Välillä aika tylyä kommentointia ollut muutenkin sarjan ympärillä liittyen vaikkapa Bella Ramseyn ulkonäköön. Ei pelkkää kritiikkiä siitä kuinka ei ulkonäkö mene yksi yhteen pelien kanssa, vaan ihan suoranaista ulkonäön haukkumista. Tiktokissakin tullut useampi hänen ulkonäköä haukkuva tili vastaan. Ja tilit tehty ihan vaan siis tuota tarkoitusta varten. Toki ainahan tätä ikävä kyllä on, mutta nyt tullut normaalia enemmän vastaan.
Joo. Jopa täältä löytyy yksi kommentoija joka muka hienovaraisesti kritisoi mutta tulee siitäkin läpi se älytön vitutus. Mutta antaa olla.
Youtubesta löytyy yli 100k tilaajan kanavaa missä todetaan tytön olevan kehitysvammainen. Mihin tämä maailma oikein on mennyt? Mun mielestä pääosan esittäjä on varsin nätti.
Mulla on duunissa yksi 26-vuotias co-worker millä huulet on kuin Nicholsonin Jokerilla huulitäytteen jäljiltä. Viime viikolla paineli poskiaan ja mietti että pitää kohta ottaa botoxia. Kaverin kanssa ollaan varmoja että vuoden parin sisällä laittaa tissit Virossa.
Oma puolisoni on 30:n vahemmalla puolen, meikkaa todella vähän ja ei käy edes kampaajalla ja edelleen hyvin liikahtaa edessä. Mulle tulee paha olo kun katselee tätä nykymenoa.
Sori OT:sta mutta tavallaan liittyy aiheeseen. Ellien hahmo pelissä on tarkkaan piirtopöydällä hiottu pisamoineen ja poskipäineen. Todellinen gamerien unelma poikatyttö. Ei siihen kukaan pysty vastaamaan.
Olen ollut Ramsay tulosta rooliin ihan pähkinöinä. Vetää ihan vitun hyvin ja puolisoni on katsellut pelaamistani näinä vuosina sivusilmällä paljon ja itse asiassa eilen totesi, kun ryhdyin pelaamaan uutta Part 1:stä kevyimmällä permadeathilla läpi, että ei tuo pelin Ellie oikein napostele. Liian pliisu ja jotenkin kiltti koulutyttö.
Olin itse samaa mieltä. Olen pelien ja varsinkin kakkososan parissa viettänyt en tiedä edes miten paljon. Jokusen sata tuntia. Ja olen jo mielessäni kuvitellut Ramsayn Ellien sateiseen Seattleen tetsaamaan vaarojen läpi ja Santaolallan vingutukset soi taustalla. Ai perkele! :)
Toivottavasti Bellan kuuppa kestää kaiken tuon paskan. Se on aivan helvetin epäreilua.