Viestin lähetti Repolainen
Vai on Sykora taas lähtenyt kotiin kesken kauden. Raumalta mies lähti mielenterveydellisten ongelmien takia. Mikä nyt mahtaa olla todellinen syy?
Viestin lähetti Beezer
Kuulin että Vasekin pojalla on syöpä.
Viestin lähetti Beezer
Kuulin että Vasekin pojalla on syöpä.
Viestin lähetti HN
Mitä vittua??!!
Ensinnäkin, ei ole.
Toiseksi, mieti nyt jumalauta vähän, mitä tänne heittelet.
Viestin lähetti kritiikki
Eihän asia minulle kuulu, mutta jospa hän sai potkut.
Itse olen kuullut keskikokoisten lintujen laulavan Ilveksen uudeksi valmentajaksi Raimo Summasta. Eiköhän se Raato sieltä siis teille tule.Viestin lähetti Tumba
Ilveksellä on sen näköinen miehistö, että kelpaisi varmaan Ramille. Kelpaako Rami Ipalle, onkin sitten toinen juttu. Hyvösellä höystetty Ilves olisi vaarallinen Summasen johdolla.
Viestin lähetti Rontti
Itse olen kuullut keskikokoisten lintujen laulavan Ilveksen uudeksi valmentajaksi Raimo Summasta. Eiköhän se Raato sieltä siis teille tule.
Viestin lähetti Yläpesä
Sitähän tässä pelätään. Kahdessa vuodessa Rami jättää laivan, saatettuaan sen ensin savuavaksi raunioksi jossa zombiet käyvät toistensa kimppuun.
Viestin lähetti Kopteri
Eroaa nykypäivästä miten?
Viestin lähetti punisher
En usko huhuihin Sykoran mielenterveysongelmista, mutta Ramilla niitä taatusti on, viime aikoina esiintulleina muun muassa: raivohulluus, vainoharhaisuus, patologinen valehtelu, harhaisuus, megalomaanisuus, äkkinäiset mielialanvaihtelut, narsistinen luonnehäiriö ym.ym. mutta onhan teillä siellä onneksi Pitkäniemi lähellä. Onnea vaan valmentajavalintaan...
Viestin lähetti Saku #11
Summanen kelpaa, kunhan rauhoittuu hieman. Mites, käviskös Jursi sr? ;)