Vahvin jatkoaikalainen?

• 1 192
  • 14

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
SM-liigan vahvin pelaaja-ketjun innoittamana perustetaan nyt sitten tällainen. Itse lupaan tunkin lailla pumpata penkistä > 80 kg vaikka kuinka pahassa kangessa. Jos täältä joku vahvempi nainen löytyy, niin salikortin haen samoin tein.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Minä nostan penkistä perseeni ja senkin kovin harvoin.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
siirtelen päivittäin useita satoja tuhansia kiloja tietoa... etusormella!

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Penkityksessä en varmastikaan pärjää parhaille, koska en harrasta mitään maksiminostoja, vaan teen sarjaa. Tällä hetkellä 20 kilon olympiatangossa on kiinni ~ 70 kiloa rautaa. Noilla sitten 2x 10 sarjoja. Paljon enempää ei maalivahdin kannata vetää, koska tärkeintä on se, että kädet menevät millin tarkasti sinne mihin pitää.

Jalkaprässistä taas lähtee aika huimia lukuja johtuen siitä, että painoin ~ 125 kiloa kun aloitin lenkkeilyn. Lisäksi porrassiivouksessa tulee lihaksia. Koittakaa itse aamun ratoksi kiivetä 600 rappusta ylös ja alas :)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Bob77
Tämäkin keskustelu on käyty aikanaan...

-Thanks, Bob. Samalla ilmoitan, että JA:n vahvin on ehdottomasti Battleaxe....vaikkei tuo purintonkaan huono ole. Itse "tyydyn" 120-140 haarukkaan

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy