Vanhat HPK:n ottelut

  • 5 138
  • 4

tappo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Carolina Hurricanes,Buffalo Sabres,Boston
Olisiko kellään HPK:n vanhoja pelejä videokasetilla (ei 2000-luvun pelejä vaan vanhempia)? Jos on, niin laittakaa mailia tähän osoitteeseen tappo@luukku.com
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Löytyy jotain...

Mulla ei ole toimivaa mailiosoitetta oikein, en jaksa nyt pistää pystyyn, joten: Mulla on vuodelta 1993 ainakin HPK-TPS (5-3) ja HPK-JyP (4-3, ratkaisu viimeisellä minuutilla Hapa Laurilan hirvittävän hassin seurauksena:)....niin ja toinen finaaliottelu pitäisi myöskin olla jossain. En ole todellakaan katsonut noita kasetteja vuosikausiin, mutta muistan nauhoittaneeni.
 

axe

Jäsen
Melkein sopivan niminen ketju löytyi. Jos joku on vuosien varrella tallentanut vanhoja Kerho-matseja oikein leikekirjan kera tai muuten vaan olisi jäänyt mitättömiä asioita otsalohkoon, niin avulle olisi tarvetta.

Etsin Teemu Aallon ensimmäistä liigamaalia ja liigasyöttöä, jotka kumpikin tulivat HPK:n paidassa kaudella 1999-2000. Siis minä päivänä ja mitä joukkuetta vastaan ne syntyivät.

Lisäksi innostuisin Timo Koskelan ensimmäisestä liigaottelusta HPK-kaudella 1996-97 (ainoa kerta kun oli kokoonpanossa sillä kaudella) ja ensimmäisestä SM-liigamaalista kaudella 1997-98.

Edit: Teemu Aallon ykköset on löydetty. Koskelan matsia vielä uupuu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös