Väärin luetut otsikot

  • 242 151
  • 1 661

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Selektrivinen lukihärö.
Nettitelkkarin uudistuneessa puutarhassa oli Lady, joka ihmetteli tulosta ja sanoi: Supermahtavaa.
Upotin ensimmäisen vokaalin ja mietin - olanko sittenkään normaali?
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Selektrivinen lukihärö.
Nettitelkkarin uudistuneessa puutarhassa oli Lady, joka ihmetteli tulosta ja sanoi: Supermahtavaa.
Upotin ensimmäisen vokaalin ja mietin - olanko sittenkään normaali?

Tähän varmaan Freudilla olisi jokin ajatus.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tähän varmaan Freudilla olisi jokin ajatus.
Kirjoitin kännyviestin mainitsemallesi kaverilleni Sigmund Freudille- Hän viestitti kahvi/kaljakaverilleen Charles Darwinille.
Johtopäätös: En ole normaali, olen yhä Neanderthaler.
Tuttavat, pelikaverit suihkussa kutsuvat minua karva-apinaksi.
En kerro mistä se johtuu.

Kysymys: montako kertaa perusäijä joutuu ajamaan partansa viikoittain?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Luen jatkuvasti tuon Jatkoajan tämän hetken ylimmäisen uutisen että "Nikita Hruštšov rikkoi sadan syöttöpisteen rajapyykin..."

On se liki.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeltsin-kollektiivi lähtee pimentämään Avalanchen taikureita


 

hege

Jäsen
Jeltsinin kollektiivi lähtee pimentämään... otsikon alla oli kuitenkin jotain Kanadan kiekkoa eikä sanaa kaan Neuvostoliiton hajoamisesta tai uuden Venäjän alusta ja siitä mikä meni siinä pieleen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jeltsinin kollektiivi lähtee pimentämään... otsikon alla oli kuitenkin jotain Kanadan kiekkoa eikä sanaa kaan Neuvostoliiton hajoamisesta tai uuden Venäjän alusta ja siitä mikä meni siinä pieleen.
Mulle kävi sama ja luin ”Jeltsin kollektiivi”. Hetken mietin, mitä hittoa, mutta ei ollutkaan mikään naapurin jääkiekkohistoriaan liittyvä juttu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: hege
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös