Mainos

Uusi urheilukanava

• 853
  • 5

juise

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Jyp
Onko tietoa uuden kotimaisen urheilukanavan (digi) jääkiekkotarjonnasta. Muutaman kotimaisen futis-pelin olen sieltä sattumalta nähnyt.Kanava näkyy täällä periferiassakin kaapeli-tvstä analogisena.
Tulevasta tarjonnasta ei ole havaintoa. Jos vaikka oranssitakit tekisivät viikkopeleistä lähetyksiä tai kelpaisi se kansainvälinenkin tarjonta?

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eiköhän sekin kanava pilata!

Näyttämällä :Esteratsastusta,Raveja,Golfia,Sählyä,Amerikkalaistafutista,Pyöräilyä ym. "kiinnostavaa".

Itse en vaivaudu koko kanavaa seuraamaa ennen kuin tiedän sieltä tulevan todella urheilua ja suorana.
Kyllä näitä nauhoituksia saa katsella nykyisiltäkin kanavilta.

bull

Jäsen
Re: Eiköhän sekin kanava pilata!

Viestin lähetti Prjakhin
Näyttämällä :Esteratsastusta,Raveja,Golfia,Sählyä,Amerikkalaistafutista,Pyöräilyä ym. "kiinnostavaa".

Saakos arvon Prjakhinilta kysyä et mikä sit on kunnon urheilua?? Musta salibandy on jo pidemmän aikaa kaivannut kanavaa mikä ottais lajin tosissaan, onhan kyseessä yks suosituimmista urheilumuodoista Suomessa. Ja sopii mutten telkkariin hyvin.

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Eiköhän sekin kanava pilata!

Viestin lähetti Prjakhin

Itse en vaivaudu koko kanavaa seuraamaa ennen kuin tiedän sieltä tulevan todella urheilua ja suorana.
Kyllä näitä nauhoituksia saa katsella nykyisiltäkin kanavilta.

Tietenkin kaikki muu kuin nämä edellä mainitut!

Lähinnä tarkoitin sitä että näytetään lajeja jotka maksavat
siitä että niitä näytetään TV:ssä.

Eikä ainaisia halpoja nauhoituksia ym. toisen luokan lajeja.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Rahastahan se on kiinni. SM-liiga suorana on melko kallista, luin että yhden ottelun näyttäminen maksaa jotain 100 000 markkaa.

Ja minusta on ihan hyvä että Urheilukanava näyttää näitä vähän marginaalisempiakin lajeja joita pääkanavat harvemmin esittävät.

bull

Jäsen
yks pointti

En mäkään kaipaa et sieltä tulis tuutin täydeltä esteratsastusta tai golfia. Mut salibandyä ei näe nykyään mistään tai jos näkee ni laatu on HUONOA!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy