Uskaltaako kysyä....

• 1 055
  • 9

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Paljonko on ollut nopeusmittarissa kilometriä tunnissa?

Onko ollut kortti hyllyllä? Paljonko maksoi:eek:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Saa kysyä

Mutta en tiedä uskallanko vastata...noh, 265 km/h tunnissa mittarin mukaan. Siinä vauhdissa ei muuten enää ole "mittarivirheellä" merkitystä. Sakkoja ei tullut. Sillä kertaa. Eikä korttikaan ole ollut kuin kirjahyllyllä.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanotaan että typeränä nuorukaisena juuri kortin saaneena pääsin pälkähästä tääpärästi ja sen jälkeen on jäänyt vastaavanlaiset sekoilut vähemmälle. (vihjeenä mittari oli pohjassa)

Juuri ajelin 420km kamalan puuduttavaa:(

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
210 km/h oon ajanu, tosin Saksan moottoriteillä joissa ei ole nopeusrajoituksia. Suomessa ajan aina rajoitusten mukaan.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Ässät, KPL, Kiovan Dynamo
Chrysler Newport se oli...

...ja valoisa aamuyö Mikkelin lähellä, mittari näytti 240, yli 7-litraisen veekasin kulutus sillä reissulla 35 litraa/100 km ja ikää lainakuskilla 20. Ja se yksi Mossekuski säikähti niin p...eesti kun pyyhkäistiin siitä ohi vähintään 180 kmh nopeuserolla. Vuosia myöhemmin ei tullut edes kokeilluksi kulkiko MB 300E tehtaan lupaamat 233 km/h. Mittarin mukaan 215 meni erittäin kevyesti ja turbo-Saab oli aivan paperia.

Nykyään tyydyn liikkumaan rikesakkorajan tuntumassa.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä,että järki kasvaa yleensä iän myötä. Itse pasauttelin passatilla 1,8t. No saksaan sitten kunn on tullu bugatti hommattua ;)

No joo laillisia nopeuksia ajellaan iän myötä pienen "sallitun toleransin rajoissa"

edit: Olipa rapakeli tänään paahtaa stadista Vaasaan:(

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
300 ja risat...

... on ollut mittarissa muutaman kerran. Prätkällä. Tarkkaa lukua on mahdoton ennättää lukemaan siinä vauhdissa ja tärinäkin tekee mittarin lukemista niin sameita.

Kortti on ollut kaksi kertaa hyllyllä. Ensimmäisellä kerralla kaksi kuukautta ja tonnin sakot. Toisella kertaa 3 kuukautta ja 2000 Skr.

Ensimmäinen kerta oli siitä erikoinen että poliisi poliisi pysäytti minut 70:n rajoituksella heidän kellotettua minun nopeuteni 101 km/h. Kertoivat että olivat tulleet perässä jo moottoritiellä mutta eivät onnistuneet kellottamaan siellä koska katosin kuvasta. Nopeuteni oli silloin n. 250 km/h.

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Sellainen hetken rääpäisy 195:teen Xantialla Espoossa sekä Xsarallakin samat olisko ollut Koblenz-Bonn-autobahnalla.

Poliisien iloksi olen esiintynyt videokameran edessä nopeudella 156 km/h. Eivät ottaneet korttia, mutta sakottivat hirmuiset 400mk :eek:

Bob77

Jäsen
Nopeutta on ollut sen verran mitä 1.6 saa irti, eli n. 205km/h. Kortti on ollut hyllyllä reilun kuukauden päivät, kun erehdyin hieman... Sakot on tullut pari kertaa ja kerran olen onnistunut "karistamaan" poliisit kannoiltani.;) :cool: I´m Bad!

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla on nopeusennätyksenä varmaankin jotakuinkin 150 km/h, siinä Lahden moottoritiellä joskus aikoinaan. Nykyisellä ajoneuvolla olen ajanut sillä nopeudella, johon sen sai kiihtymään sellaisella pidemmällä suoralla. Pieni Sininen Auto vinkui litraisella koneellaan aika hellyttävästi siinä 130 km/h vauhdissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy