Avaamme väitöskirjan tekijän pyynnöstä tämän ketjun. Moderaattorit

Hyvä Jatkoajan keskustelupalstan lukija,

Työskentelen väitöskirjatutkijana Innsbruckin yliopistossa. Tutkimme palloilulajien seuraajien identifioitumista seuroihin ja tämän osatutkimuksemme kohderyhmänä ovat suomalaisten liigaseurojen sekä Jokereiden seuraajat ja kannattajat.

Olet sitten satunnainen seuraaja, intohimoinen kannattaja tai jotakin siltä väliltä, vastauksesi tähän kyselyyn on tutkimuksen kannalta erittäin tärkeä. Lisäksi on tärkeää, että saamme vastauksia paitsi pitkän linjan kannattajilta, myös tuoreemmilta seuraajilta. Älä siis ujostele vastata, vaikka et tuntisi itseäsi "tosikannattajaksi" tai seuraat lajia vain satunnaisemmin.

Kyselyyn vastaaminen kestää vain noin 10 minuuttia. Suurin osa kysymyksistä on "pakollisia", koska ne kaikki ovat tutkimusaineiston kannalta oleellisia. Avoimia vastauskohtia ei kyselyssä ole, vaan kaikki ovat "rasti ruutuun"- tai valikkokysymyksiä.

Nimi- tai yhteystietoja ei lomakkeessa kysytä ja muutenkaan tietoja ei yksilöidä. Käsittelemme vastauksesi ehdottoman luottamuksellisesti.

Mikäli havaitset ongelmia kyselylomakkeessa, otathan yhteyttä sähköpostitse (osoite alla), niin korjaamme asian viipymättä.

Kyselylomakkeeseen pääset täältä: Kysely

Suurkiitos ajastasi!

Terveisin,
Petri Lintumäki
petri.lintumaeki@student.uibk.ac.at

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vastasin heti kun näin tämän. Mutta näin markkinatutkimuksen ammattilaisena jäi kyllä ihmetyttämään jotkut kysymykset.

En nyt muista tarkkoja kysymyksiä enkä viitsi uudestaan vastata, mutta siis jotain tyyliin "Olen rohkea - SaiPa on rohkea". Ehkä noille yritysten/yhteisöjen adjektiiveillä kuvaamiselle on joku pseudotieteellinen perustekin olemassa (koska noitahan käytetään jatkuvasti ainakin minulle tulevissa kyselyissä), mutta b2b puolella en suostu tuollaista kysymystä tekemään, koska vastaukset ovat ihan mitä sattuu eikä niillä ole oikeasti mitään arvoa. Toki tämä on kuluttajakysely ja jotenkin ymmärtää että verrataan itseä kannattamaansa seuraan, mutta kun ei sillä ole oikeasti vittu mitään tekemistä sen kanssa. Minä olen runkkari, mutta en pidä SaiPaa runkkarina. Silti SaiPa on aina joukkueeni.

"They're like sex, except I'm having them."

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vastattu jo edellispäivänä. Tuotos olisi hieno nähdä.

Porin Ässät - SM-liigan viimeinen voittaja! | 7 vuotta vs 57 vuotta

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit himassa, CAR, IPA
Vastasin. Jos joskus sais tietää tuloksetkin...

Kun sanon muiden olevan väärässä, en tietenkään ole varma, olenko itse aina oikeassa. He ovat kaikki väärässä mielenkiintoisilla tavoilla eivätkä koskaan täysin väärässä. Kirjoitukseni onkin syntynyt aidosta halusta vuoropuheluun aiheista, jotka koen merkittäväksi. Mitäpä sitä peittelemään, väärässähän he ovat.

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
1923 (1897), TML & VGK + suomalaiset
Vastattu sekä jaettu pariin JYP yhteisöön.

"Laurikainen on ku vanha lateksidildo. Heiluu ja menee joka paikkaan, on aina mukana tilanteissa ja tekee iloiseksi!" @spenroos twitterissä.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, sympatiat: Mikke, KooKoo, Titaanit
Kyssärit oli kyllä hivenen hassuja. Enpä ole ihan tältä kantilta omaa suhtautumistani jengiin vielä miettinytkään.

Last Night a DJ Saved My Life
Sillä suoraan sanottuna suurin piirtein sellaista elämä on

Jari66

Jäsen
Vähintäänkin kummallisia kysymyksiä, kesken jäi. Tuli mieleen selvitetäänkä tässä ennemmkin vastaajien mielenterveydellistä tilaa. Onnea ja menestystä joka tapauksessa Petrille projektiinsa.

I'm just a soul whose intentions are good.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy