Uusi telkkari olis kiva, mutta millainen?

  • 943
  • 7

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Tässä sitä on yli 2 viikkoa kärvistelty vanhan hajottua, tänään tilille tuli sen verran rahaa että voi kuvitella ostavansa uuden.

Budjetti on noin 350 euroa, +/- 50 euroa. Kai tuolla jonkunlaisen
töllöttimen saa. Nyt jos joku voisi antaa vinkkiä että millainen
kannattaa hommata? Onko niistä tv+videonauhuri härdelleistä mihinkään? Mistä täältä pk-seudulta kannattaa tv ostaa?

Kiitos!
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Gigantissa oli ainakin kesällä 21" Samsung TV-videoyhdistelmä n. 2000 mk.
Samsung on ihan hyvä ja halpa merkki. Sonyssä yms. on merkkilisää roimasti hinnassa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti Hamraan
Mistä täältä pk-seudulta kannattaa tv ostaa?

Kiitos!

Älä ainakaan osta Mustasta Pörssistä yhtään mitään. Palvelu jonka olen itse kyseisessä paikassa saanut, on ollut ala-arvoista. Esim. Sonyn vahvistin jonka ostin Myyrmannin Mustasta Pörssistä oli rikki. No, ei siinä mitään, sellaistahan voi sattua. Kun menin asiasta valittamaan, niin olipas tyly vastaanotto! Sanoivat suunnilleen, että vie se ite huoltoon. Saat sen nopeammin silloin. No, meikäläinen roudasi laitteen Lauttasaareen Sonyn huoltoon. Hain laitteen huollosta...sama vika vieläkin. Otin yhteyttä Mustaan Pörssiin. Sanoivat, että voi voi - vie se huoltoon. Tätä jatkui muutaman kerran, ennenkuin soitin Sonylle suoraan, jollekin johtajalle. Kerroin ongelmani, ja sain hänet soittamaan Myyrmannin Mustaan Pörssiin. Nyt suostuivat vaihtamaan vahvistimeni uuteen. No, uusikin oli rikki...kiva. Mustaan Pörssiin uudestaan.. Kävin jo aika kuumana asiasta, joten ehdotin kaupanpurkua...eivät suostuneet...yllätys.

Ehdotin seuraavaksi, että ostan paremman mallin. No, pitkän vääntämisen jälkeen sain sitten ostettua n. 5000mk Sonyn vahvistimen tämän 2500mk:n vahvistimen tilalle. Uusi Sony toimi moitteettomasti.

Se, että ostin laitteen Myyrmannin Mustasta Pörssistä oli virhe. Sain toimivan laitteen vasta n. 2 kuukautta ostohetkestä. (ja silloinkin jouduin laittamaan reilusti lisää rahaa hankintaan, sekä todella paljon omaa vapaa-aikaa, kun eivät Pörssissä viitsineet auttaa asiakasta.)

Mustassa Pörssissä eivät kylläkään ikinä olleet kuulleetkaan asiasta nimeltä asiakaspalvelu. En ikinä enää astu siihen liikkeeseen...ja se on varma!

Gigantissa saa mielestäni hyvää palvelua. Hinnatkin ovat edullisia!Käy siellä!
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Gigantti tai ONOFF ovat hinnan kannalta parhaat. Jos vielä palveluakin haluaa, niin Giganttiin. ONOFF on ilmeisesti säästänyt myyjissään, Gigantissa palvelua saa helposti. TV:n ostin itse ONOFFista, koska haluamani malli oli siellä tarjouksessa, eikä tarvinnut välittää siitä, että myyjiä varastomyymälässä oli yksi.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Re: Re: Uusi telkkari olis kiva, mutta millainen?

Viestin lähetti tiki10


Älä ainakaan osta Mustasta Pörssistä yhtään mitään. Palvelu jonka olen itse kyseisessä paikassa saanut, on ollut ala-arvoista. Esim. Sonyn vahvistin jonka ostin Myyrmannin Mustasta Pörssistä oli rikki.

Hahaa, kyseessä varmaan Sonyn str-sarjan kotiteatterivahvistin? Mulla oli samanlainen, samalla vialla, todennäköisesti. Vehje oli jo ostaessa paskana, surinaa ja pörinää oli kaikenlaista. Tyyppivika, kuulemma. Itsekkin kypsyin Mustaan Pörssiin tuon kaupan yhteydessä täysin, enkä kyseisen lafkan palveluita enää käytä.
Itse asiaan, pesukonekaupat ovat pesukonekauppoja, ja halvalla saa halpaa. Gigantin palvelu on hyvää, kunhan et osu paikalle ruuhkapäivänä.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: Re: Uusi telkkari olis kiva, mutta millainen?

Viestin lähetti Spencer


Hahaa, kyseessä varmaan Sonyn str-sarjan kotiteatterivahvistin? Mulla oli samanlainen, samalla vialla, todennäköisesti. Vehje oli jo ostaessa paskana, surinaa ja pörinää oli kaikenlaista. Tyyppivika, kuulemma. Itsekkin kypsyin Mustaan Pörssiin tuon kaupan yhteydessä täysin, enkä kyseisen lafkan palveluita enää käytä.
Itse asiaan, pesukonekaupat ovat pesukonekauppoja, ja halvalla saa halpaa. Gigantin palvelu on hyvää, kunhan et osu paikalle ruuhkapäivänä.

Näin se on. Olemme ostaneet aikanaan saman mallisen laitteen. Mustassa Pörssissä väittivät, että mulla on kuulossa vikaa...laite on ihan hyvä... Taustakohinaa tuli laitteesta enemmän kuin ääntä. Saitko joskus saman mallisen toimivan laitteen tilalle?? Itsehän en sellaista jäänyt edes odottamaan.

Gigantissa mm. viallisen Xboxin tilalle saa heti uuden jos haluaa. (ainakin kaveri oli saanut). Jossain Mustassa Pörssissä ne lähettävät jopa jonkun kaapelinpätkänkin korjattavaksi. Tuotevaihtoa eivät harrasta...
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
kävin eilen hakemassa gigantista 20" töllön ja pesukoneen, palvelu oli todella hyvää ja ystävällistä ja hinnatkin ihan kohillaan, yht 518 €.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Re: Re: Re: Re: Uusi telkkari olis kiva, mutta millainen?

Viestin lähetti tiki10


Saitko joskus saman mallisen toimivan laitteen tilalle?? Itsehän en sellaista jäänyt edes odottamaan.


En, nimittäin tyrin heti alkuunsa. Annoin myyjän toimittaa koneen Lauttasaareen, lupasi toimitusajaksi kahdesta kolmeen päivää. Venyi kolmeen viikkoon...siinä vaiheessa paloi käpy, ja tarjosivat samanlaista tilalle. Yrittivät jotain selittää että kohina ei kuulu kun kääntää lisää volyymia. Ja kilin vitut, ei tarvitse olla kovinkaan kultakorva sen suhinan erottaakseen, ja suhina oli ilmeisesti ominaisuus eikä varsinainen vika. Totesin odottavani omaa konettani, ja purkavani kaupat jossei se toimi niin kuin pitää. Sain koko hässäkästä korvaukseksi jonkun hikisen rca-kaapelin.
Huollon jälkeen kone on pelannut mainiosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös