TV:n voittopelit – näinkö se huijaus toimii?

  • 216 871
  • 353

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Näköjään vaihtunut Nelosella ohjelman nimeksi ARPA.FI. Kävin katsomassa kyseisen sivuston, niin pariin vuoteen eivät ole päivittäneet voittajia ja TV:n tietokilpailun ohjeistuksessakin lukee vain matemaattisesta tehtävästä, joka pitäisi ratkaista oikean vastauksen saadakseen. Ikään kuin ruudussa näkyvä peli olisi vain jotain oheistoimintaa, jossa ei voi edes voittaa mitään.

Onko kukaan teistä soittanut näihin visailuihin? Itse soitin joskus useita vuosia sitten ja olen siitä tähänkin ketjuun muistaakseni joskus kertonut, että soittivat pelin alussa, jopa vääristä vastauksista takaisin, vaikka ruudussa toitotettiin, että nopein oikein vastannut pääsee linjoille. Voitonmaksuissa kesti silloin useita kuukausia, kun itse otti yhteyttä asiakaspalveluun aktiivisesti voitonmaksua varten. Miten mahtaa olla nykyisin?
Itse soitin vuosia sitten Maikkarin tv-peleihin vaikka kuinka monta kertaa. Voitin PS3 ja 32 tuuman HD-telkkarin. Kerran voitettiin isoveljen kanssa 2000 euroa, josta taisi mennä muistikuvieni mukaan 20-25 % veroa. Kotiin tuli parissa viikossa postin kautta lomake joka piti täyttää ja lähettää. Olisko kuukausi mennyt, että rahat tuli tilille. Joskus tuli 300 euron puhelinlasku ja äiti ei kyllä tykännyt. :D Pelin nimeä en enää millään muista.

Se oli helvetin jännää ainakin kun kärjessä oli kodin lankapuhelimen numeron alku. Monesti se sieltä valahti sitten kyllä pois. Joskus miettiny, että olikohan sitä oikeasti niin nopea vastaamaan kysymykseen puhelimessa vai randomistikko soittelivat.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se oli helvetin jännää ainakin kun kärjessä oli kodin lankapuhelimen numeron alku. Monesti se sieltä valahti sitten kyllä pois. Joskus miettiny, että olikohan sitä oikeasti niin nopea vastaamaan kysymykseen puhelimessa vai randomistikko soittelivat.

Itse ainakin miettinyt että minkälainen softa näillä sitten on ollut käytössä että onko edes saanut välttämättä tarkkoja aikoja ylös, että onko enemmän tai vähemmän kuitenkin ollut arpaa kenelle soittavat ja ehkä haettu ettei se välkyin kaveri langan päässä olisi.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Näköjään vaihtunut Nelosella ohjelman nimeksi ARPA.FI. Kävin katsomassa kyseisen sivuston, niin pariin vuoteen eivät ole päivittäneet voittajia ja TV:n tietokilpailun ohjeistuksessakin lukee vain matemaattisesta tehtävästä, joka pitäisi ratkaista oikean vastauksen saadakseen. Ikään kuin ruudussa näkyvä peli olisi vain jotain oheistoimintaa, jossa ei voi edes voittaa mitään.

Onko kukaan teistä soittanut näihin visailuihin? Itse soitin joskus useita vuosia sitten ja olen siitä tähänkin ketjuun muistaakseni joskus kertonut, että soittivat pelin alussa, jopa vääristä vastauksista takaisin, vaikka ruudussa toitotettiin, että nopein oikein vastannut pääsee linjoille. Voitonmaksuissa kesti silloin useita kuukausia, kun itse otti yhteyttä asiakaspalveluun aktiivisesti voitonmaksua varten. Miten mahtaa olla nykyisin?
Käänsin kanavalle ja siellähän on legendaarinen Kana vetämässä eläinaiheista visailua. Onhan tuo edelleen ilo silmälle, vaikka itse ohjelma onkin täyttä kusetusta. Vähän ihmettelen kuitenkin, miten Kana on tämmöiseen lähtenyt mukaan. Kuitenkin aina juontanut suhteellisen asiallisia ohjelmia, viimeksi lastenohjelmia Maikkarilla Tea Hiillosteen kanssa jotain 10 vuotta sitten.
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Nyt on viimepäivinä EVEO alkanut iltaisin lähettää voittovisaa eli samaa huijausta, mutta eri nimellä. Voittovisa.com sivuilla löytyy pelisäännöt ja voittajat, joita tosin ei ole vielä ainakaan julkaistu. Pelisäännöt poikkeavat tosin mielestäni aiempien voittopelien säännöistä. Muistaakseni tuota kolmen sekunnin ja kolmen voittokerran sääntöä ei aiemmissa visoissa ole ollut, mutta varmaksi en mene sanomaan. Toki ihan sama mitä noissa säännöissä lukee, jos kaikki on kuitenkin valetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös