Re: Re: Käsittämätöntä...
Viestin lähetti Q
HIFK on brändi ja yhteistyökumppani yrityksille. Ei todelliset sponsori firmat seuraa kovinkaan tarkkaan sopimustilannetta yksittäisten pelaajien suhteen. Nakkikioskit on toinen asia.
Saanen olla erimieltä. Satun tuntemaan muutamien isojenkin firmojen markkinointiihmisiä ja kyllä heitä oikeasti kiinnostaa. Et kai tosissasi voi väittää, että suurelle yritykselle ei ole väliä millaista jengiä HIFK:ssa pyörii?!?!
Tämän päivän tilanne on niin heikko, että onneksi minä en vastaa HIFK:n markkinointimyynnistä. Saattaisi olla hiukan hankala myydä tuotetta joka on suhteellisen pilalla.
Oli kiva lukea HIFK:n toimistolta tullut kirje koskien ensi kautta. Kuulemma ei välivuotta pidetä. Kuitenkaan yhtään stara-pelaajaa Jeren lisäksi ei ole. No, täytyyhän sitä yrittää vakuuttaa kausikorttilaisia että kortin uusiminen kannattaa...tottakai.
Nythän pitäisi näitä sainauksia tulla todella nopeasti, mikäli jotain meinataan tehdä. Huolestuttavaa tässä on tosiaankin se, että kausareiden vaihtomyynti on käynnissä (ja kohta loppu), eikä mitään houkutinta ole sainattu.
Minä en uusi yhtään kausikorttia ennenkuin näen että meillä on joukkue joka pelaa mestaruudesta. Jokainen tehkööt mitä tekee, mutta tämä on minun päätös.
Huonolta näyttää...