charlieglide
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Vilperin Perikunnan biisihän se oli tuo Voittoon TPS. Ressu, tai Bogart Co., oli esittäjänä C'mon Tepsi-veisussa.
"Tepsi tekee kohta maalin" on ollut pienoinen kamppailun aihe av-tiimin sekä kannattajien välillä viime kausina. Tekijöitä tässä ovat olleet, että kyseinen värssy ollaan tuputettu jumbotronilta taputtavine käsine joka yleisesti ottaen on itsessään jo peukku alas. Lisäksi se on soitettu toisinaan mitä typerimpinä hetkinä pelillisesti, muistan ainakin kerran sen soineen oman päädyn aloituksessa. Myös käyttäjän Sempervigilans pointti, ettei enää oikein kolahda nuorempaan väestöön, on totta.Mihin on jäänyt vanha kunnon "Tepsi tekee kohta maalin..." -biisi?
Lisäksi viimekaudellakin taidettiin soittaa näitä "C'mon Tepsi" yms muita lauluja. Ovat osa historiaa ja minun mielestä näitä olisi kiva kuulla hallilla edelleen.
(edit. kirjoitusvirhe)
"Tepsi tekee kohta maalin" on ollut pienoinen kamppailun aihe av-tiimin sekä kannattajien välillä viime kausina. Tekijöitä tässä ovat olleet, että kyseinen värssy ollaan tuputettu jumbotronilta taputtavine käsine joka yleisesti ottaen on itsessään jo peukku alas. Lisäksi se on soitettu toisinaan mitä typerimpinä hetkinä pelillisesti, muistan ainakin kerran sen soineen oman päädyn aloituksessa. Myös käyttäjän Sempervigilans pointti, ettei enää oikein kolahda nuorempaan väestöön, on totta.ja
-hit the road jackista paras teho mennyt tämän uuden mainoksen myötä. Yleisö ei oikein enää lähde mukaan.
Sieltä se voittoon super tps vain löytyi, mahtavaa nähdä että palaute menee perille! Kiitos.
Tämä voittoon super TPS täytyisi saada jotenkin internettiin. Vaikka youtubeen, nyt kun se on ilmeisesti löytynyt niin digitalisoitu versio jakoon kiitos!Sieltä se voittoon super tps vain löytyi, mahtavaa nähdä että palaute menee perille! Kiitos. Vielä tepsi tekee kohta maalin takaisin repertuaariin ja avot.
Tämä voittoon super TPS täytyisi saada jotenkin internettiin. Vaikka youtubeen, nyt kun se on ilmeisesti löytynyt niin digitalisoitu versio jakoon kiitos!
Menisi varmaan mediaketjuunkin mutta kai tämä tänne paremmin sopii.
HC TPS on purkanut sopimuksen turvallisuuspäällikkönsä kanssa vakavan laiminlyönnin takia - TPS
Ilmeisesti turvapomo on jonkun alihankkijan kautta hommissa, sillä humalatilan vuoksi näin välittömät potkut voivat olla jurdisesti vähän kinkkinen juttu.
Samaa mieltä. DJ:lle myös pisteet, hyvin hoidettu mussapuoli ja hienosti reagoitu Jatkiksen palautteisiin. Sen verran uskaltaisin vielä toivoa pientä variaatiota peleihin, että "täytebiisejä" vaihdeltaisiin jonkin verran matseissa, ettei tule radionova-efektiä niille jotka käy usein peleissä.TPS tekee ottelutapahtuman osaltava aika hyviä peliliikkeitä nyt melko mukavalla tahdilla. Kehuja ja posia tuntuu liikkuvan runsaasti. Tällainen kehittäminen ja puurtaminen, vaikkei hallissa olekaan 8000 katsojaa, niin palkitsee varmasti pitkässä juoksussa. Katsojia tulee koko ajan Geehen lisää, kun hyvä pöhinä jatkuu ja ihmiset puhuvat keskenään.
Eilisestä jäi mieleen Klamydian Mä lähen himaan -biisin soitto varusmiehien kunniaksi. Hyvää pientä piikkiä, ja nuo teeman mukaiset välibiisit piristää hyvin sitä perus soittolistaa. Vielä kun löytyisi vaihtelun vuoksi "kukas se siellä orrella istuu" vierasjoukkueen jäähyn kunniaksi niin olen tyytyväinen :)Sen verran uskaltaisin vielä toivoa pientä variaatiota peleihin, että "täytebiisejä" vaihdeltaisiin jonkin verran matseissa, ettei tule radionova-efektiä niille jotka käy usein peleissä.
Eilisestä jäi mieleen Klamydian Mä lähen himaan -biisin soitto varusmiehien kunniaksi. Hyvää pientä piikkiä, ja nuo teeman mukaiset välibiisit piristää hyvin sitä perus soittolistaa. Vielä kun löytyisi vaihtelun vuoksi "kukas se siellä orrella istuu" vierasjoukkueen jäähyn kunniaksi niin olen tyytyväinen :)