Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 365 607
  • 6 677

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepes-valtuusto
Onko puhe siitä fiilistelyvideon musiikista?

Yhtä sovellusta käyttäen sain tälläisen kappaleen löydettyä, joka ainakin omaan korvaan on sama mikää silloin videon taustalla soi.

SKÅL! by Miracle Of Sound -


Kyllä, kiitos!

En kyllä enää tiedä, että miksi tämä oli niin hyvä hallilla. Mutta menettelee se näinkin!
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Urut ja kissat ovat tuttuja ja erityisesti nuo kissat voisivat tehdä comebackin, mutta mikä on tuo avaruuspoika? Jos arvata pitäisi, niin onko kenties DJ?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Perjantain Jukurit-peliin yläkatsomot mukavan täynnä. Onko jotain ilmaislippuja jaettu kouluihin tms?
Luultavasti, ensimmäisillä kierroksilla ollut ilmaisia lippuja jaossa paljon eri paikkakunnilla.
Tampereella oli sadoittain opiskeilijoita TPS-pelissä, tänään jaettiin SaiPa-peliin ilmaisia lippuja (ei edes vapaastivalittavia vouchereita) eri myyntipisteillä ja nettikirppareilla ja huomenna itsekin menossa Ilveksen kaudenavaukseen kun vaparit tarjottiin käteen.
En usko TPS-Jukureiden olevan mikään poikkeus tässä.
 

Niilonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä taas olen ymmärtänyt että ilmaislippuja ei seuran puolesta enää jaeta. Olisikohan noita yhteisölippuja mitä mainostettiin kesällä
 

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niitä ei kai jaeta ilmaiseksi missään cittareissa niin kuin joskus ennen vanhaan. Mutta enemmän ja vähemmän yhteistyökumppanina olevat saavat ilmaislippuja.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikös koululaisille jaettu lippuja ekana koulupäivänä kun olivat saattamassa nappuloita kouluun?
Ja mitä tulee Tapparan ilmaislippuihin niin eikös sieltä just kerrottu että yhtään ilmaislippua ei jaeta, jokaiselle löytyy maksaja.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Minä taas olen ymmärtänyt että ilmaislippuja ei seuran puolesta enää jaeta. Olisikohan noita yhteisölippuja mitä mainostettiin kesällä
Eiköhän niille kaikille ”maksaja” löydy.
Joka kausi Pansiostakin muutama katsomollinen johonkin kuumaan SaiPa-peliin saapuu paikalle.
 

Old Timer

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vinkiksi hallin DJ:lle pelitaukomusiikiksi: Miten mahtaisi toimia Poets of the Fall’in alter ego bändin Old Gods of Alsgardin kappale ”Herald of Darkness”, vaikkapa kohdasta ”…Show me the Champion of Light, I’ll show you the Herald of Darkness…”. Poets of the Fall’ia ei radiossa kovin paljon soiteta, liittynee jotenkin levyn kustannuskuvioihin, mutta YouTubessa yhtyeellä on aikamoinen kannatus. Tätäkin Official Music videota on kuunneltu jo yli 11 miljoonaa kertaa alle vuodessa. Ei ihan tavallista suomalaiselle bändille. Tietokonepeleistä en tässä iässä paljoakaan tiedä, mutta minusta kappale on ihan catchy.

On myös yksi kappale, jota ihmeekseni ainakaan minä en ole kuullut tällaisissa tilaisuuksissa. Nimittäin Robbie Williams’in versio kappaleesta ”The Road to Mandalay”. Siinä on parissa kohdassa sellainen tarttuva rallatuskohta, joka on minusta mukaansa tempaava. Rallatuksen rytmikin on sellainen, että siihen olisi helppo keksiä jokin sanoitus mutkan kannatuslauluksi.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
@-TMA- koitin tuossa mobiililla kausaria avata, kun painan tuolta sivupalkista "Kausikortti", tulee vain

Virhe
Kausikorttien haku epäonnistui! Yritä myöhemmin uudelleen.


Koittanut uudelleen asentaa appin myös, mutta ei auttanut. iOS 18.
 

-TMA-

Jäsen
@-TMA- koitin tuossa mobiililla kausaria avata, kun painan tuolta sivupalkista "Kausikortti", tulee vain

Virhe
Kausikorttien haku epäonnistui! Yritä myöhemmin uudelleen.


Koittanut uudelleen asentaa appin myös, mutta ei auttanut. iOS 18.

Voihan... Yritin todentaa virhettä, mutta Androidilla pelitti.

Voin laittaa viestiä, mutta en pysty lupaamaan ratkaisua, kun virhe voi olla Lippupisteen tai Digian suunnalla.

Toivottavasti kausari löytyy myös pdf:nä tms ettei jää matsiin pääsy tästä kiinni!
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Voihan... Yritin todentaa virhettä, mutta Androidilla pelitti.

Voin laittaa viestiä, mutta en pysty lupaamaan ratkaisua, kun virhe voi olla Lippupisteen tai Digian suunnalla.

Toivottavasti kausari löytyy myös pdf:nä tms ettei jää matsiin pääsy tästä kiinni!

Valitettavasti en pääse tänään paikalle joten ei hätää ja fyysinenkin kausari löytyy, mutta jos mulla on tämä ongelma niin voi olla jollakin muullakin.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Ja mitä tulee Tapparan ilmaislippuihin niin eikös sieltä just kerrottu että yhtään ilmaislippua ei jaeta, jokaiselle löytyy maksaja.
Itse ainakin käsitän sanan ”ilmaislippu”, niin että loppukäyttäjä ei siitä maksa mitään. Eli jos Länkkärin sittarissa jaetaan tuhat lippua matsiin, niin tokihan näistä on jotain maksettu yhteityösopimuksen kautta, mutta se lipun käyttäjä ei niistä mitään maksa. Ja ilmaislipuista on aina näissä yhteyksissä puhuttu.

Varmaan kouluille, Varhalle, PV:lle menee sitten lippuja niin ettei niissä raha kauheasti liiku. Ja tietysti hallin lounasravintolassa jaettavat tiistasaipoihin.
 

-TMA-

Jäsen
Itse ainakin käsitän sanan ”ilmaislippu”, niin että loppukäyttäjä ei siitä maksa mitään. Eli jos Länkkärin sittarissa jaetaan tuhat lippua matsiin, niin tokihan näistä on jotain maksettu yhteityösopimuksen kautta, mutta se lipun käyttäjä ei niistä mitään maksa. Ja ilmaislipuista on aina näissä yhteyksissä puhuttu.

Varmaan kouluille, Varhalle, PV:lle menee sitten lippuja niin ettei niissä raha kauheasti liiku. Ja tietysti hallin lounasravintolassa jaettavat tiistasaipoihin.

Joo, näinhän se useimmiten taitaa jokaisella olla. Mutta linja Tepsillä on tiukka. Yhteisölippuja, joita firmat ovat ostaneet, löytyy jaossa varmaan eri paikoissa.

Muutoin aika tiukassa on (onneksi) nykyään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös