Unibet

• 4 505
  • 12

mrmasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Moi!

Onko joku rekisteröitynyt Unibettiin? Nythän ne mainostavat kovasti näillä sivuilla?

1) Miten eroaa esim. PAF:sta? Miten paljon parempia kertoimia?

2) Kuka tietää, mistä "löytäisi" sellaisen bonuslipukkeen?

3) Sitten sivuilla mainostetaan, että Unibet tuplaa ensimmäisen talletuksen aina 20 euroon saakka? Siis jos talletan 20 euroa, niin saanko 40 euron edestä pelirahaa tililleni?

jone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
1) Unibetin palautusprosentti on yleensä välillä 87%-92%, riippuen sarjasta, kun Paffin vastaava taitaa olla 85%. Lisäksi Unibetillä voi kaikkiin kohteisiin lyödä singlejä, Paffilla tätä on kai jotenkin rajoitettu.

2) Ei tarvii mitään bonuslipuketta.

3) Siis jos talletat 20 € tai enemmän pelitilillesi ilmestyy 20 € ylimääräistä. En tiedä onko sitten minimitalletusraja enemmän kuin tuo 20 €.

F

Flonaldo

PAF:lla singlejä löytyy yleisesti ottaen hyvin rajoitetusti. Suomi-lätkän osalta parhaat palautusprosentit on aina siinä 90 hujakoilla, samoin Unibetillä. Heittävät siitä 90:stä sitten useimmiten vain pyöristysten vuoksi. Minä ymmärsin, että tuo joulukuun kampanja toimii periaatteella "euro eurosta". Eli jos talletat yhden euron, tulee pelitilille kaksi. Ja maksimissaan bonusta saa siis 20€.

Bob77

Jäsen
Muistelisin kun aikoinani avasin tonne tilin että siellä pitää pelata ensin n.500-1000mk edestä ennen kuin sieltä voi aloittaa voittojen kotiuttamisen. En muista tarkkaa summaa, enkä henkilökohtaisesti suosittele kyseistä firmaa. Itse pelaan pelini Centrebetille , Expektille , PAFfille .

tsei_tsei

Jäsen
Bob77: Unibetille pitää pelata nykyisellään 100€ ennen kuin voi voittoja kotiuttaa, eli tuo bonus viidesti läpi. Ei kauhean korkea raja ja ymmärrettävissä tuon bonuksen myötä. Itse ajattelin käyttää bonuksen hyödyksi, sillä aika helpolla pelaa singlejä tuon 100€ ja jää silti voitolle tuosta 20€:sta. Uskon, että pelattuani 100€ läpi tililläni on vielä vähintään 30€ alun 40€:sta. Nyt olen tosin pitkästä aikaa Centrebetillä tappiolla. Parin viikon aikana on jäänyt muutama veto tekemättä unohdusten takia ja sitten muut vedot ovat kusseet.

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Tää nyt ei ihan tän otsikon alle kuulu, mut vedonlyöntiin kumminkin... Mistä nykyisin löytyy kerroinvertailuja? Vai löytyykö mistään?

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Olen rekisteröitynyt, en suosittele! Ainakin mulle tuli sähköpostia siitä bonus-lipusta ja se meni suurin piirtein näin: Saat 10 vai 20 euroa bonusta kun talletat väh 20 euroa pelitilille, MUTTA sun täytyy pelata sen bonuksen jälkeen vähintään 100 eurolla, ennen kuin voit lunastaa voittoja! Aika hyvä bonus... Ite en ainakaan käyttäny moista. Ainut hyvä puoli on et voit pelata kaikkia pelejä yksittäisvetona, mutta niin voi monessa muussakin PALJON PAREMMASSA vedonlyöntitoimistossa. Kokeilkaahan esim. William Hillia, www.williamhill.co.uk, yleensä suuremmat kertoimet kun esim. PAf:illa, Unibetilla, Veikkauksesta nyt ei voi saman päivänä edes puhua.

mrmasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkaustoimistot

Niin, no tässä kun nyt on tullut mainintoja myös eri vedonlyöntitoimistoista, niin onko noista joku ehdottomasti muita parempi? Itse pitäisin tärkeimpänä valintakriteerinä sitä, että mitä tahansa kohdetta voisi pelata singlenä?

Eli mistä löytyisi vedonlyöntitoimisto, jossa voisi pelata yksittäisvetoja hyvällä palautusprosentilla?

Kiitos etukäteen,

mrmasa

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Centrebetistä hyvät kokemukset.

Itse ainakin Cetrebet on ollut hyvä toimisto. Paljon kohteita, hyvät kertoimet(hyvä palautusprosentti), toimiva rahaliikenne(ei ongelmia pankkisiirroissa, vaan ovat toimineet, jne.) ja kaikinpuolin hyvät kokemukset. Suosittelen lämpimästi.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Re: Veikkaustoimistot

Viestin lähetti mrmasa
Niin, no tässä kun nyt on tullut mainintoja myös eri vedonlyöntitoimistoista, niin onko noista joku ehdottomasti muita parempi? Itse pitäisin tärkeimpänä valintakriteerinä sitä, että mitä tahansa kohdetta voisi pelata singlenä?

Eli mistä löytyisi vedonlyöntitoimisto, jossa voisi pelata yksittäisvetoja hyvällä palautusprosentilla?

Kiitos etukäteen,

mrmasa

Jos hommaa meinaa tehdä tosissaan, kannattaa pelitili olla useammassa paikassa, sillä näyttäisi noi ylikertoimet melko usein jakaantuvan useammalle firmalle. Pelkästään hyvä palautusprosentti ei merkitse mitään, jos kertoimenlaskijat osaavat hommansa hyvin. Hyvä palautusprosentti ja huonot kertoimenlaskijat voivat sen sijaan antaa mahdollisuuden hyvälle pelaajalle positiivisiin tuoton odotusarvoihin ja pelitilin kartuttamiseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy