Itse suhtaudun tulevaan kauteen erittäin optimistisesti.
Mv-peli on kunnossa, mikäli Lassila pystyy jatkamaan siitä mihin keväällä jäi ja Karjalaisesta saadaan erinomainen kakkosveska, kuka pystyy haastamaan myös Teemun, jos pelit eivät odotetulla tavalla sujukkaan. Kaksikko on kyllä nuori ja kokematon, mikä voi olla pieni rasite, mutta Upi jos kuka on oikea mies auttamaan poikia tiellä menestykseen.
Pakisto on varmasti lähes parasta, mitä tästä valtakunnasta tällä hetkellä voi löytyä. Oman maalin edessä voi ongelmia esiintyä, mutta kiekollista osaamista löytyy pilvin pimein : Vykoukal, Kauppinen, Peltonen ja kumppanit. Jopa yksi Paukkunenkin menee tuossa porukassa, jollei pääse liikaa muiden jaloissa pyörimään.
Hyökkyskalusto saattaisi kaivata yhtä ykköskenttätason laituria esim. Eloranta, mutta kyllä näilläkin varmasti mukavasti pärjätään. Parivaljakot Koivu - Vahalahti ja Aalto - Nurminen voivat olla pistepörsissä korkeallakin. Kolmos/neloskenttiin löytyy kokemusta, Rautee, Kiviharju, Tuokko ja Mikkola jonka heräämiseen uskon vakaasti , kunhan kausi tästä vähän vanhenee. Tuokosta senverran, että hän sai kesällä parikin tarjousta Ruotsin puolelta, mutta opintojen takia päätti jäädä Turkuun. Nuorista Metsärannan otteet ovat olleet senverran vakuuttavat, että ainakin paikka kolmoskentässä pitäisi olla selviö silloinkin kun Alatalo ja Lius palaavat kokoonpanoon. Sitä ennen häntä voisi koittaa ylempänäkin. Lisäksi tyrkyllä pelaavaan koostumukseen ovat ainakin Suoraniemi, Pulliainen, Aho ja Sykkö. Kankaanperän voisi kyllä heivata jo muuallekkin.
Valmennus on varmasti pelien aikana hereillä ja vaihtoaitio toiminta on myöskin seuraamisen arvoista. Sen mitä Jukkaa tiedän, niin hän ainakin ottaa itse vastuun, jollei homma toimikkaan, eikä siirrä sitä muiden niskoille. Pressitilaisuudet tulevat varmasti olemaan värikkäitä tapahtumia, sillä Jukalla on sana hallussa. Minulla on ollut muutamia kertoja tilaisuus päästä kuuntelemaan Jukan pitämiä luentoja ja esityksiä ja niissä ei ainakaan pääse uni yllättämään....
Jos joukkue oli vielä toukokuun lopulla kolme kuukautta aikataulusta jäljessä ja nyt jo näyttää näinkin hyvältä, niin mihin tässä kevääseen mennessä vielä ehditäänkään...