Saksipotku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Tykkään suuresti Rajalinin äänestä, joten pikkuisen ikävä miestä kieltämättä on ollut. Hoitaa muuten nykyään A-nuorten peleissä kuuluttajan hommia, joten Tepsin käytettävissä edelleen on.
Käy siellä vaan välillä kuuluttamassa. Ei ole mikään vakituinen kuuluttaja noissa peleissä. Taitaa olla Tuton matseissa vakituinen kuuluttaja?Tykkään suuresti Rajalinin äänestä, joten pikkuisen ikävä miestä kieltämättä on ollut. Hoitaa muuten nykyään A-nuorten peleissä kuuluttajan hommia, joten Tepsin käytettävissä edelleen on.
Minulla ottaa pirusti korvaan maalintekijä kuulutuksissa, tuo etunimen pitkääkin pidempi venytys. Ehkä joku tykkää.
Täytyy myös tulla kehumaan uuden halli-DJ Thomasin meininkiä musiikin puolesta.
Hallin musiikkitarjonta on ollut tällä kaudella hyvää ja mielestäni sellaista kuin sen kuuluukin olla. Iku voisi tosiaan lyhentää noita nimen venytyksiään, ne ovat aivan liian pitkiä ja porukka on lopettanut jo taputtamisen ennen kuin Iku pääsee sukunimeen.
Noh, pääasia toki että edes jotain yritetään. Ei aina jaksa valittaa, kun niitä monotoonisia kenttäkuuluttajia on Suomi täynnä Kittilästä Kotkaan. Ehkä suomalaiseen tyyliin sopii paremmin asiallisuus, kuin innostuneisuus.
Muutamissa ladoissa kun on tullut käytyä Palloseuraa seuraamassa on kuullut tuota kuullutusta aikaisemmilla kausilla. Muun muassa Kouvolassa ja Lahdessa olen tuon samaisen kuullut. Nyt kun ollaan otettu Turussakin käyttöön, niin uskoisin olevan jokin ohjeistus Liigalta.Mikäköhän on muuten tämä "varokaa katsomoon lentäviä kiekkoja"-varoituksen tausta? Onko tämä jokin uusi sääntö Liigassa? Oikeusjuttujen luvatussa ihmemaassakaan NHL-peleissä en ole moisia varoituksia koskaan kuullut pelin aikana.
En kyllä sanoisi että Rajalin olisi monotoninen. Esimerkiksi maaleissa hänellä oli oma tyylinsä vetää ne. Lisäksi silloin ainakin kuulutuksia teki kaksi henkilöä (olisiko ollut Iku toisena). Oli helppo poimia Rajalinin kuulutukset itse peliin liittyvinä asioina ja muut kuulutukset ominaan.
Mikäköhän on muuten tämä "varokaa katsomoon lentäviä kiekkoja"-varoituksen tausta? Onko tämä jokin uusi sääntö Liigassa? Oikeusjuttujen luvatussa ihmemaassakaan NHL-peleissä en ole moisia varoituksia koskaan kuullut pelin aikana.
Kuulutukset kuntoon, tästä varmaan kaikki ovat samaa mieltä.
Se mikä on oikeasti häiritsevää pelitapahtumassa on Jore-karhu.
Häiritsevää ei ole se, että Tepsillä olisi lapsille sopiva karhumaskotti, vaan tämä on mielestäni pelkkää plussaa. Myös muut kyseisen elukan ympärillä pyörivät jutut ovat varmasti todella kivoja ja mielestäni koko paketti tuotteistuksineen on onnistunut todella hyvin. Itseäni kyseinen eläin tosin hämmentää suuresti. Tämä johtuu siitä, että täysin ilmiselvästi Jore-karhun sisustaa elävöittää joku nuori nainen ja näin ollen Joren tanssiliikkeet ja tanssiminen yleisellä tasolla on... häiritsevää. Siis eikö Joren pitäisi olla kuitenkin maskuliinen karhu? Sen liikkeet ovat kuitenkin täysin feminiinisiä. Haluan katsoa peleissä jääkiekkoa, enkä kokea mitään kummallisia tunteita jotain maskottia kohtaan.
En tiedä astunko tässä johonkin miinaan, mutta itse olen ajatellut, että puvun sisässä on tanssitaitoinen ja ehkä parkouria harrastava nuorimies. :D
Mun mielestä on ihan kiva, että se siellä katsomossa heiluu ja pelin päätyttyä tulee Mutkaankin heittämään ylävitosia.
Onneksi ei ole herännyt kummallisia tunteita maskottia kohtaan ja saan katsottua vielä peliäkin.
Lauantaina Jore tuli kuitenkin kolmannen erän loppupuolella E3 ja E5 -katsomoiden välissä/alapuolella olevalle tasolle heilumaan, ja taiteili siinä kaiteiden lähellä kesken pelinkin kameramies seuranaan. Satuin istumaan juuri sellaisessa paikassa, että Jore ja kuvaaja peittivät koko TPS:n puolustusalueen juuri sellaisella hetkellä, kun Lukko pyöritti peliä ja haki tasoitusta. Turvamiehet hätistävät katsojat melko äkäisesti pois tuolta tasanteelta kesken pelin, joten en ihan purematta niele maskotin esiintymistä sillä kohdalla kesken pelin.