URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 635 068
  • 11 960

lakimies

Jäsen
Jos se jollakin ihan aikuisten oikeasti toimi, niin uskoisin olevan kyse jonkinlaisesta Urpon järjestämästä slotista nopeille katsojille. Handu pystyyn vaan ne, joilla lähetys tökkimättä toimi. Kertokaa samalla, minkä operaattorin verkossa liikutte, käytättekö mitään proxya yms.

Käsi pystyssä. Täällä toimi ilman yhtään pätkimistä/bufferointia.

Klo 17:33 HIFK-HPK ottelun maksu.
Klo 18:25 kirjautuminen websivuille, aktivointikoodin syöttö ja stream lähti pyörimään.

Lisäksi 1 ja 2 erätauolla kirjautuminen ulos Urhon WebTV:n sivuilta ja toisella PC:llä kirjautuminen sivuille (tarkoituksena saada laadukkaampi kuva pöytäkoneen näytönohjaimen kautta). Erätaukojen lopulla takaisin kirjautuminen alkuperäisellä PC:llä Urhon WebTV:n sivuille. Kaikki ilman ongelmia.

Yhteys 2mbit ADSL Hämeenlinnassa, yhteudentarjoana Ainacom. Proxyä tms muita virityksiä ei ole käytössä. ADSL-modeemista wlan-yhteys läppäriin.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vai tarjotaan sielä taas noita kuponkeja hyvitykseksi. Itse aion pitää pääni ja vaatia rahoja takaisin, ts. kaupan peruutusta. En halua arvokuponkeja joilla näen lisää pätkimistä (kuten Urhon nettisivut toteavat).

Tarvittaessa lähden vaikka kuluttajaviranomaisten kautta tätä purkamaan, mutta itse tahdon kaupan purun ja rahat takaisin. Onneksi otin varmuudeksi kameralle talteen tuota lähetyksen pätkimistä, niin onpahan todisteita siitäkin jos alkavat urhoilemaan ja kysymään todisteita..
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Mihin aikaan teit reklamaation? Itse lähetin (yllättävän asiallista) sähköpostia jo JYP-Kärpät -ottelun ensimmäisen erän aikana, eikä vastausta ole kuulunut vieläkään. Äsken sitten soitin asiakaspalveluun ja suhteellisen pitkän odottelun jälkeen sieltä jopa vastattiin. Neuvona oli vain, että odottele vastausta sähköpostiin, kyllä se sieltä kuulemma tulee viimeistään huomenna.

Pistin postia menemään toisella erätauolla.

Yhteys 2mbit ADSL Hämeenlinnassa, yhteudentarjoana Ainacom. Proxyä tms muita virityksiä ei ole käytössä.

Et ole ainoa, jolla lähetys toimi moitteetta/suht moitteetta Ainan liittymällä. Mistä lie johtuu. Soneralla pätki aivan perkeleesti.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
EDIt.

No vittu joo onhan se kiva, että ehkä huomenna saa koodin. On siellä tänäänkin peli! Haloo. Kukkuu.

No äläs nyt, tuleehan sieltä huomenna sellainen spektaakkeli kuin Loimu-Sun Volley. Kansa hurraa ja viiksekkäät Pastori Sillin näköiset miehet takovat palloa kenttään. Urheiluhallin pihalla nähty traktori, joka ei edes ole Valtra.

Eipä se hoputtaminen auttanut mitään, täti tosiaan sanoi että jos sähköpostin on lähettänyt, siihen vastataan aikanaan. Ilmainen vinkki sellaisille, ketkä aikovat vielä tuonne soittaa: Älkää vaan sanoko, että olette jo lähettäneet sähköpostia vaan pyrkikää tekemään reklamaatio puhelimitse. Luulisin, että asian käsittely nopeutuu huomattavasti eli käsittely tapahtuu välittömästi.

Edit Editille: No voi helvata, joko nykyään pärstäkertoimen voi määrittää sähköpostiosoitteen perusteella? Ja kun minulle kerrottiin, että reklamaatiot käsitellään saapumisjärjestyksessä...
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Edit Editille: No voi helvata, joko nykyään pärstäkertoimen voi määrittää sähköpostiosoitteen perusteella? Ja kun minulle kerrottiin, että reklamaatiot käsitellään saapumisjärjestyksessä...

Mihin osoitteeseen laitoit postia, josko sillä on merkitystä? Itse tyrkkäsin @asiakaspalvelukeskus.fi
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Klo 18:20 KalPa-Tapparan lähete toimi pätkimättä. Kun kiekko tippui jäähän 18:30, niin noin puoli minuuttia tästä alkoi koko ottelun kestänyt bufferointimyrsky ja muunlaiset häröt ( http://www.aijaa.com/v.php?i=5984222.jpg ).

HIFK-HPK ei tökkinyt enää, kun muut pelit olivat loppuneet. Samanlaisia havaintoja myös muilla paikkakunnilla kolmannen erän aikana, jolloin monet urheimmistakin luovuttivat Urhon suhteen.
Ja kaistahan ei voi loppua operaattorin omasta päästä / reitittimien toiminta on vakio riippumatta yhteyksien ja liikenteen määrästä? Siis tämä fakta olikin jonkinsortin sinnepäin oleva arvaus, kiitos tiedosta ja ei tästä sen enempää, piste.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo-o, onko joku tilannut tänään jotain ottelua ja onnistunut siinä?

Nimimerkillä, "Taitaa jäädä koodit saamatta..."

EDit. Miksi edes yritin??
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pää menee nyt totaalisesti jumiin Urhon kanssa. Ellei se mennyt jo maanantaina..

Ajattelin, että soitan asiakaspalveluun ja vaadin rahat takaisin tai sit jotain ilmaiskoodeja tms.

15 minuutin jonottamisen ja ärsyttävän pimpelipompelimusiikin jälkeen puhelu katkeaa enkä voi soittaa enään uudestaan, kun tuuttaa varattua. Nice job oikeesti.
 
Joo oishan se kiva, että jos kerran ei luvatusti ilmaiseksi näy, niin sitten laittaisivat edes noita koodeja tulemaan, mutta eipä ole meikäläisen reklamaatioon tullut mitään vastausta. Eipä niillä koodeilla enää välieristä eteenpäin mitään käyttöä ole, kun voi katsella pelit baareissa. Onko kellään tietoa, saisiko urpolle soittamalla vähän kiirehdittyä niiden hyvityskoodien lähetystä?

Vituttaa tuo pulju kyllä yli kaiken ja mitään rahoja en tule tällä kaudella enää siihen laittamaan.

Minulle oli tullut kaksi koodia klo 15.23. Joten kaipa ne tulevat joskus. Minä suhtautuisin kyllä ihan rauhallisesti tähän juttuun. Kritiikkiin on aihetta totta kai, mutta millaisen anteeksipyynnön haluaisitte, mitä Urhotv:n pitäisi tehdä? Teloituksia aamunkoitteessako?

Minulle riittää tämän suhteen pahoittelut, nämä pari koodia ja se että Urhotv laittaa tekniikan kuntoon. Pikkurahoista (joskin ISOISTA TUNTEISTA!) oli kyse. Pidemmällä tähtäimellä ollaan tyytyväisiä siitä, että näkee omien suosikkien kaikki ottelut. Oranssitakeilta tai Canalilta kaikkia pelejä ei saanut, vaikka kuinka olisi vihaksi pannut.
 

Migelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Spurs, JJK
Joo-o, onko joku tilannut tänään jotain ottelua ja onnistunut siinä?

Nimimerkillä, "Taitaa jäädä koodit saamatta..."

EDit. Miksi edes yritin??

Ostin äsken lipun Kärpät-JYP otteluun. Maksu meni sujuvasti ja aktivointikoodi napsahti samantien sähköpostiini.

Sitten vain odotellaan iltaa ja ärräpäitä.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Urhon sivuilta lainattu!

Mediassa virheellistä tietoa - URHO Playn live-ottelut edelleen maksullisia

Medioissa esiintyneiden virheellisten tietojen vuoksi URHOtv tarkentaa palveluihinsa liittyen seuraavaa: odotettavissa olevan erittäin suuren katsojamäärän ja nettipalvelussamme aiemmin esiintyneiden häiriötilanteiden vuoksi URHO Playn tämäniltaiset SM-liigan puolivärieräottelut pyritään lähettämään suorina lähetyksinä URHOtv-asiakkaille. Lähetysten seuraaminen on maksullista ja edellyttää rekisteröitymistä. Pahoittelemme median kautta tapahtunutta sekaannusta.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ostin äsken lipun Kärpät-JYP otteluun. Maksu meni sujuvasti ja aktivointikoodi napsahti samantien sähköpostiini.

Sitten vain odotellaan iltaa ja ärräpäitä.

Itse maksoin sujuvasti, mutta aktivointikoodit jäi jonnekkin matkalle. Onhan tässä toki vielä aikaa, mutta kuuden maissa alkaa varmasti ahdistaa jos ei koodia kuulu.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mediassa virheellistä tietoa - URHO Playn live-ottelut edelleen maksullisia

Huvittavaa syyttää mediaa virheellisestä tiedottamisesta, kun Urhon sivuilla kerrottiin mielestäni vielä aikaisemmin ihan selvällä suomenkielellä, että keskiviikon peli näkyy ilmaiseksi.

En kyllä rahojani tule syytämään rahojani tuon firman nettistreameihin ihan heti, vaikka peli tekisikin mieli katsoa. Mikäli kiima kasvaa turhan suureksi, juoksen ennemmin pubiin ruudun äärelle. Streamin hinnalla, kun saa lähemmäksi pari tuopillista oluttakin.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti Urho laskee omat nettisivut niiden medioiden joukkoon, joissa tuota virheellistä tietoa on levitetty.

Saas nähdä miten minun reklamaatioiden kanssa käy. Ensimmäisen viestin laitoin heti pelin jälkeen, mutta en tajunnut laittaa kuittia liitteeksi. Seuraavana päivänä laitoin kuitin ja tilinumeron, mutten jaksanut enää purnata. Odotellaan juhannukseen ja katsotaan mitä tapahtuu.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Itse maksoin sujuvasti, mutta aktivointikoodit jäi jonnekkin matkalle. Onhan tässä toki vielä aikaa, mutta kuuden maissa alkaa varmasti ahdistaa jos ei koodia kuulu.
Puolisen tuntia sitten tein saman liikkeen ja maksun jälkeen palattuani myyjän palveluun menin sähköpostiini ja siellä oli koodi saman tien.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kertokaapa nyt joku joka tietää, että minkä operaattorin letkujen takana tuo Urpon webbitv-viritys oikein on?

Vai tarjotaan sielä taas noita kuponkeja hyvitykseksi. Itse aion pitää pääni ja vaatia rahoja takaisin, ts. kaupan peruutusta. En halua arvokuponkeja joilla näen lisää pätkimistä (kuten Urhon nettisivut toteavat).

Tarvittaessa lähden vaikka kuluttajaviranomaisten kautta tätä purkamaan, mutta itse tahdon kaupan purun ja rahat takaisin. Onneksi otin varmuudeksi kameralle talteen tuota lähetyksen pätkimistä, niin onpahan todisteita siitäkin jos alkavat urhoilemaan ja kysymään todisteita..

Itse meinasin kokeilla yhden noista saaduista "kupongeista", jos tökkii, niin sitten vaadin kyllä samointein rahani takaisin.
Edelleen arvon ihmiset, Urpon on todella helppo jakaa ongelmista noita koodeja sinne sun tänne, se kun ei heidän pisnestään kuitenkaan letkauta ollenkaan.
Enemmän hetkauttaa, kun joutuvat rahaa maksamaan takaisin. Siitä tulee kustannuksia ja selkeitä rahallisia menetyksiä.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Ostin äsken lipun ongelmitta Kärppien peliin. Urho vakuuttelee, että tänään toimii, joten annan ensimmäisen mahdollisuuden ja takuulla viimeisen, jos lähetys ei toimi. 7 euroa streamistä on kuitenkin kallista.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Huvittavaa syyttää mediaa virheellisestä tiedottamisesta, kun Urhon sivuilla kerrottiin mielestäni vielä aikaisemmin ihan selvällä suomenkielellä, että keskiviikon peli näkyy ilmaiseksi.
Turahti paskat housuun ja lämpimissä tunnelmissa tuli luvattua liikoja -> Median vika. Melkoista soutamista ja huopaamista on tämän puljun toiminta.
 

Erik Loka

Jäsen
Eilen laitoin reklamaation eikä ole vastausta kuulunut. Siitä voidaan olla varmoja, että en ole illan peliin todellakaan ostamassa uutta lippua. Vittu että tämä on kyllä taas täyttä paskaa. Ei mitään hajua että näkyykö tuo Kärpät - JYP jossain kapakassa vai ei, ei tiedä toimiiko striimi, ei tiedä näänkö sen maanantain peliin ostetulla lipulla, ei tiedä korvataanko mulle jotain...

Järkyttävää puuhastelua. Ottakaa nyt vittu joku vähän vastuuta siellä Urhossa. Joka päivä tulee erilaista infoa joka asiasta ja kukaan ei lopulta tiedä mistään mitään.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Urhon WebTV ottelut tosiaan näkyvät ilmaiseksi PlusTV asiakkaille. Testasin tunnuksella jolle plustv korttin on rekisteröity ja maksuoptioita ei tullut ollenkaan vaan puskurointi animaatio pelkästään. Tunnuksella jossa ei ollut plustv korttia, tuli maksu optiot.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Puolisen tuntia sitten tein saman liikkeen ja maksun jälkeen palattuani myyjän palveluun menin sähköpostiini ja siellä oli koodi saman tien.

Kyllä tuo on aiemmin toiminut kuten pitääkin, mutta nyt jäi koodi saamatta. Pitänee laittaa kuitti liitteenä ja kysellä että mitäs nyt? Kivoja korvaus koodeja tulossa...Paskaa.
 

Steven

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames, Liverpool FC
Nyt oli tullut Urholta vastaus sähköposteihin, joita lähetin 2. Pahoittelivat häiriöitä, ja tuota ruuhkaa mikä asiakaspalvelussa on syntynyt palautevyörystä johtuen. Lisäksi pyysivät tilinumeroa, jolle voivat maksaa rahoja takaisin.

Itselläni on maksettuna tuo 55 euron playoff-paketti, joka ei siis toiminut maanantaina. Nyt syötin koodin, ja näytti hyväksyvän se, koska puskurointi ruutu on pyörinyt siitä lähtien. Taidan pitää sivun auki peliin asti, vaikka yli tunti vielä odotusta. Toistaiseksi näyttää siis hyvältä ja paremmalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös