Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 843 494
  • 11 230
K

Kiekkokatsoja

Voiko humaltumista laittaa toisten syyksi? Nytkin mulla on muutama litra viiniä, ja useita tölkkejä mietoja juomia. Onko mun syy, jos joudun tuhoamaan ne yksin?
Viikko sitten, mulla oli pari Otusta ja lisänä mietoja. Mutta onneksi (hieman yllättäen) silloin sainkin apuja, sekä otuksien että muidenkin tuhoamiseen. Lauantaina piti hakea lisää tuhottavaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voiko humaltumista laittaa toisten syyksi? Nytkin mulla on muutama litra viiniä, ja useita tölkkejä mietoja juomia. Onko mun syy, jos joudun tuhoamaan ne yksin?
Viikko sitten, mulla oli pari Otusta ja lisänä mietoja. Mutta onneksi (hieman yllättäen) silloin sainkin apuja, sekä otuksien että muidenkin tuhoamiseen. Lauantaina piti hakea lisää tuhottavaa.
Lähetä ne minulle niin et joudu ryyppäämään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Keitä on Samu, Juho-Pekka, Jarno ja Jani? Yhteinen nimittäjä siis mitä juuri minä nyt haen. Palkintona tykkäysmerkki.
HPK:n huomiset pakit. Haetaan Forssan autokeitaan tupakkapaikalta.
 

redpecka

Jäsen
Laitan nyt ensin myytiin Tori.fi-sivustolle, mutta jos kukaan ei osta satasella, niin sitten täytyy miettiä mitä niillä pisteillä itse teen.
Varo ettet tule huijjatuksi. Paulin videoista olen oppinut, että Torilla pyörii epämääräistä väkeä joiden äänikin on mutantioitu tunnistamattomaksi. Tollanen kevyt 1500 pistettä saattaa houkutella huijareita iskemään jopa afrikasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oliko teillä yhtään ikävä ollut?
Sinua aina. Oliko sulla minua? Syyllistyin pahuuteen, kun epäilin isänmaamme puolustusvoimissa harjoitettavan sodomiaa, hence poissaoloni. Eihän oikeasti tietenkään intissä hinttailla, eikä vankiloissakaan. Molemmissa miehet odottaa siveinä, että pääsee kotiin halaamaan Annea ta Paulaa tai Minnaryyniä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sinua aina. Oliko sulla minua? Syyllistyin pahuuteen, kun epäilin isänmaamme puolustusvoimissa harjoitettavan sodomiaa, hence poissaoloni. Eihän oikeasti tietenkään intissä hinttailla, eikä vankiloissakaan. Molemmissa miehet odottaa siveinä, että pääsee kotiin halaamaan Annea ta Paulaa tai Minnaryyniä.

Ihanko oikeasti sinä kuvittelit, että intissä heteromiehetkin alkavat "hinttailla"? Eiköhän siellä ole aina ollut myös niitä homoseksuaaleja, mutta ilmeisesti osasivat ainakin minun aikanani suuntautumisensa piilottaa. Aikamoinen olettamus kuitenkin.

Vankiloista minulla ei ole kokemusta. Sinähän tosin näköjään tiedät ilman omakohtaisiakin kokemuksia kaikesta kaiken.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ihanko oikeasti sinä kuvittelit, että intissä heteromiehetkin alkavat "hinttailla"? Eiköhän siellä ole aina ollut myös niitä homoseksuaaleja, mutta ilmeisesti osasivat ainakin minun aikanani suuntautumisensa piilottaa. Aikamoinen olettamus kuitenkin.

Vankiloista minulla ei ole kokemusta. Sinähän tosin näköjään tiedät ilman omakohtaisiakin kokemuksia kaikesta kaiken.
Sinä olet käynyt jonkun ihan ihmeellisen armeijan. Meillä ei meinannut mistään harjoituksista tulla yhtään mitään kun kaikki meni ihan homoiluksi. Skappareilla meni hermot kun heti "lepo!"-huudon kajahdettua oltiin kaverin mulkku suussa. Siihenhän se meni tietysti, että skapparitkin siihen sitten osallistuivat. Ampumaradalla ei kuulunut yhtään laukauksen ääntä kun kaikki keskittyivät kairaamaan vierustoveria pakoputkeen. Kyllä @Evil on ihan oikeassa ja sai ihan oikean käsityksen asioista jo siellä kutsunnoissa missä todettiin hulluksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sinä olet käynyt jonkun ihan ihmeellisen armeijan. Meillä ei meinannut mistään harjoituksista tulla yhtään mitään kun kaikki meni ihan homoiluksi. Skappareilla meni hermot kun heti "lepo!"-huudon kajahdettua oltiin kaverin mulkku suussa. Siihenhän se meni tietysti, että skapparitkin siihen sitten osallistuivat. Ampumaradalla ei kuulunut yhtään laukauksen ääntä kun kaikki keskittyivät kairaamaan vierustoveria pakoputkeen. Kyllä @Evil on ihan oikeassa ja sai ihan oikean käsityksen asioista jo siellä kutsunnoissa missä todettiin hulluksi.

Siellä vissiin oltiin muna pöydällä luutnantin edessä seisomassa. Ehkä munakin seisoi. Meillä Uudellamaalla kaikki on niin toisin, ei ole tuollaista maalaista viattomuutta.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Siellä vissiin oltiin muna pöydällä luutnantin edessä seisomassa. Ehkä munakin seisoi. Meillä Uudellamaalla kaikki on niin toisin, ei ole tuollaista maalaista viattomuutta.

Olisitte nähneet serkun lerssin. Siinä vasta lerssien lerssi. Koko muu saapumiserä sai vapautuksen ettei serkun lerssi kylväisi tuhoaan varuskunnassa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Viddu, nyt on mennyt tämänkin ketjun viestit niin mauttomiksi ja asiattomiksi, että kohta tää on lukotettu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sinä olet käynyt jonkun ihan ihmeellisen armeijan. Meillä ei meinannut mistään harjoituksista tulla yhtään mitään kun kaikki meni ihan homoiluksi. Skappareilla meni hermot kun heti "lepo!"-huudon kajahdettua oltiin kaverin mulkku suussa. Siihenhän se meni tietysti, että skapparitkin siihen sitten osallistuivat. Ampumaradalla ei kuulunut yhtään laukauksen ääntä kun kaikki keskittyivät kairaamaan vierustoveria pakoputkeen. Kyllä @Evil on ihan oikeassa ja sai ihan oikean käsityksen asioista jo siellä kutsunnoissa missä todettiin hulluksi.
mä oon käynyt ihan väärän intin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös