Valioliiga-visailua, osa 4/5

  • 2 507
  • 40

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja kokonaistilanne samaan syssyyn.

1. Barney 66p
2. Buster 52p
3. Jeffrey 47p
4. H.J Simpson ja Filari 45p
5. knttrtknkn1 44p
6. Vellihousu ja Malkkinen 42p
7. maken veivi jr. ja Jakke76 40p
8. Everton 39p
9. Axbor Nocturne ja Alfred E Neuman 38p
10. Taison 36p
11. Mängimies 35p
12. Jay 30p
13. V-G- 27p
14. FASlapsi 25p
15. Mikesilence 19p
16. Kiakkomies 16p
17. Flyingbird 13p
19. Flagger 12p
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tää on ihan paska kisa koska mä oon niin huono enkä saa lisäpisteitä vaikka kättä päälle sovittiin ja huutokauppa-urpon naamalla signeerattiin! Viimeseen osakisaan googletan kaikki vastaukset! Etkä sit laita mitään preveleitä sinne jotten vaikuta ihan väsyneeltä urpopaviaanilta!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tää on ihan paska kisa koska mä oon niin huono enkä saa lisäpisteitä vaikka kättä päälle sovittiin ja huutokauppa-urpon naamalla signeerattiin! Viimeseen osakisaan googletan kaikki vastaukset! Etkä sit laita mitään preveleitä sinne jotten vaikuta ihan väsyneeltä urpopaviaanilta!

Olisit saanut, mutta @V-G- alkoi vänkäämään niin kukaan ei saanut. Syytä ManU-faneja.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Koita @FASlapsi kestää. Katkera geordie on tavallistakin äksympänä, kun mestaruus on tässäkin kilvassa menossa taas Manchesterin punaiselle.
 

Jay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Gnistan, Bajen, Barça ja SaiPa
@mikko600 miksen saanut tästä pisteitä ja yhteistuloksissa puuttuu kakkosen 11 tän lisäksi. Ykkösen mokasin itse myöhästymällä, joten se ansaitseekin puuttua, pisteet siitä olisi kyllä mukava tietää, jos jaksat laskea.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
@mikko600 miksen saanut tästä pisteitä ja yhteistuloksissa puuttuu kakkosen 11 tän lisäksi. Ykkösen mokasin itse myöhästymällä, joten se ansaitseekin puuttua, pisteet siitä olisi kyllä mukava tietää, jos jaksat laskea.

Oho, kappas. Meikältä virhe. Korjaillaan siis!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
@mikko600 miksen saanut tästä pisteitä ja yhteistuloksissa puuttuu kakkosen 11 tän lisäksi. Ykkösen mokasin itse myöhästymällä, joten se ansaitseekin puuttua, pisteet siitä olisi kyllä mukava tietää, jos jaksat laskea.

Korjattu ja lisätty teikäläisen pisteet, pahoittelut!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jay

Jeffrey

Jäsen
Miten mä voin olla noin alhaalla, kun oon joka kisassa ollu viiden joukossa? Perkele!

Tuomarituomari! Mä olisin sitä mieltä, että mulla on 47 eikä 37 pistettä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Miten mä voin olla noin alhaalla, kun oon joka kisassa ollu viiden joukossa? Perkele!

Tuomarituomari! Mä olisin sitä mieltä, että mulla on 47 eikä 37 pistettä.
Eipä näitä sääntöjen mukaan vihelletä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Onks tää se kuuluisa "pitkässä juoksussa menee tasan" tilanne?

Enivei, piirrän täällä sormellani jatkuvasti suorakulmion muotoista aluetta eteeni. Ja vaadin VAR tarkistuksen pisteistäni.
Sanotaanko näin että itselle alkoi tulla vähän paremmin pisteitä kun olin lähtenyt tuomarille pari Geordie Shore dvd-boxia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Miten mä voin olla noin alhaalla, kun oon joka kisassa ollu viiden joukossa? Perkele!

Tuomarituomari! Mä olisin sitä mieltä, että mulla on 47 eikä 37 pistettä.

No mutta, oikeassa olet. Korjattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös