Universumin UPEIMMAT SÄÄRET?

  • 12 324
  • 41

Universumin kauneimmat sääret?

  • Jennifer Lopez

    Ääniä: 9 5,1%
  • Kylie Minoque

    Ääniä: 12 6,9%
  • Sarah Michelle Gellar

    Ääniä: 8 4,6%
  • Jennifer Aniston

    Ääniä: 22 12,6%
  • Gwen Stefani

    Ääniä: 17 9,7%
  • Anna Kournikova

    Ääniä: 20 11,4%
  • Lyyli Läyliäinen

    Ääniä: 12 6,9%
  • Elisha Cuthbert

    Ääniä: 15 8,6%
  • Demi Moore

    Ääniä: 4 2,3%
  • Joku muu, kuka?

    Ääniä: 56 32,0%

  • Äänestäjiä
    175

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Niin, taas ollaan perimmäisten kysymysten äärellä.
Siis kuka naisihminen mielestäsi sipsuttelee elämässään eteenpäin Universumin Upeimmilla Säärillä?
Pyllykysymys alkaa olla selvitetty, joten on tarpeellista selvittää tämäkin asia - täytyyhän sitä pyllyä ylhäällä pitelevät tolpatkin saada järjestykseen.

Listasin äänestettäviksi 10 naista - se kymmenes on ns. Musta Hevoinen - eli elli nimeltä Joku Muu.

Toimikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Pee
Joku muu - Maria Sharapova. Pitkät ja kimmoisat, kertakaikkiaan täydelliset sääret. Aah! uuh!

Tuo tuli minulle myös heti mieleen, mutta äänestin tennisbimbo Anna Kournikovaa.

Äänestyksen pilaa ehdottomasti tuo "joku muu" vaihtoehto, joka todennäköisesti tulee saamaan 50-80% äänistä, kun jokainen etsii aina vielä enemmän itseään mielyttävämmät sääret.
 
Viimeksi muokattu:

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla on upeimmat.
Ne on lyhyet mutta karvaiset.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Gerodz


Äänestyksen pilaa ehdottomasti tuo "joku muu" vaihtoehto, joka todennäköisesti tulee saamaan 50-80% äänistä, kun jokainen etsii aina vielä enemmän itseään mielyttävämmät sääret.

No ei se mithän. Kyllä sääriä maailmaan mahtuu. Itse äänestäisin erästä teinivuosieni biologian opettajan sijaista. En edes muista naisen nimeä, mutta oli hänellä upeat sääret. Minihame oli muodissa ja suorastaan henkeä pidätellen odottelin aina hänen tunnillaan, että hän pudottaisi liidun sormistaan siinä liitutaulun edessä raapustellessaan - muutaman kerran se liitu lipesi ja pääsin todistamaan uskomattoman seksikästä kumartumista. Keskity siinä sitten lampipolyyppeihin ja suvuttomaan lisääntymiseen.
 

The Rock

Jäsen
The Rock Says:

Vastaus äänestyksen esittämään kysymykseen on päivänselvä tapaus ilman suurempia pohdintoja. Vastaus on hunajaisen kaunis australialainen näyttelijätär, joka omistaa jumalaisen suloiset bambisilmät joihin uppoutuu lähes täydellisesti jokaisessa neitokaisen näyttelemässä leffassa. Kaiken tämän lisäksi hän on muutenkin aikamoisen huikea pakkaus.

| Makupala nro. 1 | Makupala nro. 2 | Makupala nro. 3 |

Näiden kuvien katsomisen jälkeen voittaja onkin sitten selvillä ja allekirjoittaneen ääni lähtee sääriparille jonka omistaa - Charlize Theron.
 
Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: The Rock Says:

Viestin lähetti The Rock
Näiden kuvien katsomisen jälkeen voittaja onkin sitten selvillä

Phöh. Täysin muodottomat laihat tikut. Ei reisilihasta ja pohjekin on vain yhtä luuta.

Ei oo Gwenin voittanutta. Oli näköjään voittanut jo toisenkin vähäpätöisemmän äänestyksen:

http://www.contactmusic.com/new/xmlfeed.nsf/mndwebpages/stefani tops legs poll

The full list is:

1. GWEN STEFANI

2. UMA THURMAN

3. JENNIFER LOPEZ

4. CAMERON DIAZ

5. FERGIE (BLACK EYED PEAS)

6. TINA TURNER

7. BRITNEY SPEARS

8. ANNA KOURNIKOVA

9. HILARY SWANK

10. LIZ HURLEY


Kaikki muut saisivat kyllä naamalleni istua, mutta tina turnerin laittaisin jäähylle..

K
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Listahan on täynnä taskukokoisia lilliputteja...hyvä talvivara lentojen käsimatkatavaraksi, yltävät juuri ja juuri äijän haruksiin suunsa kanssa, mutta otetaan joku ihana jolla on myös pituutta...ma sanon 174003 itä- ja keskieurooppalaista kimalaista.

Muutaman olen (nettisivuilleni) saanut napattua.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Joku muu, kuka? -vaihtoehto sai ääneni. Stacy Keibleriä ajattelin tässä suhteessa äänestää. Kuvat kertoo kaiken..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viestin lähetti Leiska
Joku muu, kuka? -vaihtoehto sai ääneni. Stacy Keibleriä ajattelin tässä suhteessa äänestää. Kuvat kertoo kaiken..

Kyllä! Stacy Keibler olisi myös minun valintani, eli joku muu.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Pee
Joku muu - Maria Sharapova. Pitkät ja kimmoisat, kertakaikkiaan täydelliset sääret. Aah! uuh!
Kimmoisat?

Itse en äänestä vielä. Ykkösvaihtoehtona on tällä hetkellä Designerin vaimo, koska hän on kuitenkin kaikessa kaikista ihanin, kuulemma.
--
Tulipa vaan mieleen että missä viipyy kesätyttöäänestys kun ei tälleen maalis- huhtikuussa ole kiekkopalstalla muuta puuhaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Omani tietenkin! Yhdelläkään naisella maailmassa ei ole niin upeat säihkysääret kuin minulla. Pitäisi vaan jaksaa sheivata nämä kinttuset, että niiden jalo muotokieli pääsisi kunnolla esiin.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Täytyypä sanoa, etten koskaan ole saanut mitään kiksejä kenenkään sääristä, joten ei ole väliä universumin upeimista sääristä.

Olen aina vähän ihmetellyt, että mitä tämä säärikeskustelu on ja mistä ne kiksit tulee noista sääristä.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täältä meni ääni jollekin muulle ja se joku muu on Stacy K. Ei epäselvää...Stacy
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Jusu7
Täältä meni ääni jollekin muulle ja se joku muu on Stacy K. Ei epäselvää...Stacy

Linkki ei toimi. No, tässä vielä yksi kuva.

Äänestin muuten itse Anna Kurnikovaa enne kuin muistin Stacyn. Jos modet vois vaihtaa mun äänen siihen "joku muu, kuka -kohtaan.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Gwenille annoin äänen, sillä "joku muu" vaihtoehto on niin tylsä.

Oikea vastaus olisi ollut Maria Sharapova.

-ipa rules
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Twite

Tulipa vaan mieleen että missä viipyy kesätyttöäänestys kun ei tälleen maalis- huhtikuussa ole kiekkopalstalla muuta puuhaa.

No ei kesätytöistä nyt vielä talvella ruveta äänestämään. Ehkäpä joskus toukokuu puolivälin jälkeen?

Näyttää muuten ihan mukavasti saaneen ääniä listalla oleva ns. "Musta Hevonen" nimeltä Lyyli Läyliäinen. Tästähän on tehtävissä se johtopäätös, että ainakin muutama palstalainen minun lisäkseni tuntee kyseisen luuskan.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä mää olen viehättynyt tuon Sarah Michelle Gellarin habitukseen ihan kokonaisuudessaan, eikä sääretkään ole hassummat.

Tosin se on sanottava, että vanhemman koulukunnan elokuvatähdistä löytyy kyllä varsin läkähdyttäviä tapauksia. Dementikkona en vain muista nimiä, mutta kyllä näitä daameja on porautunut verkkokalvojen ikimuistiin lukuisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös