Urheilutoimenjohtaja Janne Laukkasen aika 2016 =>

  • 38 532
  • 150
Suosikkijoukkue
Pelicans

Jumalauta oli muuten miellyttävää luettavaa tämä Sahlstedtin katsaus edustusjoukkueesta, junioripuolesta, vähän suomen siirtomarkkinoista ja muustakin! Ehdoton lukusuositus, vaikka vastustajajoukkueesta onkin kyse. Tälläistä avoimuutta ja asioiden läpikäyntiä kaipaisi meidän seuraltakin sekä utj Laukkaselta, eikä kysymysten väistelyä, kiertelyä ja maksavan yleisön aliarviointia.
 
Viimeksi muokattu:

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Dogi pitäis saada takasin hommiin, kyllä.

Tilanne seuran Dogin välillä taitaa olla sellainen, etten ihan heti nää Turusen paluuta mahdolliseksi. No toisaalta tilanteet muuttuu tällä hiekkalaatikolla tuhka tiheään.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tilanne seuran Dogin välillä taitaa olla sellainen, etten ihan heti nää Turusen paluuta mahdolliseksi. No toisaalta tilanteet muuttuu tällä hiekkalaatikolla tuhka tiheään.

Eikös Nupella ollut aika paljon osuutta näihin irtisanomisiin?
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Eikös Nupella ollut aika paljon osuutta näihin irtisanomisiin?

Oli ja se asia onkin nopeasti muttunut, mutta seuran kanssa ollut vääntöä kuka maksaa, mitä ja milloin. Eli vääntöä on seuran kanssa, vaikka Nupe asiassa onkin ollut primusmoottorina.
 

Tuparoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Dogin pesti oli kyllä mielestäni täysin Pelicansin tarjoama suojatyöpaikka. Huikea persoona, mutta kun puhutaan työn tuottavuudesta seuralle niin kyllä oikea mies sai lähteä. Lelulle täältäkin iso peukku. On ollut koko kauden erinomaista tekemistä. On naarattu Honkaa ja Laaksosta, lisäksi lyhyelläkin varoitusajalla Vainiota, Nordgrenia, Teräväistä paikkaamaan rosteria.. Viimeisimpänä Chaplik loistava haku.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Dogin pesti oli kyllä mielestäni täysin Pelicansin tarjoama suojatyöpaikka. Huikea persoona, mutta kun puhutaan työn tuottavuudesta seuralle niin kyllä oikea mies sai lähteä. Lelulle täältäkin iso peukku. On ollut koko kauden erinomaista tekemistä. On naarattu Honkaa ja Laaksosta, lisäksi lyhyelläkin varoitusajalla Vainiota, Nordgrenia, Teräväistä paikkaamaan rosteria.. Viimeisimpänä Chaplik loistava haku.

Kyllä Turunen oli yksi tärkeimpiä scouttiukkoja, ainakin mitä minä olen ymmärtänyt..
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Dogin pesti oli kyllä mielestäni täysin Pelicansin tarjoama suojatyöpaikka. Huikea persoona, mutta kun puhutaan työn tuottavuudesta seuralle niin kyllä oikea mies sai lähteä. Lelulle täältäkin iso peukku. On ollut koko kauden erinomaista tekemistä. On naarattu Honkaa ja Laaksosta, lisäksi lyhyelläkin varoitusajalla Vainiota, Nordgrenia, Teräväistä paikkaamaan rosteria.. Viimeisimpänä Chaplik loistava haku.
Näin itsekin olen antanut itseni ymmärtää Dogin pestin luonteen. Tiedä mistään mitään en, mutta pikkulintujen viserrystä silloin tällöin tulee kuunneltua...
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Dogin pesti oli kyllä mielestäni täysin Pelicansin tarjoama suojatyöpaikka. Huikea persoona, mutta kun puhutaan työn tuottavuudesta seuralle niin kyllä oikea mies sai lähteä. Lelulle täältäkin iso peukku. On ollut koko kauden erinomaista tekemistä. On naarattu Honkaa ja Laaksosta, lisäksi lyhyelläkin varoitusajalla Vainiota, Nordgrenia, Teräväistä paikkaamaan rosteria.. Viimeisimpänä Chaplik loistava haku.

Avaappas väittämääsi vähän lisää, onko siis Laukkasen ansiota kaikki onnistuneet scouttaukset?
Mistä kenkä puristi?
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mitä itse olen kuullut, niin esimerkiksi näillä scouttausmatkoilla esim. Tsekeissä Laukkanen kävi tarkkailemassa juuri niitä pelaajia ja keskustelemassa agenttien kanssa, kun taas Turunen keskittyi enemmänkin paikallisten oluiden tarkkailuun. Ja työnantajan piikkiin, tottakai.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Mitä itse olen kuullut, niin esimerkiksi näillä scouttausmatkoilla esim. Tsekeissä Laukkanen kävi tarkkailemassa juuri niitä pelaajia ja keskustelemassa agenttien kanssa, kun taas Turunen keskittyi enemmänkin paikallisten oluiden tarkkailuun. Ja työnantajan piikkiin, tottakai.
Juuri samoja juttuja itsekin kuullut...
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä itse olen kuullut, niin esimerkiksi näillä scouttausmatkoilla esim. Tsekeissä Laukkanen kävi tarkkailemassa juuri niitä pelaajia ja keskustelemassa agenttien kanssa, kun taas Turunen keskittyi enemmänkin paikallisten oluiden tarkkailuun. Ja työnantajan piikkiin, tottakai.

Kieltämättä ymmärrettävää, että tässä tapauksessa eteenpäin pyrkivä seura ei katsele tälläisiä veljiä.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
No nyt kyllä menee aika vahvasti värikynän puolelle. Turusella kun oli kumminkin aika iso panos näihin nouseviin löytöihin ulkomailta.

Kieltämättä ymmärrettävää, että tässä tapauksessa eteenpäin pyrkivä seura ei katsele tälläisiä veljiä.
Totuus on vähän tarua ihmeellisempää noissa irtisanomisissa. Nurmisen mielestä työntekijät jotka ovat eri mieltä, ovat väärässä ja täten hyödyttömiä. Mitenkään työpanokseen riippumatta. Puhumattakaan siitä miten seura sitten tästä kostui loppupeleissä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mitä itse olen kuullut, niin esimerkiksi näillä scouttausmatkoilla esim. Tsekeissä Laukkanen kävi tarkkailemassa juuri niitä pelaajia ja keskustelemassa agenttien kanssa, kun taas Turunen keskittyi enemmänkin paikallisten oluiden tarkkailuun. Ja työnantajan piikkiin, tottakai.

Ymmärtääkseni tähän liittyy heitto Dogilta joillekin jotka kysyivät miten skouttimatka Tsekkeihin meni, mutta se on otettu vähän liian todesta. Kyllä siellä on työt tehty ennen oluita.
Jos tarkkaillaan pelaajia, niin sehän tarkoittaa pelin katsomista ja kenties pelaajan kanssa keskustelua ja kenties agentin kanssa keskustelua sen jälkeen tai seuraavana päivänä tms. Mitä sitten jos illalla käydään kaljalla? Itsekin ympäri maailmaa töiden takia reissanneena voin kertoa että kyllä sitä kaupungilla aina on tullut käytyä syömässä ja oluella. Mitä sitten jos jossain tsekissä juo jotain euron kaljoja firman laskuun? Itse tarjosin sporttibaarissa Vancouverin olympialaisten aikaan Prahassa koko pöytäseurueelle kaljat, ne maksoi 80snt per tuoppi. Halvalla sai reilun miehen maineen :D

Uskon että Laukkasella on muutenkin kädet täynnä töitä, niin Turunen on vähän sitä painetta siitä vienyt pois ja Laukkanen on voinut delegoida asioita sille. Nyt on vaarana että jokin osa-alue Laukkasen työstä kärsii kun taas on yksi apukäsipari vähemmän.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Uskon että Laukkasella on muutenkin kädet täynnä töitä, niin Turunen on vähän sitä painetta siitä vienyt pois ja Laukkanen on voinut delegoida asioita sille. Nyt on vaarana että jokin osa-alue Laukkasen työstä kärsii kun taas on yksi apukäsipari vähemmän.
Niin, Laukkanen on hoitanut isossa kuvassa urheilupuolta kaikkinensa mutta esimerkiksi scouttaus toimi siten, että Dogi on hoiti sen pohjatyön. Eli tarkkailun ja agentit. Sitten näiden pohjalta jos löytyy se mahdollinen timantti, niin Laukkanen on lähtenyt mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Niin, Laukkanen on hoitanut isossa kuvassa urheilupuolta kaikkinensa mutta esimerkiksi scouttaus toimi siten, että Dogi on hoiti sen pohjatyön. Eli tarkkailun ja agentit. Sitten näiden pohjalta jos löytyy se mahdollinen timantti, niin Laukkanen on lähtenyt mukaan.
No voisi kuvitella että yhdet silmä/käsiparit on tiputettu tarkkailusta pois niin tulokset tulemme näkemään lähivuosina. Joko parantuneen skouttauksena tai huonompana. Ei tahdo varmaan Lelun aika riittää yksin hoitamaan kaikkia hommia.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No nyt kyllä menee aika vahvasti värikynän puolelle. Turusella kun oli kumminkin aika iso panos näihin nouseviin löytöihin ulkomailta.


Totuus on vähän tarua ihmeellisempää noissa irtisanomisissa. Nurmisen mielestä työntekijät jotka ovat eri mieltä, ovat väärässä ja täten hyödyttömiä. Mitenkään työpanokseen riippumatta. Puhumattakaan siitä miten seura sitten tästä kostui loppupeleissä.

Toi on kyllä todella paha asia kun puhutaan meidän pääomistajasta ja noinkin iso ongelma luonteessaan.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitäs luulette näyttääkö Lelu vielä hauista vai onko joukkue nyt tässä?
Varmaan liittyy ensikauteen jos hauista näyttelee.

Olisi kyllä kieltämättä kiva tietää et miten paljon meillä tulee runko muuttumaan ensikaudella eli sitä hauiksen näyttöä odotellessa :)
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Varmaan liittyy ensikauteen jos hauista näyttelee.

Olisi kyllä kieltämättä kiva tietää et miten paljon meillä tulee runko muuttumaan ensikaudella eli sitä hauiksen näyttöä odotellessa :)

Tshekinmaallehan ne katseet taas kääntyi. Runkohan pysyy muuten varsin hyvin kasassa koska omat nuoret.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös