Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 843 527
  • 11 230
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hoidin joskus satunnaisesti yhtä sakemannia joka oli hömppä tapaus. Liukas lattia oli sille paha ja siitä olis saanu hyvääkin videoo ilmeestä että mitäs nyt? Loppujen lopuksi sen sai kantaa turvalliselle alustalle joka oli sitten huvittava näky kantaa isoo sakemannia sylissä.

Rappuset (sellaiset jotka ei ollu umpinaiset vaan näki rappusten alta läpi) oli toinen paikka. Kyllä vihdoista viimein ylös pääsi mutta joka portaat kohdalla tuli stoppi ja kurkistettiin seuraavan portaan alle.

Tämä viesti tuntui vähän erilaiselta siihen asti, kunnes tajusin, että nyt puhuttiin koirista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onko tarjolla sellaista kuljetuspalvelua, joka hinaisi veneitä Lappiin? Kaikesta päätellen tuollaiselle olisi kysyntää, kun sähköistyminen aiheuttaa haasteita autoilijoille. Bisnesidea jollekin, en vaadi provikkaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Lopettaakohan yleisradio nenäpäivä ohjelman, nyt kun ainakin yksi ihminen on sen telkussa todennut rasistiseksi? ja yle pyytää anteeksi?
 
K

Kiekkokatsoja

Nuori nainen tunsi itsensä turvattomaksi, kun vanhempi mies tv studiossa kertoi esimerkki kertomustaan. Mies vertaili kertomuksessaan epäsopivan n alkuisen sanan merkitystä.
Ymmärsitkö sinä, miten tuossa tilanteessa voi kokea itsensä turvattomasti?
Onko sanan turvattomuus merkitys muuttunut, tai aikaisempaa laajempi?

Toisaalta itsekin koin alkusyksystä oloni turvattomaksi, ja siinä tilanteessa ei käytetty sanaakaan. Olin käymässä itäkeskuksessa. Siinä ulkopuolella kävellessäni yksin, niin kaksi nuorta miestä katsoi mua vihaisesti ja pitkään tuijottaen. He lähtivät kävelemään perääni. Onneksi auto oli lähellä, johon hyppäsin. Ja poistuin paikalta. Tuolloin oli olo, joka oli jonkinaikaa turvattoman tuntuinen.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuori nainen tunsi itsensä turvattomaksi, kun vanhempi mies tv studiossa kertoi esimerkki kertomustaan. Mies vertaili kertomuksessaan epäsopivan n alkuisen sanan merkitystä.
Ymmärsitkö sinä, miten tuossa tilanteessa voi kokea itsensä turvattomasti?
Onko sanan turvattomuus merkitys muuttunut, tai aikaisempaa laajempi?
Tilanteen hallitsemattomuus johti turvattomuuden tunteeseen. Keskustelu oli menossa suuntaan, jossa nuori nainen ei olisi saanut sanella keskustelun sääntöjä. Kyse on termien määrittämisestä: joka saa määrittää termien merkityksen on voittanut jo puolet keskustelusta. Mies meni alueelle, jossa sitä n-termiä (ja sen käyttöä) määritettiin toisella tavalla kuin nainen olisi halunnut. Keskusteluun osallistunut mies määritteli n-sanaa asiallisesti ja naisen kannalta uhkaavasti siten, että naisen vastaus omalla määrityksellä olisi ollut umpikuja. Nainen varmasti myös tiedosti, ettei hänellä ole asiallisessa argumentoinnissa mitään jakoa sanavalmista emeritusproffaa vastaan. Niinpä nainen teki tähän peliin lätkätermejä käyttäen "uudet jaot". Pakotie löytyi uhriutumisesta. Karrikoiden voisi tilanteen tiivistää seuraavasti: Keskustelu uhkasi mennä asialliseksi, jota Woke-ihminen ei missään tapauksessa halunnut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Miten tämä menikään. Jotkut syövät jotain maitorahkaa silloin kun terveellistävät ruokavaliotaan, mikäli oikein muistan? Minullakin on tuossa nyt sotkettuna banaania ja maitorahkaa sekaisin. Mutta ounastelen että ilman sokeriahan tuo on varmaan melko irvistämäänkin pistävä makuyhdistelmä? Mutta eihän kai sokeri erikseen lisättynä kuulu terveelliseen välipalaan?
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miten tämä menikään. Jotkut syövät jotain maitorahkaa silloin kun terveellistävät ruokavaliotaan, mikäli oikein muistan? Minullakin on tuossa nyt sotkettuna banaania ja maitorahkaa sekaisin. Mutta ounastelen että ilman sokeriahan tuo on varmaan melko irvistämäänkin pistävä makuyhdistelmä? Mutta eihän kai sokeri erikseen lisättynä kuulu terveelliseen välipalaan?

Klassinen banaanirahka. Se on oikein hyvää, sitä on tosin elämän aikana syönyt niin paljon, että tekee jo pahaa mut maussa ei ole vikaa. Ei tarvi sokeria.

Jos hapanta haluat niin laimenna rahkaa tyrnimehulla. Saat pirusti vitamiineja mut se maku. Se on. Hapan.
 
K

Kiekkokatsoja

Kuinka usein sulla on joku kapula hukassa? Tv kaukosäädin, kännykkä, tietsikka hiiri yms?
Mulla vähintään kerran pari viikossa, vaikka laitan ne joka kerta vakiopaikkaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Käyköhän ne samat tyypit useassakin erissä mielenosoituksessa, pitkin vuotta. Taas siellä istutaan kadulla, (ja pylly varmaankin jäätyy). Kesä meni jo.
 

Glove

Jäsen
Ei ole tullut oltua koskaan mielenosoituksessa. Eikä niitä kai täällä pohjoisessa paljoa järjestetäkään. Tai mistä minä sen tietäisin kun en harrasta miekkareita.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ei ole tullut oltua koskaan mielenosoituksessa. Eikä niitä kai täällä pohjoisessa paljoa järjestetäkään. Tai mistä minä sen tietäisin kun en harrasta miekkareita.
Sittenhän meitä on kaksi. Siitä voisi kehittää kivan harrasteen, kaikkiin mielenosoituksiin ja rähinöitiin mukaan. Jos on kaksi kilpailevaa ryhmää liikekannalla, vaihtaa puolta kesken kiivaimman kähinän sille puolelle joka vaikuttaisi olevan voitolla, mielenosoitusten glory hunter.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Missä olisi hyvä ohje siitä, mitä räppärien tms. viuhtomat käsi- ja sormimerkit tarkoittavat?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kysymys meni väärään ketjuun, tyhmien kysymysten ketjuun oli tarkoitettu.
 
K

Kiekkokatsoja

Muutamissa ketjuissa näkyy olevan sellaisia "joka päivä valittajia." Kovaa hommaa varmasti, käynee työstäkin.
1. Minkälaisen koulutuksen vaatii valittajien ryhmittymä? Riittääkö elämänkoulu, vai vaatiiko yliopisto tason.
2. Minkälaisella työkokemuksella pääsee hommiin? Riittääkö jos puolison kanssa on kamppaillut ja riidellyt vuosia. Vai riittääkö se, että äitinsä kanssa on kamppaillut, joko murrosikäisenä, tai kotona asuvana aikamiespoikana?
3. Minkälainen luonteenpiirre on tärkeä? Riittääkö jos *ittuuntuu vasta avatessaan palstan ketjun? Vai pitääkö jo valmiiksi olla herne nenässä, jotta saa esiin parhainpansa vastakkainasettelussa, ja kunnon "pippelimiekkailun aikaan?"
4. Mitä muuta tulee huomioida, jotta ei jää muiden kiukuttelijoiden jalkoihin, ja syrjäänny ketjusta tai palstalta ulos?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei ole tullut oltua koskaan mielenosoituksessa. Eikä niitä kai täällä pohjoisessa paljoa järjestetäkään. Tai mistä minä sen tietäisin kun en harrasta miekkareita.
Minä olen, kerran. Opiskeluaikoina sain sähköpostiini viestiä, että olisi mielenosoitus silloin ja silloin. Menin ihan vaan huvikseni. Oli siellä muutamia satoja ihmisiä. Irakin sota oli alkamassa maaliskuussa 2003. Siellä sit lopuksi joku Lähi-Idän mies poltti USA:n lipun, katselin 5 m päästä ja poliisi videoi sen.

Sitten menin kotiin ja avasin telkkarin.

Myöhemminhän ne myönsi, Blair esim, että sotasyyt oli keksittyjä eli oikealla asialla olin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös