Urho Vaakanainen – Bostonin seuraava avainpuolustaja

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins, Jokerit, Raahe-kiekko, Pattu
Urho on minun henkilökohtaisesti tuntema Jokipoikien kasvatti, joka C-junnuiässä siirtyi Espoon Bluesiin. Pelasi ensimmäiset liigaottelunsa kaudella 2015-2016 ja teki ensimmäisen maalinkin, seuraava kausi meni JYPissä. Viime sesonki SaiPassa tuotti pisteen 4+7=11 ja pelasi U20 MM-kisat ja muutamia A-maaottelujakin. Bostonin ykköskierroksen varaus teki menneenä kesänä kolmivuotisen tulokassopimuksen. Mulla on tuo Urhon SaiPa-paita.

Zohan

Jäsen
Ensimmäiseen otteluun peliaikaa varovaiset 12min, josta av:lla puolisen minuuttia. Tehotilastoihin -1 ja yksi laukaus. Kyllä muutamien vuosien päästä pakkipari McAvoy - Vaakanainen tulee olemaan koko liigan mittapuulla todella kova.

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Harkkapeleissä UK:lla oli oman edustan siivoamisessa/pitämisessä ongelmia ja näköjään yöllä tuli aika vastaavasta tilanteesta toi -1. Samassa tiimissä on ihan hyvä kaveri josta ottaa mallia kuinka edustalla puolustetaan.

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urho Vaakanainen on pelannut tällä kaudella AHL:ssä 13 ottelua tehopistein 0+8! Ihan hyvä saldo, tosin maali vielä puuttuu.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Urhosta tuli U20-kisoissa mun suosikkipuolustajani näistä suomalaisista nuorista staroista. Voi ennustaa erittäin kirkasta tulevaisuutta hänellekin. Pidän aika todennäköisenä että Urho on yksi niistä 6-7 puolustajasta joista aikanaan leivotaan Suomen puolustus best-on-best turnauksiin.

Urhosta tuli U20-kisoissa mun suosikkipuolustajani näistä suomalaisista nuorista staroista. Voi ennustaa erittäin kirkasta tulevaisuutta hänellekin. Pidän aika todennäköisenä että Urho on yksi niistä 6-7 puolustajasta joista aikanaan leivotaan Suomen puolustus best-on-best turnauksiin.
Itseäni myös ihastutti otteillaan. Kuinka vaivattoman ja helpon näköistä pelaaminen oli, ilman mitään ylimääräisyyksiä. Virheetöntä puolustamista ja hyökkäyksiä tukemassa oikea-aikaisesti. En ihmettelisi, vaikka ensi kaudella jo vakiinnuttaisi paikkaa Bruinsin pelaavassa kokoonpanossa,

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Lecavalier Komppaan. Tulee ottamaan vakiopaikan Bostonin kokoonpanosta, oli jo finaaleissa lähellä päästä pelaamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy