat arvotaan halukkaiden joukosta. Myös aiemmin varjomoderaattoreina toimineet voivat hakea uusintakierrokselle: arvomme heidän joukostaan mukaan yhden käyttäjän.

Varjomoderointi tulee kestämään kaiken kaikkiaan noin kolme viikkoa ja ajoittuu maalis-huhtikuun vaihteeseen. Osallistujilta ei edellytetä mitään erityistä, mutta kuitenkin mielellään päivittäistä tai ainakin lähes päivittäistä aktiivisuutta. Aikaa menee tapausten määrästä ja osallistujan omasta paneutumisesta riippuen varmaankin noin 0,5-2 h / päivä.

Terveisin,
Moderaattorit

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voisihan sitä olla mukana. Voisi olla ajanvietettä näihin päiviin.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä myös ilmoittautuu yksi varjokonkari, jolle ei ainakaan niin pahoja traumoja edeltävästä kokemuksesta jäänyt, etteikö nyt voisi heittää nimeään arvontahattuun. Edeltävä varjomodekokemus oli aidosti hauska, mielenkiintoinen ja jopa ihan opettavainenkin sen suhteen, että miten palstan moderointi toimii.

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ilmottaudun mukaan. En siksi, että olisisin erityisen hyvä varjomoderaattori, joka olen, mutta viedäkseni paikan joltakin heikomallata ainekselta. Näin demokratia toimii.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ilmottaudun mukaan. En siksi, että olisisin erityisen hyvä varjomoderaattori, joka olen, mutta viedäkseni paikan joltakin heikomallata ainekselta. Näin demokratia toimii.
Luin ekaksi Ananakselta. Jos olisi ollut niin olisin 100% ehdolla kuten kaikkeen muuhunkin ja kai mä nyttenkin olen kun olen No-life, ei siis pelisarja Half-life mikä muuten loistava.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Totta kai ollaan taas mukana arpajaisissa, kun ei vielä ole voittava arpa osunut omalle kohdalle!

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Luin ekaksi Ananakselta. Jos olisi ollut niin olisin 100% ehdolla kuten kaikkeen muuhunkin ja kai mä nyttenkin olen kun olen No-life, ei siis pelisarja Half-life mikä muuten loistava.
Konvehti parhaalle val..varjomodelle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy