uutta tappelustooria

  • 1 179
  • 8

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hyvä haastattelu...Jälleen yksi instigator-penaltin vastustaja mutta toisaalta, mitäs helvettiä Chychrun tietää, hänhän on vain pelannut satoja otteluita NHL:ssä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Erittäin hieno haastattelu miehestä. Mies on kyllä asenne äijä. Tuollaiset jutut on todella mukavia luettavia. Cairnsille pitkä plussa tuosta haastiksesta...
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mielenkiintoista että Alan May tuotti vaikeuksia Chychrunille.
Itse en ole kovin häävinä tappelijana Mayta pitänyt mutta ehkä hänen tyylinsa oli sitten Chychrynille vaikea.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
May oli sen verran pienkokoinen joka repi ja riuhtoi, Chychrunin tappelutyyliin se ei sopinut, sillä Jeff tykkäsi pitää oikealla kädellä kaverin etäällä ja iskeä naamaan vasemmalla suoralla. Jeff sanoi "I rarely switched my hands, I just threw lefts", se kertoo eron koko 80-luvun sekäö 90-luvun alun tappelijoiden erosta, nykyään äijät osaavat vaihtaa käsiään varsin vaivatta.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Chychrun tappelut olivat kyllä aika tyylikkäitä.Steve Smith tappeli mielestäni aika paljon samalla tavalla eli toisella kiinni ja takovasara käyntiin niin kauan kunnes kaveri tippui.Dave Brown oli myös samanlainen.Ei siinä painittu vaan lyötiin loppuun asti.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaa mulle miten Chycrunin nimi lausutaan???

Ikinä en oo sitä kuullut lausuttavan (muuta kun Pentti-versioita), enkä oikein keksi pitäisikö se lausua Khaikrön, Tsaikrön tai ehkäpä Shairöön..?

Osaako joku kertoa? :D
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
mixu, onko sullakin Chychrunin myllyjä nauhalla?

jounster, hänen isovanhemmat tulivat Ukrainasta aikoinaan Kanadaan ja sukunimi lausutaan oikeaoppisesti "Tshikrin" mutta jenkeissä "Tshaikrin"
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Cairns,löytyyhän niitä ja itse olen aina pitänyt kaverin matsaamis tyylistä sillä niissä yleensä toinen löytää itsensä jäästä.Painimista en juuri ole hänen tappeluissaan nähnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös