Minusta tähän välierään on Suomen helppo lähteä, koska vastaan tulee vihdoin viimein pelinsä vähän entiseen malliin nostaneeseen Venäjän. Itse näen tähän syynä esim. viisauden valita joukkueen GM:n virkaan Pavel Buren, joka varmasti on tuonut uusia tuulia menneisyyden menestyksen "lumoissa" eläneeseen Venäjän/Neuvostoliiton jääkiekkoon. Samoin se, että joukkueella on kunnon maalivahti Jevgeni Nabokov on iso valtti kohti kultamitalia. Hyökkäyshän joukkueella on aina ollut täynnä hienoja virtuooseja. Puolustus ei ole ihan samaa tasoa, mutta valmentaja Krikunov on saanut joukkueen taistelemaan hienosti myös puolustuspäässä. Venäjä on siis minusta suosikki ottelussa.
Suomen mahdollisuus on se, että Niittymäki pelaa unelmapelin, molemmat hyökkäävät ketjut onnistuvat perjantain pelissä ja muutenkin pelataan 100%:n onnistunut peli. Ei Suomen voittokaan ole mahdoton, mutta esitän toivomuksen, ettei hävitä ainakaan rl-kisassa.
Itse laitan jäitä hattuun ja toivon parasta, mutta pelkään pahinta. Pääasiahan oli se, että Suomi pelaa vielä viikonloppunakin mitaleista.
Suomen mahdollisuus on se, että Niittymäki pelaa unelmapelin, molemmat hyökkäävät ketjut onnistuvat perjantain pelissä ja muutenkin pelataan 100%:n onnistunut peli. Ei Suomen voittokaan ole mahdoton, mutta esitän toivomuksen, ettei hävitä ainakaan rl-kisassa.
Itse laitan jäitä hattuun ja toivon parasta, mutta pelkään pahinta. Pääasiahan oli se, että Suomi pelaa vielä viikonloppunakin mitaleista.