Valioliiga 2019–2020 – jatkuuko Cityn mestaruusputki?

  • 95 417
  • 695

Barney

Jäsen

Nuo kommentit on kuitenkin annettu ennen kuin Bruce saapui Newcastleen ja loi tuon nykyisen dynastian. Sunderlandin kannattajilla oli myös tuossa vaiheessa varmasti mielessä ne Brucen huippuvuodet Sunderlandissa, mikä näkyy videolla vähän turhan liiallisena itsevarmuutena. Ei ollut David Moyesista tai läski-Samista täyttämään Brucen suuria saappaita ja tulos näkyy nyt taululla.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
On tuo Pep melkoinen hupiukko kun totesi eilen pelin jälkeen, että City ansaitsee ensi kaudella pelata UCL:ssä koska on sen paikan kentällä ansainnut.

Vähän sama kuin dopingista kärähtänyt juoksija sanoisi, että kyllä mä sen voiton ansaitsen koska olin nopein radalla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
On tuo Pep melkoinen hupiukko kun totesi eilen pelin jälkeen, että City ansaitsee ensi kaudella pelata UCL:ssä koska on sen paikan kentällä ansainnut.

Vähän sama kuin dopingista kärähtänyt juoksija sanoisi, että kyllä mä sen voiton ansaitsen koska olin nopein radalla.

Mitä muuta olisi voinut sanoa?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mitä muuta olisi voinut sanoa?
Samaa mietin kyllä. Pepillähän ei ole oikein asiassa mitään sanavaltaa joten ainoa mitä voi tehdä on antaa urheilullisiin perusteisiin pohjautuva alibilausunto. Jos joku Cityn johtoportaasta antaisi samanlaisen lausunnon, niin silloin voisi todeta vähän jotain "oh honey...".
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä olisin ollut ihan kiltisti hiljaa mutta huomenna ollaan viisaampia. Mulla vaan särähti tuo sana ”deserve” korvaan. Miten se on ansaittu jos ei ole toimittu sääntöjen mukaan?
Veikkailen että tuo on Pepin tyyliä puhua epäsuorasti pelaajilleen, mutta on sulla pointti tuossa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Toki pelaajat ja Pep itse ovat tuohon syyttömiä ja ovat hoitaneet oman duuninsa eli joo tosiaan ne syylliset löytyy sieltä pukukopin ulkopuolelta.
 

Jeffrey

Jäsen
Veikkailen että tuo on Pepin tyyliä puhua epäsuorasti pelaajilleen, mutta on sulla pointti tuossa.

Samalla toki Pep antaa sen paineen päättäjille, mitä nyt ylipäänsä enää voi antaa.

Onhan tässä paljon kyseessä myös Pep:n itsensä uran kannalta. Hankala aavistaa seurauksia, mikäli City todella pullahtaisi kahdeksi vuodeksi ulos Euroopasta.

Jännäksi menee myös top-4 sijoitusten kohtalo. Wolves nylki tänään Evertonin. Eli voittamalla loput pelit, ja mikäli Chelsea ei voita Liverpoolia (häviää Wolvesille), on Sudet Chelsean edellä lopputaulukossa ja todella lähellä UCL paikkaa. Toki Unitedien ja Leicesterin tekemiset sekoittavat pakkaa omalta osaltaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Toki pelaajat ja Pep itse ovat tuohon syyttömiä ja ovat hoitaneet oman duuninsa eli joo tosiaan ne syylliset löytyy sieltä pukukopin ulkopuolelta.

Eli pelaajat ja Pep ovat ansainneet mestareiden liiga-paikan kun ovat pelanneet itsensä sarjakakkosiksi.

Ihan perusjalkapallomediajargonia tuo vaan on, ei sen kummempaa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Vielä 40 minuuttia ja sitten pitäisi alkaa tihkua tietoja Cityn kohtalosta parin seuraavan kauden osalta. Itse veikkaan, ettei sieltä tule mitään rangaistusta.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Itse veikkaan yhden vuoden eurobanaania ja kauden aloitusta miinus 10 pisteellä.
 

Barney

Jäsen
Ja City pelaa normaalisti UCL:ssä ensi kaudella. Voi olla, että Chelsean organisaatiossa alkoi monella jo puntti tutisemaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
10 miljoonan punnan sakko on ainoa rangaistus. Tämä on hyvä uutinen kaikille rikkaille seuroille: vitut säännöistä, me voidaan tehdä mitä huvittaa. Jes, tosi hienoa!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
On kyllä mielenkiintoista kuulla perustelut, miksi tuo banni peruttiin. Luulisin että kovin herkästi noita FFP-syytöksiä ei lähdetä tekemään ja syö aika paljon koko FFP-systeemin uskottavuutta.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
10 miljoonan punnan sakko on ainoa rangaistus. Tämä on hyvä uutinen kaikille rikkaille seuroille: vitut säännöistä, me voidaan tehdä mitä huvittaa. Jes, tosi hienoa!
Eli siitä, että käytät liikaa rahaa pääsee luikertelemaan pois maksamalla vähän lisää rahaa...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jos nyt oikein ymmärsin, niin noita syytöksiä ei pystytty osoittamaan toteen ja selkeälle ajanjaksolle ja tästä syystä kahden vuoden UCL-banni ei ollut aiheellinen ja sakko tuli lähinnä siitä että City ei tehnyt yhteistyötä CAS:n kanssa?
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ihan pelkkä vitsihän koko sääntö on, kun sillä ei ole mitään väliä. Varmasti olisi löytynyt todisteita, jos niin olisi haluttu. Raha puhuu. Hieno maailma tuo huippujalkapalloilu nykyään on. Pahasti rikki ja viallinen.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Tulee olemaan Newcastlellakin helppoa. Rahaa löytyy huippupelaajiin vaikka kuinka paljon ja millään FFP-pelleilyllä ole mitään väliä. Hieman voitelurahaa ja ei mitään ongelmaa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mahtaa Arthuria naurattaa jos tosiaan piti paikkansa, että ei olisi halunnut lähteä Barcasta ja kauppa tehtiin FFP-syistä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Onpa yllättävää, että juuri ManU-fanit täällä tietävät, mitä oikeasti on tapahtunut. Tietenkin on lahjottu ja raha puhuu. Sikäli kyllä raha puhui, että varmasti Cityllä oli parhaat saatavilla olevat juristit. CAS on nyt puhunut ja pulinat pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös