TV-Tampere

• 1 247
  • 5

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Mitäs mieltä tamperelaiset ja miksei muutkin ovat tästä paikallisesta TV-kanavasta. Itse en sitä ole pahemmin katsellut, mutta toissa perjantaina koin melkoisen yllätyksen, kun satuin klo yhden jälkeen kurkkaamaan sinnekin. Sieltähän tuli ohjelmaa nimellä aikuisviihdettä, jossa suoritettiin perinteistä eritteenvaihtoa. Onkos tätä tullut jo pitkäänkin?

Kanavalta tulee myös jonkilainen kiekkomakasiini, jonka tasosta voi olla montaa mieltä....

jone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo, ainoa kiinnostava ohjelma kyseisellä kanavalla on juuri tuo aikuisviihde. Kyllä kai se on tullut jo pidemmän aikaa, kun sitä edeltävässä chatissä mainitsivat, että ensimmäinen lähetys olisi tullut jo neljä vuotta sitten.

tsei_tsei

Jäsen
Ei kai tuota aikuisviihdettä ole tullut vasta kuin vajaan vuoden. Yleensä melkko heikkotasoista hydrauliikkaa saa siis katsella pe-la välisenä yönä klo 01.00-02.00. Muita seurattavia ohjelmia on Kiekkokaupunki ja sitten vastaava futisohjelma kesäisin.

Niin ja specialiteettinä suosittelen Pirkko Karjalainen Ministriesin ohjelmaa Taivaasta tulee, joka tulee maanantaisin (eli tänään!) klo 18.15-18.45. Tuon ohjelman aikana minä olen mm. saanut siunauksen ja minun puolestani on rukoiltu useamman kerran. Lisäksi olen kuullut mitä mahtavempia tarinoita Jumalan töistä maapallolla.

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
No, leffatrailereita on kiva katsoa ... Mutta sitten siihen tulee aina väliin uutiset (samat uutiset varttitunnin välein, onko järkeä ??) .
Aikuisviihdettä tulee niin huonoon aikaan (silloin on itse viihteellä), että harvemmin tulee katsottua.

Tuo vastaava futisohjelma kesällä on Maalipotku. Joku pesisohjelma (Kotipesä?) siellä tais kanssa tulla. Maalipotkun alkuanimaatio oli ainakin NIIN hieno, että JOPA minä osaisin tehdä yhtä hienon animaation.

Noh, en kyllä TV-Tamperetta seuraa ollenkaan, paitsi jos kanavasurffailua harrastaessani kanava osuu silmiini ja parikymmentä sekuntia se tv:n ruudulla pysyy.

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Silloin kun on Tampereella tullut käytyä ja TV-Tamperetta katsottua, niin on kanava näyttänyt aika turhalta. Se viime vuoden (en tiedä tuleeko vielä) chatti oli aivan turha. Sitten siellä näytetään vanhoja uutisia ja säätiedotuksia. No mutta kenties ohjelmalaatu on parantunut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy