Välierät 2010: Jokipojat - LeKi

  • 7 318
  • 28
Jokipojat tulevat voittamaan Mestiksen mestaruuden. Tämän ennustuksen näkee jo 10.08. kirjatussa kirjoituksessa. ; )

"Nähtyäni Jokipoikien harjoituspelin SaPKoa vastaan olen vakuuttunut siitä, että Jokipojat on sarjan kärjessä. Joukkue on kookas (muutama mikkihiiri joukossa) ja liikkuva ja pelissä oli silmin nähden ajatusta. En osaa analysoida joukkuetta sen paremmin, mutta ikäni divarikiekkoa seuranneena sen jotenkin aistii, että Jokipojissa on palaset loksahtaneet paikalleen".

Näin kirjoitin ja tyytyväinen olen a) että Jokipojat pärjää b) kerrankin sokea kana on löytänyt jyvän.

Tsemppiä Jokipojille ja miksei myös KooKoolle kevään loppuihin koitoksiin.
 

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Itse ketjun aiheestakin sen verran, että kun noin näppärästi ja vähällä vaivalla hoiditte itsenne jatkoon, mitenköhän tuntuma säilyy välipäivät? Lepoa tarvitaan joo, mutta nyt sitä saattaa tulla liikaakin.
Sama tilannehan oli puolivälierien jälkeen ja epäilin itse vähän samaa, mutta ensimmäinen välierä hoidettiin 7-1, joten ainakaan silloin ei tauosta haittaa näyttänyt olevan. Pieniä ja vähän isompiakin kolhuja löytyy varmaan kaverilta jos toiseltakin, joten onpahan ainakin aikaa hoitaa niitä kuntoon.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heh, tästä varmaan saadaankin tulevan KooKoo-Jokipojat sarjan kuumin vääntö aikaiseksi. Kumpikaan joukkue (tai oikeastaan joukkueen fanit) ei suostu ennakkosuosikin viittaa harteilleen ottamaan, vaan se suosiolla sysätään naapurin puolelle.

Kouvolassa vältellään perinteisesti ennakkosuosikin viittaa kuin ruttoa. Voisi jo etukäteen heittää ainakin viisi nimimerkkiä, jotka tulevat asettamaan Jokipojat selvään ennakkosuosikin asemaan heti kun/jos KooKoo finaaleihin pääsee.

Mutta onnittelut Jokipojille finaalipaikasta. Siellä on oltu itkumuurilla useaan kertaan tälläkin kaudella, mutta tärkeimmillä hetkillä homma toimii kuin unelma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös