Vapaa keskustelu vs. Kierrätyskeskus

  • 1 774
  • 12

Kierrätyskeskus vai Vapaa keskustelu?

  • Kierrätyskeskus

    Ääniä: 66 62,9%
  • Vapaa keskustelu

    Ääniä: 24 22,9%
  • Pidän molemmista yhtä paljon ja molempiin tulee kirjoiteltua saman verran.

    Ääniä: 26 24,8%
  • Harvemmin käyn edes koko Vapaassa keskustelussa

    Ääniä: 6 5,7%

  • Äänestäjiä
    105

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
No niin arvon jatkislaiset, tulemme perimmäisten kysymyksien äärelle.

Yksi ketju tuolta löytyikin, jossa kyseltiin mitä aihealuetta jatkoajan keskustelupalstalta eniten seuraat, mutta nyt keskitytään tänne vapaaseen keskusteluun.

Kumpaa aluetta sinä jatkoajan nimimerkkinä käytät enemmän täällä Vapaan keskustelun puolella?
Tykkäätkö keskustella vakavaan sävyyn itse Vapaan keskustelun puolella Maahanmuuttajista, asevelvollisuudesta, EU-asioista tms aiheista, jotka selvästi aiheuttavat keskustelua täälläkin vai oletko enemmän kalsarikänni, äänestys, mukahauskuttelu tai krapulaketjun-kirjoittajia?

Pohjustus tehty, antaa palaa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kierrätys kunniaan. Turhat listat on pop! Esim. toi tant gredulinin biisilistaus on koukuttava. Se vois toimia myös RL.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viime aikoina olen viihtynyt selvästi enemmän Kierrätyksen puolella. Aiemmin meni melko tasan, mutta nyt on kaikki parhaat ketjut siirretty tänne.

Sitä paitsi tämä piristää kuivaa työpäivää enemmän kuin vakavahenkiset EU-keskustelut. Ja todellakin tuo biisi-ketju on yksi parhaista/koukuttavimmista.
 

ditrim

Jäsen
Kierrätyskeskus. Onko täällä muitakin alueita?

Tuntuu että Vapaassa keskustelussa on meneillään tiukka kravattinen aikakausi (poislukien TV-sarja Salatut Elämät, joka nukkuu syvää kesäunta).
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vapaan puolen keskusteluista luen kyllä säännöllisesti ne minua kiinnostavat ketjut, mutta tänne Kierrätyskeskuksen puolelle tulee enemmän kirjoiteltua paskaa nykyään.
 
Kierrätyskeskus vie ylivoimaisen voiton, kun katsoo kokonaiskuvaa. Vapaalla puolella ei ole montaa aihetta, jotka innostavat. Mukahauskuttelu on enemmän minun juttuni.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kierrätyskeskus vie ylivoimaisen voiton, kun katsoo kokonaiskuvaa. Vapaalla puolella ei ole montaa aihetta, jotka innostavat. Mukahauskuttelu on enemmän minun juttuni.

Vapaan puolen helvetin pölyisistä arkistoista löytyy kyllä aika hävyttömän hauskoja ketjuja, mutta hyvä vaan, että ne siirretään tuonne kierrätyksen huumoripuolelle kuitenkin. Vanhat ketjut pitävät mukahauskuttelun värikkäänä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mukahauskuttelu on enemmän minun juttuni.
Tästä tuli mieleen, että ei kannata masentua jos joku syyttää juttujanne "mukahauskoiksi". Kyse on luultavasti siitä, ettei ko. henkilön äly ja/tai huumorintaju vain yksinkertaisesti riitä.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Ihmettely- ja vitutusketjun siirtyminen Kierrätyskeskukseen nosti kyseisen puolen osakkeita roimasti. Vapaalta löytyy ihan mielenkiintoisia keskusteluja, mutta kyllä tänne Kierrätyskeskukseen enemmän tulee kirjoiteltua.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kaikki mielenkiintoisimmat ketjut/keskustelut löytyvät ehdottomasti Kierrätyskeskuksen puolelta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kierrätyskeskuksen puolella tulee lähinnäkin käytyä tutustumassa muutamiin ketjuihin, kuten Sekalaiset kysymykset tjsp. Muutoin minun huumorintajuni ja esim. KKK:n huumorintaju eivät oikein liiku samalla aaltopituudella, joten jätän kyseisen ketjun suosiolla rauhaan ja kaikki muutkin ketjut joiden huumori liikkuu jotakuinkin samalla tasolla - tiedä sitten kumman huumorintajussa on "vikaa". Sen sijaan Vapaan puolella tulee oleiltua hyvinkin paljon ja sen keskusteluihin osallistuttua aktiivisesti. Aiheet ovat mielenkiintoisia (EU, maahanmuuttopolitiikka, asevelvollisuus, uskonto etc.) ja pakottavat väkisinkin miettimään asioita syvällisemmin ja pohtimaan mitä vastaa, toisin kuin kirjoittaminen useimpiin Kierrätyskeskuksen ketjuihin joihin voi periaatteessa kirjoittaa likimain mitä syöki suuhun tuo kunhan ei nyt ihan henkilökohtaisuuksiin mene. Ei ole mun juttu!

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös