Brent Sapergia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
En nyt halua yleistää mihinkään, sanon vaan että tämmöisen yhden tuotteen ppv lähetys tai paketoimaton kanava voisi toimia.
UGH!
En nyt halua yleistää mihinkään, sanon vaan että tämmöisen yhden tuotteen ppv lähetys tai paketoimaton kanava voisi toimia.
Vai onkohan noissa korttitilauksissa sama 14 vrk palautusoikeus, eli voisin katsoa maksutta valjua pari viikkoa ja perua sitten kun sm-liiga ei tulekaan näkyviin?
Milloin muuten viime vuonna Canal+ julkisti kauden ensimmäiset TV-pelit?
Palautusoikeus on, jos sen tilaan ETÄMYYNTINÄ eli netin kautta tai puhelimitse. Asiasta saattaa joutua tosin vääntämään kättä palvelun tuottajan kanssa, mutta uskovat kyllä lopulta, että voi palauttaa.
Eiköhän tuo purku onnistu tuon 14 vuorokaudenkin jälkeen mikäli SM-liiga ei lupauksista huolimatta Canalin paketissa näy. Mikäli myyjä ei pysty tarjoamaan myyntihetkellä luvattua materiaalia, niin sopimuksen voi purkaa ennen määräaikaa. Viimeistään kun mainitsee sanan kuluttaja-asiamies, alkaa tapahtua.Sain tänään canalilta postia, jossa kertoivat näin:
"Canal Digital tuo SM-Liigan omalla kanavallaan osaksi Canal+:n paketteja, mutta vielä ei ole tiedossa millä nimellä ym. tuo kanava pakettiin tulee.
Käytännön järjestelyt täsmentyvät kesän aikana ja niistä tiedotetaan lisää kunhan asiaan tulee lopullinen varmuus. Käytännössä Urho-TV ja Canal Digital tekevät asiassa yhteistyötä, mutta kesälomien yms. syiden johdosta ei tarkempia yksityiskohtia ole saatavissa"
Vai kesän aikana? Ollaan jo melkein elokuun puolessa välissä. Varmaan kirjoitettu toi valmiiksi joskus toukokuussa ja laitetaan kaikille kyselijöille. Pirun pitkään lomailevat siellä kyllä. Tämä on nyt aika perseestä, kun valju alkaa jo ensi vkl ja vituttaa sitten tilata kanavapaketit ja myöhemmin huomata, että sm-liiga ei kuulukaan juuri siihen pakettiin. Vai onkohan noissa korttitilauksissa sama 14 vrk palautusoikeus, eli voisin katsoa maksutta valjua pari viikkoa ja perua sitten kun sm-liiga ei tulekaan näkyviin?
Sain tänään canalilta postia, jossa kertoivat näin:
Ei niillä ollut hinnoista mitään hajua. Kummalta vaan tuntuu, jos se on viime vuodesta noussut, kun tarjonta on laskenut.Oliko mitään tarjoushintaa? Itse tässä odottelen vahvistusta myös sille, että näkyykö sm-liiga ja jos näkyy niin tilaan paketin ja jos ei näy niin en tilaa.
Sain tänään canalilta postia, jossa kertoivat näin:
Kohta 500 viestiä kasassa ja varmaan yhtä monta kertaa olen aukaissut ketjun löytääkseni vihdoin sen lopullisen ja varman tiedon missä helvetissä ne pelit näkyy. Olkaa hyvät ja kun asia varmituu aukaiskaa rohkeasti uusi ketju, esimerksi otsikolla Nyt se on varmaa, Urho Tv näkyy....
No mutta hei, tämä on Jatkoaika.Kohta 500 viestiä kasassa ja varmaan yhtä monta kertaa olen aukaissut ketjun löytääkseni vihdoin sen lopullisen ja varman tiedon missä helvetissä ne pelit näkyy. Olkaa hyvät ja kun asia varmituu aukaiskaa rohkeasti uusi ketju, esimerksi otsikolla Nyt se on varmaa, Urho Tv näkyy...
Ei muuten, mutta pelkkä spekuloinnin seuraaminen ei ainakaan minua kiinnosta.
Ei muuten, mutta pelkkä spekuloinnin seuraaminen ei ainakaan minua kiinnosta.
...että on varmaa että se jatkuu total-paketissa mutta sport-paketin kohdalla ei ole vielä varmaa tietoa.
Millaista hintaa pyysi tästä total-paketista, johon siis kuuluu varmasti S/M-liiga? ( Pitää ottaa huomioon, että viimekaudesta on siis NHL pudonnut pois...)