Ulkonäkösi kouluarvosanoin

  • 4 271
  • 45

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
No ni. Mä oon parhaimmillani 7 1/2 ja krapulassa kesken unien herätettäessä 6-. Mites te?

4-10. Tai voit laittaa tarvittaessa 3+, kuten yks ruotsinmaikka laitto numeroks mun kokeeseen vittuillakseen. Myöhemmin kuulin sen hakkaavan vaimoaan kännissä. Kuulin sukulaiselta, jonka baarissa se dokaili kaikki viikonloput. Ihmettelin, ettei se ollu se vaimo, joka hakkaa. Niin kusipäinen jäbä tää oli.

Ja ei vastakkaisen sukupuolen mielestä, vaan teidän oma mielipide omasta kuontalostanne.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Parhaimmillani melko tarkkaan 7-. Yleisesti 6. Alastomana 5. Peniksen pituudestahan täällä on jossain galluppi ja se oli masentava galluppi se.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Varmaan joku 7-. Pienella saatamisella saisi 8-, mutta ei tuo pahemmin kiinnosta kun ei tarvi vapaana kalastella. Penis on tottakai kiitettava ja varsinkin pimeassa sankyhommissa homma lahentelee kymppia.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Olen ihan helvetin komea, ainakin naiset ovat näin sanoneet jo nuorempana. Tämän takaa ruskeat nappisilmät ja tumma tukka :hymiö: Mutta tosiaan kiloja päässyt vähän tulemaan sitten urheiluaikojen, niin sanotaan nyt 8+ nykypäivänä.
 
Viimeksi muokattu:

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Sanotaan semmonen 4+, noin niinkuin parhaimpina päivinä...
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Haarniskan kanssa 10, tosin se edellyttää että se luukku siinä kypärässä on kiinni. Uudet vaatteet päällä 8, uimahousut jalassa 6 ja täysin alasti 5.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Vaimon mielestä olen 10, muita arvosanoja ei tässä tunneta.
Tai siis ei hän arvostele noin, mutta kaikesta päätellen...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä se neloseen menee. Sekä tytöt, että pojat ovat sanoneet kuinka iso parta tekee ihmisestä ihan helvetin ruman. Pakkohan se on sitten uskoa ja päädyn siten olemaan siis samaa mieltä ja kyseessä on nimenomaan oma arvioni.

Niin, tuo peniksen koko on sitten toisen ketjun asiaa. Mutta isomunaiset eivät ymmärrä sitä, että pienemmästäkin kalusta kasvaa käyttökunnossa melkoinen. Parrasta johtuen en tosin pääse koskaan kokeilemaan, mutta kasvaisi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kun pääsi ite arvioimaan niin paninkin hyvät numerot. Kerrankin näin. Akat on vaan vittuillu mutta nyt ei heiltä kysytty.

Parhaimmillani melko tarkkaan 7-. Yleisesti 6. Alastomana 5. Peniksen pituudestahan täällä on jossain galluppi ja se oli masentava galluppi se.
 
Varmaan joku 7. En komeimmasta päästä, mutta en toisaalta kai ihan toivotonkaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kyllä tällä naamalla jäädään helposti luokalle.

Kommandopipo päässä voidaan päästä ehkä johonkin 7- lukemiin.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Tässä tutkimuksessa kysyttiin siis sitä miten palstalaiset kokevat oman ulkonäkönsä. Mutta jos joku haluaa tietää miten vastakkainen sukupuoli kokee sinut, niin olen kuullut sellaisesta testistä, että jos laitat miehenä jossain treffipalstalla (asiallisen) viestin sadalle omasta mielestäsi viehättävälle naiselle ja jos saat myönteisen vastauksen joka kolmannelta, elikä yli 33 kpl sadasta, niin olet keskimääräistä komeampi mies, eli kasi puoli tai ysi.
Tietyillä palstoilla pinnallisuus on melko isossa osassa ja kuvan perusteella pitkälti katsotaan kenelle vastataan.

Mielestäni se menee niin päin, että jos on sisäisesti hyvä olo, niin se huokuu myös ulospäin ja silloin muuttuu toisten silmissä komeaksi. Jos olet mallinnäköinen mies, mutta ahdistunut, niin ei kukaan kiinnitä sinuun mitään huomiota. Toki rumasta ankanpoikasesta on paha nyhjästä joutsenta, mutta normaalin näköinen muuttuu helposti komeaksi, jos sisältä houkuu terve itseluottamus ja karisma.
 
Viimeksi muokattu:

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän meikäläinen on hyvänä päivänä semmonen 6+ eli ihan siedettävä, mutta ei tätä naamaa yhtään ylimääräistä halua katsoa. Joskus aamuisin ollaan kyllä sitten todella lähellä hylkäystä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Parhaimmillani melko tarkkaan 7-. Yleisesti 6. Alastomana 5. Peniksen pituudestahan täällä on jossain galluppi ja se oli masentava galluppi se.
Kiitos, helpotit tätä vastaamista... vai eikö saa sanoa, että sama.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vitosen ja kutosen välimaastossa. Ykköset päällä jopa seiska mahdollinen.
Minulle tärkeintä vaatteissa ei ole niiden ulkonäkö, vaan käytännöllisyys.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Fysiikka on samanlainen kuin kreikkalaisella jumalalla. Ikävä kyllä kyseessä on Dionysos. Eli ehkä 6½
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omalla kohdalla mennyt niin, että iän myötä ulkonäkö on parantunut. Karkeasti arvioituna sanoisin, että 20-vuotiaana arvosana olisi ollut noin 7-. 30-vuotiaana oltiin siinä kasin pinnassa ja nyt noin 35-vuotiaana heilutaan ysin tuntumassa. Luulen että neljänkympin kohdalla ollaan jo lähellä kymppiä, mutta sitten alkaa taas arvosana putoamaan, tavoite olisi olla kuitenkin 70-vuotiaana vielä sellaista vahvan seiskan tasoa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt kun kiloja on karissut lähes 30 kg niin omasta mielestäni mennään keskitasolla eli 7 annan arvosanaksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä minä itselleni annan arvosanaksi 8.5. Vanhemmiten komistunut, hyväkuntoinen mies vähän boheemilla ja ikäistäni 10v nuorekkaammalla ulkonäöllä oikeuttaa noihin lukemiin. Miinusta siitä, olen hieman keskimääräistä lyhyempi.

Avovaimon mielipidettä en tosin ole uskaltanut kysyä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Emmää mitään numeroa osaa antaa, mutta iän myötä on kyllä tullut parannusta.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Hyvän ja huonon päivän välillä pieni ero, sen verran hyvin naama ottaa pöhöä esim. suolasesta ruuasta. Ei silti hyvänäkään päivänä ylletä kuin ehkä juuri ja juuri 6:n syrjään. Äiti ja nykynen vaimoke ainoat jotka koskaan kehuneet.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännää kun moni sanoo että iän myötä olisi tullut parannusta. Eikö joskus 15-25 -vuotiaana ihmisen itsetunto ole yleensä huipussaan ja vanhempana sitten vasta huomaa että hitto eihän tässä enää saakaan seksikkäiltä muijilta. Tukka lähtee päästä ja kikkeli ei aina jaksa. Hampaatkin tippuu suusta ja kaljamaha senkun jatkaa kasvamistaan. Ja näkökin on heikentynyt ja päälle vielä jokaviikkoiset krapula-ahdistukset kun tuskissaan makaat suihkun lattialla.

Hitto ketä sitä pitäis miellytellä omalla pärställä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös