Vaimon kaveri

  • 9 365
  • 20
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt olen liian kiihtynyt etsimään vastaavaa ketjua. Mutta mitä tehdä, kun vaimon kaveri tulee kotia ja vaikuttaa liian panettavalta? Tekisi nimittäin mieli iskeä vaimon kaveri ja p***na häntä. Vaan perkele kun on mullekin moraali luotu. Antakaa apua.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin no...kannattaa miettiä mitä hyötyä on tässä tapauksessa siitä yhdestä panosta (jos se siihen jää). Eri asia on, jos vaimon kanssa on jotain ongelmaa ja hakee jotain lohduketta tms. En kyllä suosittele sillä himot pysyy aina mutta hienon suhteen voi menettää turhanpäiten ikiajoiksi. Ja syyllisyydentunto voi kyllä kalvaa iät ja ajat. Stay Cool.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti kuitenkin rakastat vaimoasi, eli et halua häntä pettää?

Ajattele koko ajan vaimoasi, niin tuo "piikkikikki" ei niin kiinnostakaan.

Jos silti kiinnostaa, niin mieti mitä haluat oikeasti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos tuollaista joutuu edes miettimään oikeasti, tilanne on jo menetetty. Olet mennyt naimisiin vaimosi kanssa, et hänen kaverinsa kanssa. Ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Jos on, olet valehdellut itsellesi jo alttarilla. Muille voi valehdella, itselleen ei.

Että mä vihaan tuollaisia ihmisiä, joille ihmissuhteet ovat leikkikaluja.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vaimon kaveri on vaimon kaveri. Katsoa saa, mutta ei koskea. Lyhyesti ja ytimekkäästi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Lähde nopeasti kotiin, nuku ja ajattele uudetaan aamulla ja kiitä itseäsi! Äläkä puhu mitään ! Paras neuvo usko, heti !!
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Hetken helpotus

Ruuvaa vaimoasi oikein ajoitetusti, tai vaihtoehtoisesti luota käsitöihin - mikäli em. herkkua ei satu samantien olevan saatavilla.
 
Viestin lähetti ptk
Nyt olen liian kiihtynyt etsimään vastaavaa ketjua. Mutta mitä tehdä, kun vaimon kaveri tulee kotia ja vaikuttaa liian panettavalta? Tekisi nimittäin mieli iskeä vaimon kaveri ja p***na häntä. Vaan perkele kun on mullekin moraali luotu. Antakaa apua.

Millaista apua oikein odotit täältä?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Venttaa aamuun asti ja kiksauta vaimoasi keittiön pöydällä.
Kyllä se ohi menee vaikka pussukoissa hetkellisesti tykyttääkin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Suosittelen ennemmin panemaan naapurin koiraa.

Paljailla!

Aika spede ketjunavaus btw.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jaa että iskeä ja panna.
Mitäs jos se vaimon kaveri ei lämpeä sulle? Siinähän sitte panet yksinäs. Voi harmin paikka.

(tää on ihan spede koko ketju)
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Pistä vaimon kaveri mäkeen ja ala vetään viinaa. Tää on jäätävien jätkien/mammojen sivusto, stana. Tääl ei nössöt pärjää.

edit:Lisättynä tasa-arvo jäillä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti ptk
Nyt olen liian kiihtynyt etsimään vastaavaa ketjua. Mutta mitä tehdä, kun vaimon kaveri tulee kotia ja vaikuttaa liian panettavalta? Tekisi nimittäin mieli iskeä vaimon kaveri ja p***na häntä. Vaan perkele kun on mullekin moraali luotu. Antakaa apua.

Ehdotat vaimolle kimppakivat ja pyydätte tuon kyseisen kaverin mukaan. Sillähän siitä selviää, jos kerta pakko päästä luvan kanssa panemaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
PTK, nyt raporttia yön tapahtumista kehään, muuten en saa unta. Eikun nythän on päivä, en siis pysty keskittymään mihinkään.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Re: Vaimon kaveri

Viestin lähetti repe_joke
Ehdotat vaimolle kimppakivat ja pyydätte tuon kyseisen kaverin mukaan. Sillähän siitä selviää, jos kerta pakko päästä luvan kanssa panemaan.
Noniin, tulihan sieltä muitakin neuvoja:-) Juu, ota selvää mitä mieltä vaimosi on.. Avoin keskustelu selvittää paljon. Tee homma selväksi ETUKÄTEEN ja iske vaimon kamu luvan kanssa! Tässä on kysymys aikuisista ihmisistä, joilla on lupa tehdä myös asioita, jotka eivät ehkä ole aina niitä perinteellisiä "sinä ja minä" eikä mitään muuta. Kerran täällä vain eletään!

Ennen kaikkea, älä kuuntele näitä jatkoajan ahdasmielisiä jehovalaisia. Jos kuuntelet, niin et saa elämäsi aikana kuin yhtä pillua ja loppu-aika menee koivet pesukoneen päällä ja Jallu toisessa kädessä.

Mikään ei tosin voita hienotunteisuutta, jota suhteesi tietenkin kysyy. Kunnioita vaimoasi ja myös hänen kaveriaan, muuten löydän itsesi puistonpenkiltä jorma kädessä:-)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Nyt olisi mukava tietää, miten siinä kävi ?
Päädyitkö naapurin koiraan vai lähditkö kotiin vai vetäsitkö, vai yritit etkä saanut, sait mutta sait myös turpaasi, vaihtoehtoja on niin monta! Me huolestuneet ja viisaita neuvoja antaneet olemme kiinnostuneita miten kävi, ainakin minä! Nyt kun olen jälleen selvinpäin, ajattelen että olisi kyllä pitänyt vetäistä kun paikka oli !

PS. Mielenkiinnolla vastausta odottaen !
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jo on jollain ongelmat...

Nauti siitä vaimostasi nyt vaan, ole onnellinen että sinulla on rakastava nainen vierelläsi.

(pakollinen päivittäinen parisuhdeangstipurkaus)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
vastaus

Joo, tuli eilen umpihumalassa avattua tosi "hieno" ketju. En pannu vaimon kaveria. Vaimoa kiksautin tuossa just äsken. Eipä tämmöinen ole yleensä ollut ongelma, eilen vaan alko himottaa (ei olllut tultua harrastettua seksiä hetkeen). Notta muuten olen sitä mieltä, että tämän ketjun voisi vaikka poistaa (ainakin avauksen) täältä ikuisuuteen. Että, kun osaa hävettää tämmöinen "avautuminen".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös