Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 843 514
  • 11 230

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Eikö teille puupäille löydy se koronatopik missä voitte kikkelimiekkailla toistenne kanssa?

Oletin tämän olevan vähän kepeähenkisempi topik missä tyhmä voisi kysyä tyhmiltä.
 

A Siente

Jäsen
Eikö teille puupäille löydy se koronatopik missä voitte kikkelimiekkailla toistenne kanssa?

Oletin tämän olevan vähän kepeähenkisempi topik missä tyhmä voisi kysyä tyhmiltä.

Löytyy. On jopa useampi ketju. Ei mene sun tyhmät kysymykset hukkaan tässä ketjussa. Ei täällä olla koronasta edes juteltu kuin vastattu yhteen aiheeseen liittyvään tyhmään kysymykseen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
EI kun mä muuten vaan hillun perjantai-iltana valveilla tähän aikaan yöstä ja päivystän jatkoajan keskustelupalstalla.
Kiitos vastauksesta. Kivempi se on kyllä viettää aikaa täällä selvänä, ainakin minun mielestäni. Mutta jatkakaa (selvänä oloa, känniä tai ihan mitä vain).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja minua ne syyttää jonninjoutavasta paskanjauhannasta. Lukeeko kukaan noita?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milla Magian gootti-look on oikeastaan aika kuuma. Mutta oliko 60-luvulla, jolloin Milla debytoi, gootteja? Tai olihan niitä ollut joskus historiassa ja sitten 80-luvulla ne oli syntetisaattoripoppareita, mutta jos puhutaan niistä jotain HIM:iä tai Nine Inch Nailsia diggailevista mustatukkapimuista? Carl Barks taisi olla muotiguru.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Milla Magian gootti-look on oikeastaan aika kuuma. Mutta oliko 60-luvulla, jolloin Milla debytoi, gootteja? Tai olihan niitä ollut joskus historiassa ja sitten 80-luvulla ne oli syntetisaattoripoppareita, mutta jos puhutaan niistä jotain HIM:iä tai Nine Inch Nailsia diggailevista mustatukkapimuista? Carl Barks taisi olla muotiguru.
Ihan olen kybällä odottanut, että joku ottaisi puheeksi. Mies, jota kaikki sukunimeltään 69 katsovat ylöspäin ja kopioivat. Ladies and gentle ladies, herra joka teki mitä halusi ja vahingossa synnytti koko paskan goottihomman. Andrew Eldritch, Leeds United.



 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milla Magian gootti-look on oikeastaan aika kuuma. Mutta oliko 60-luvulla, jolloin Milla debytoi, gootteja? Tai olihan niitä ollut joskus historiassa ja sitten 80-luvulla ne oli syntetisaattoripoppareita, mutta jos puhutaan niistä jotain HIM:iä tai Nine Inch Nailsia diggailevista mustatukkapimuista? Carl Barks taisi olla muotiguru.
Maila Nurmi aka Vampira lienee ollut esikuva Milla Magialle?
 
K

Kiekkokatsoja

Muuten hyvä mutten ymmärtänyt mistä luvusta puhuit.
Tekstin lukemisesta.
Jotenkin muuttui sivusto kännykkäversiossa. Näyttää koko sivustoa, ja hemmetin pienillä kirjaimilla. Joutuu tuplasormiotteella tsuumailemaan isommaksi, ja muutenkin liikuttamaan näyttöä, vähän väliä kun ei kohdista näyttöä. Tämänkin kirjoittaessa, jouduin liikuttamaan näyttöä muutaman kerran, kun kohdistus ei automaattisesti liiku kirjoituksen mukana.

Lisäys. Tietääköhän joku, että onko kyseessä palstasivun asetusten juttu? Ja mistähän voisi säätää tällaista. Ihankuin mobiiliversio ei olisi päällä, tai jotain on muuttunut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Glove

Jäsen
Alkoholi ei selvästikään sovi kaikille. Suosittelen lopettamaan sen käytön, mikäli muutut aina yhtä aggressiiviseksi.
Tuli tuossa joku kuukausi sitten kaverin kanssa riitaakin kun se joi Rähinä merkkistä viinaa ja oli ihan kusipää koko illan. Ei passaa väkevät hänelle näköjään. Oisin lähtenyt kesken illan pois, mutta kun kaveri oli mun luona yötä niin en viittinyt.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Miksi kukaan haluaa olla maalivahti yhtään missään lajissa, varsinkaan jääkiekossa? Seistä töröttää tolppien välissä, katsoa kun muut tekee maalit, olla helposti syntipukkina ja pelätä, että saa kiekon kupoliin. Entä millainen pelaaja hakeutuu maalivahdiksi? Oon miettinyt näitä tässä. Olenko väärässä kun ajattelen, että molarit ovat ihan oma rotunsa tässä lajissa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miksi kukaan haluaa olla maalivahti yhtään missään lajissa, varsinkaan jääkiekossa?
Jääkiekosta en tiedä mutta itse olin yleensä maalivahti kun me pelattiin ala-asteella naapurikoulua vastaan jalkapalloa tyttöjoukkueilla. En ollut sinänsä maalivahti koska sitä itse kovasti halusin vaan koska kukaan muu ei tahtonut. En ollut kummoinen mokke vaikka veljen kanssa välillä treenattiinkin. Eikä se nyt paskempi homma ollut... ihan sama missä sitä räpelsi kun kyseessä oli sellainen "ystävyysmatsi". Vaikka ne kategorisesti tietenkin inhottiin niitä naapurikoulun oppilaita koska se kuului asiaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miksi kukaan haluaa olla maalivahti yhtään missään lajissa, varsinkaan jääkiekossa? Seistä töröttää tolppien välissä, katsoa kun muut tekee maalit, olla helposti syntipukkina ja pelätä, että saa kiekon kupoliin. Entä millainen pelaaja hakeutuu maalivahdiksi? Oon miettinyt näitä tässä. Olenko väärässä kun ajattelen, että molarit ovat ihan oma rotunsa tässä lajissa?
Kossina kun käytiin kentällä potkimassa palloo, niin mää olin melki aina maalissa. Se on mulkkuuskysymys. Nääs kun isommat pojat vetelee rankkareita niin ei oo mitään hävittävää. Jos menee maaliin, niin sou vat, niinhän sen pitikin. Jos taas torjuin niin olin maailmanmestari ja kusin hunajaa kun vetäjää vitutti, hähähähähäää. Olen ilikiä ihminen, tiärän.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miksei omasta viestistä voi tykätä?
Siks koska Tami liittyisi palstalle ja tykkäisi omista viesteistään niin vitusti että palstasofta menisi rikki.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olenko väärässä kun ajattelen, että molarit ovat ihan oma rotunsa tässä lajissa?
Et ja ollaan me.

Pirulauta se on (no, mun kohdalla oli) kivaa. Yksilö joukkueessa. Tilaisuus loistaa ja hmm, joskus sitä toistakin puolta. Yläpään pitää olla kunnossa pärjätäkseen. Ilmankos musta ei huippua tullut... kyllä mä olen tolppien välissä seisonut luistimilla ja ilman aika jumalattoman monta kertaa.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Kiitän ajatuksistanne. Mä kunnioitan maalivahteja, koska vastuu on heillä niin suuri. Lätkässä ne on vielä niin liikuttavan kömpelön näköisiäkin kaiken maailman patjoineen. Ja tuo @vetti ajatus yksilöstä joukkueessa oli erityisen kiehtova. Musta taisi juuri tulla maalivahtifani vielä vähän enemmän kuin ennen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös