UFO-havainto?

  • 34 273
  • 276

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tänään 13.5.2002 n.klo 16.30 istuin bussi nro 516:ssa Helsingin Pakilan kohdalla kun huomasin oudon esineen taivaalla.

Esine oli mittakaavassa 4 korkea x 1 leveä. Se kiilteli auringossa ja oli hämmästyttävän matalalla. Esine ei liikkunut vaan oli paikallaan. Tuijotin sitä varsin pitkään ennenkuin kysyin takana istuvalta naiselta näkeekö hän saman. Näki ja oli todella ihmeissään.

Jäin pois Myyrmäessä enkä enää löytänyt sitä taivaalta.

Yöllähän taivaalla voi nähdä kaikenlaista, avaruusromua, satelliitteja ym., mutta ei niitä päivällä yleensä näe. Ja lisäksi tämä oli oudon matalalla.

Mistähän ihmeestä tässä oli kysymys, esine näytti siellä taivaalla erittäin epäluonnolliselta, jopa pelottavalta.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Höyrypatsas. Vaikuttava tosin.

Viimeisin unidentified flying object lähti mamman kädestä kun tulin kotiin....
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mikäs se höyrypatsas on?

Lisätään vielä että se näytti tummalta mutta kiilteli ja välkkyi kun auringonsäteet osuivat siihen.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ikäänkuin pilvi, mutta erikoisen muotoinen johtuen ylöspäin suuntautuvasta ilmavirrasta. Keväisin usein esiintyvä ilmiö. Mutta jos saat kiinni, niin ota ufomiehet mukaan, tarjoan kaljat.
 

kohottaja

Jäsen
skeptikko vastaisi, minä olen tosin eri mieltä

Se oli auringon heijastus kolera-altaassa paraikaa kalastajilta piilossa olevasta silakkalaumasta kumpupilveen ja siitä bussin peilin kautta ikkunan kautta näkijän silmiin!

Ei muuta kuin pistä raportti Suomen Ufotutkijat ry:yn. Niillä on netissä valmis lomakepohja näkemääsi varten. Olen itse tehnyt yhden raportin ja se ilmiö luokiteltiin "tunnistamatomaksi". Eli käytännössä UFO:ksi.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
InSideHockey

Vastaus löytyy tuolta Suljen radion jos-ketjusta.

UFO:

U nohdin

F oorumiin

O lueni ;)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lisätään nyt vielä että tässä EI OLE kyse Predator-tyylisestä tarinasta vaan näin oikeasti tapahtui, tänään klo 16.30. Luulen että joku muukin tänne kirjoitteleva on saattanut sen nähdä, odotellaan..

Jos se tosiaan on "höyrypatsas" niin olen siinä uskossa niin kauan kunnes joku kertoo toisen teorian.

Oudolta se vain näytti, perkules!

EDIT: Löytyiskö jostain kuvaa "höyrypatsaista", jotenkin ei tunnu ollenkaan siltä että se olisi ollut pilvi.
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti InSideHockey
Luulen että joku muukin tänne kirjoitteleva on saattanut sen nähdä, odotellaan..

Jos se tosiaan on "höyrypatsas" niin olen siinä uskossa niin kauan kunnes joku kertoo toisen teorian.

Kyllähän sen näin, ja siksi vastasinkin. Itsekin juuri silloin kotio päin tulossa. Ja höyrypäänä uskon varmasti siihen mitä kirjoitin. Kunnes toisin osoitetaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti fiftyeight


Kyllähän sen näin, ja siksi vastasinkin. Itsekin juuri silloin kotio päin tulossa. Ja höyrypäänä uskon varmasti siihen mitä kirjoitin. Kunnes toisin osoitetaan.

Ahaa, no sitten toki uskon.

En itse nähnyt sitä tarpeeksi hyvin, vain bussin ikkunan läpi selkäranka spiraalille kiertyneenä yritin kurkkia ja siristellä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti InSideHockey
En itse nähnyt sitä tarpeeksi hyvin, vain bussin ikkunan läpi selkäranka spiraalille kiertyneenä yritin kurkkia ja siristellä.

Noh. Minähän kehää ajaessani katsoin taivahalle ja välittömästi tuon mukavan luonnonilmiön havaitessani soitin mammalle ja sanoin, että katsohan vaan niin kohta jo joku hälyttää Norjan Nato-joukot Suomen eduskuntataloa ja olympiatornia suojelemaan. Noin niinkuin harjoitusmielessä, jos siihen Natoon pitää kokonaan kuitenkin liittyä. En nyt juuri ole niillä seuduilla ajellut, mutta uutisissa puhuttiin jostain joukkojen siirrosta...
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Ufo se oli

Viestin lähetti InSideHockey


Ahaa, no sitten toki uskon.

En itse nähnyt sitä tarpeeksi hyvin, vain bussin ikkunan läpi selkäranka spiraalille kiertyneenä yritin kurkkia ja siristellä.

Älä ihmeessä usko. Ne yrittää vaan peitellä totuutta kaikenlaisilla selityksillä. Mitäköhän Fiftyeight salailee?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Ufo se oli

Viestin lähetti Tumba
Älä ihmeessä usko. Ne yrittää vaan peitellä totuutta kaikenlaisilla selityksillä. Mitäköhän Fiftyeight salailee?

Totuutta....
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Nou hätä! Ei mene pitkääkään aikaa kun sinne päin tulee Ilmavoimien reservit harjottaa ilmavalvontaa.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Tunnustakaa pojat

Ketkä kaikki on ollu emoaluksessa? Jos , joku on ollut, niin millaista oli? Pisteleekö ne ihoon reikiä, kun tekevät kokeita? Jos pistelevät, niin saako sieltä lääkärintodistuksen? Uskooko muija, kun selittää öisiä poissaoloja? Miksei kesäloma jo ala?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Tunnustakaa pojat

Viestin lähetti Tumba
Uskooko muija, kun selittää öisiä poissaoloja? jo ala?

Niin muuten perhana, uskoiskohan..!?

*Tulee sunnuntaina aamuyöstä kotiin, vahvasti viinalta lemuten ja huulipunan jälkiä poskissa. - Kulta usko nyt että mut siepattiin ufoon, ne juotti mut väkisin humalaan ja tökki huulipunalla. Se oli ihan hirveää, onneksi olen taas kotona*

-Hetkinen.. mähän olinkin jo kokeillut tuota. (ei toiminut)
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti InSideHockey
Tänään 13.5.2002 n.klo 16.30 istuin bussi nro 516:ssa Helsingin Pakilan kohdalla kun huomasin oudon esineen taivaalla.

Viestin lähetti fiftyeight
Minähän kehää ajaessani katsoin taivahalle ja välittömästi tuon mukavan luonnonilmiön havaitessani soitin mammalle ja sanoin, että katsohan vaan niin kohta jo joku hälyttää Norjan Nato-joukot Suomen eduskuntataloa ja olympiatornia suojelemaan.

Vilkaiskaapas lihavoidut kohdat. Löytyykö yhtäläisyyksiä?
Mutta jos Stadista/Helsingistä löytyy joku autoilukerho niin menkääpä sinne kysymään, että "Ette te poijjaat sattumalta huomanneet eilen sellaista hauskaa höyrypatsasta?"
Ja muistakaa ottaa kiikarit duuniin mukaan huomenna, bussilla duunista tullessanne alatte sitten kiikareilla tiirata, millainen tämä kyseinen höyrypatsas on.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti InSideHockey
Mistähän ihmeestä tässä oli kysymys, esine näytti siellä taivaalla erittäin epäluonnolliselta, jopa pelottavalta.

Niin. Todettakoon tässä vaiheessa, että tämä nimenomaan *on* UFO-havainto. UFO on lyhenne sanoista Unidentified Flying Object, eli mikä tahansa lentävä esine, mitä ei voida tunnistaa. Vaikka puupäiden suussa sana onkin vääntynyt tarkoittamaan jonkinlaisia maan ulkopuolisia aluksia, se ei oikeasti sitä tarkoita. Tässä siis oli todellakin kyse UFO-havainnosta, mutta ei maan ulkopuolisesta elämästä (johon en edes usko).
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Re: UFO-havainto?

Viestin lähetti mission16W


Niin. Todettakoon tässä vaiheessa, että tämä nimenomaan *on* UFO-havainto. UFO on lyhenne sanoista Unidentified Flying Object, eli mikä tahansa lentävä esine, mitä ei voida tunnistaa. Vaikka puupäiden suussa sana onkin vääntynyt tarkoittamaan jonkinlaisia maan ulkopuolisia aluksia, se ei oikeasti sitä tarkoita. Tässä siis oli todellakin kyse UFO-havainnosta, mutta ei maan ulkopuolisesta elämästä (johon en edes usko).

21 viestiä (osa omiani) siihen meni ennenkuin joku tiesi mitä UFO tarkoittaa.

Vaikka fiftyeight kertoi nähneensä saman, en jotenkin usko että se oli mikään pilvi. Tai sitten se oli tosi kaukana. Muoto oli suurinpiirtein porkkanan muotoinen.

fiftyeight tai joku muu, kertokaa löytyykö noista "höyrypilvistä" kuvia jostain.

Säälin niitä jotka ovat nähneet jotain hurjempaa eikä kukaan usko. Noh, tämä tuskin oli mitään.

Olen itse kesäöisin nähnyt oudon näköisiä ilmiöitä, mutta ne ovat olleet kaukana, eli ovat jotain avaruusromuja. Tämä oli siis todella matalalla. Pilvikö sitten, ei näyttänyt siltä.

Kuvia odotellessa..
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Piirsin sitten kuvan ko. havainnosta.

Se siis näytti mustalta, mutta kiilteli kuin peilipallo kun aurinko osui siihen.
 

Liitteet

  • ufo.gif
    ufo.gif
    262 bytes · kertaa luettu: 305

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Kyllä se ufo on

Viestin lähetti InSideHockey
Piirsin sitten kuvan ko. havainnosta.

Se siis näytti mustalta, mutta kiilteli kuin peilipallo kun aurinko osui siihen.
Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa. Nyt, kun ton kuvan on nähnyt, niin kaikki näyttää selvältä. Enää ei voi puhua ufosta, koska toi on tunnistettu muukalaisten alukseksi. Jos ne meinaa jäädä tänne, niin toivottavasti ovat Venuksesta. Hienon kuvan muuten piirsit. Yleensä ne kuvat on aina epäselviä. Miksiköhän kaikki ufokuvat on aina niin epäselviä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös