Tuuri ja erilaiset kilpailut

• 1 407
  • 22

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Mitenkäs usein herrat ja rouvat/neidit vastailevat erilaisiin kilpailuihin kaupoissa/netissä jne?

Syy miksi kyselen tällaista on se, että itse lykkään nimeni joka paikkaan ja taas eilen tuli palkintoja.

Kuluneen puolen vuoden aikana olen voittanut mm.
-Stratovariuksen paidan ja levyn
-Laatikolisen Snickersejä
-Muodikkaan repun ja lounaslaatikoita
-joitain lahjakortteja (grilleihin/pizzerioihin/ravintoloihin)

Mutta edelleen se 40000 mk matkalahjakortti odottaa...

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Onnen Pekka!!!

Itse olen silloin tällöin täyttänyt muutaman lapun, mutta ei ole tärpännyt.:(
Jossain on kyselty että onko kukaan voittanut esim. lehtitilausten EI kupongeilla. Vastaus taisi olla että ei ole voittanut... Vaan voittajat on yllättäen aina niitä ketkä tilaa lehden...
Se olis varmaan gallupin paikka....

Trabant

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks, Newcastle United
Kerran tärppäs

Voitin aikoinaan Kiekkolehden SM-liigan All Stars-kentällisäänestyksessä istumakausikortin Ässien peleihin (tai oikeastaan "haluamani liigajoukkueen peleihin"). Istumakatsomosta sitten katsottiin kun Ässät sijoittui runkosarjan kakkoseksi.

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Jos et veikkaa, et voi voittaa...

Kyllä tulee tosi usein vastailtua kaiken maailman kilpailuihin. Varsinkin netissä. Ei vaan kovin usein ole tärpännyt. Pari kirjaa olen voittanut ja leffalippuja muutaman kerran.
Ja sitten vapareita Keskiyön opiskelijabileisiin pari kappaletta viime syksynä.

http://www.dlc.fi/~frank/kilpailu/

Tossa yläpuolella on hyvä linkki, josta pääsee monille kilpailusivuille.

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Re: Jos et veikkaa, et voi voittaa...

Viestin lähetti JustinCase

http://www.dlc.fi/~frank/kilpailu/

Tossa yläpuolella on hyvä linkki, josta pääsee monille kilpailusivuille.

Aika paljon noita kaikki kisoja on.
Vieläköhän kultamunalla on TPS:n miika Elomo kisa:cool:
Nyt Jatkoajan kisa että kuka voittaa eniten palkintoja linkin alta löytyvistä kisoista....

Viimeksi muokattu:
Itse vastailen kaikenlaisiin kilpailuihin aina kun vain jaksan tai osaan. Eli en usein.

Voittanut olen tasan kerran; lipun ensi kesän Provinssirock-tapahtumaan. Jes. Jos sitä tällä kertaa virvokkeiden nauttimiseltaan eksyisi vaikka sinne festivaalialueelle näkemään muutaman orkesterinkin.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Joopa joo, mä oon voittanu kerran (1) kaupan kilpailussa. Palkintona oli vuosituhannen rumin reppu: The Art of Pouttu. Siinä T. Mäkinen ja J. Kankkunen ajoivat makkara-autolla, makkarakaupungissa, taivaalla lensivät makkaralinnut, pojat söivät makkaraa jne..

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minua ei onni ole koskaan pahemmin lykastanyt arvonnoissa. Yhden ainoan kerran olen jotain voittanut ja sekin tapahtui kauan sitten eraan pienen kunnan pienen syrjakylan pienen maamiesseuran jarjestamissa hiihtokilpailuissa, joissa jarjestettiin myos arpajaiset. No, mina voitin pullollisen ternimaitoa... Etta siina minun onnenpipanat sitten ovatkin. Tapaus jai pikkupojan mieleen, koska se todellakin oli/on ainutkertaista meikalaiselle.

ps. Urbaaneille tiedoksi, etta ternimaito on sita itseaan suoraan lehman utareesta puristettuna. Siita tehdaan mm. pannukakkua. Minahan olen myohaisurbaani ja tiedan tallaiset asiat.

pps. Jaa, niin perhana! Voitinhan mina arvalla reilu kuukausi sitten viinipullon takalaisen asuintaloni jarjestamissa ryyppajaisissa.

Torstai

Jäsen
Onni olisi ihana asia

Jäin neljä kuukautta sitten työttömäksi. Uutukainen omakotitalomme oli juuri valmistunut, velkaa tuli otettua vähän liikaa ja pankin kanssa jouduin aika pian tukkanuottasille lainan lyhennyksistä.

Olisimme kai jotenkin selvinneet, ellei vaimoni olisi joutunut liikenne onnettomuuteen ja rampautunut kaulasta alaspäin. Kahdeksan Vuotias tyttäreni, lahjakas taitoluistelija, yritti onnettomuuspaikalla pysäyttää ohiajavaa autoa apuun. Rekkamies ei huomannut häntä ajoissa, vaan ajoi hänen ylitseen pysähtymättä.

Talomme pakkohuutokaupattiin viime viikolla. Istun nyt nuoremman tyttäreni kanssa täällä pelastusarmeijan tiloissa ja odottelen Joulua. Viimeiset rahani aion käyttää Ässä-arpaan, sillä se ei koskaan jätä omiaan...

Vesku

Jäsen
Snickers.fi on tarjonnut pari laatikollista suklaata, pari CD-levyä, Suomen maajoukkueen pelipaidan, vapaavalintaisen kausikortin (Ilveksen tietysti ja parhaille paikoille) ja lippiksen.

Myös Candy Kingin neljän kilon kasa irtokarkkeja S-Marketin kisasta on tullut muutamia vuosia sitten, TPS-lippis ja kuntosalin kausikortti. Ei siis ole tullut niin hirveästi muualla kuin snickers.fi:ssä.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eipä ole tullut ihmeempiä voitettua, joskus aikoinaan voitin risteilylahjakortin ja viime talvena melkein peräkkäin YUP t-paidan ja KOFF Nelson pullonkorkinavaajan.

Joskus nassikkana voitin ison pehmolelun kaupan värityskilpailussa, kun piti kiivilintu, vai mikä se nyt olikaan, piti piirtää. Muistaakseni väritin kuvan juuri toisinpäin, kuin värit oikeasti olivat. Sitten aina joskus laivalla kävin piirtelemässä lasten leikkihuoneessa johonkin piirrustuskilpailuun ja muistan elävästi kuinka lähes aina sellainen kuva voitti, jossa oli kyseisen laivayhtiön logo jossain osassa kuvaa. Tuuria mulla ei ole ollut koskaan. Viime vuoden Coca Colan korkkikisassa jäin yhden korkin päähän Pleikkarista, vaikka no, voin kyllä lohduttautua sillä, että mulla oli jo ennen sitä Pleikkari. T-paita tuli sentään.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tainnut jo mainitakin, että voitin kaksi vuotta sitten Soundin vuosiäänestyksestä nimmaroidun Tom Jones - cd:n.

Kerran Seston arvonnasta 100 mk:n Stockmannin lahjakortin.

Siinäpä ne taisikin olla. Tänä vuonna tulee tietty lisää Soundin äänestyksestä...

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitin tuossa Koff T-paidan pari kuukautta sitten... siinä taitaa olla meikäläisen voitot.

Wolves

Jäsen
Meikäläisen ainoa voitto on sitäkin historiallisempi.

Voitin aikoinaan HNMKY:n koripallojoukkueen kotiottelusta lipun HNMKY - NBA All-Stars otteluun. Historiallisen ottelusta tekee siinä pelanneet pelaajat. Magic Johnsson&kump. pyörittelivät Niiraset&Kump. kumoon ja kunnolla.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No voittoja on tullut muutamia:

Snickersejä ja yksi levy. Suomen pelipaita, Suomi-Ruotsi liput ja sitä ennen sapuskat Namaskaarissa.

Mukeja arvo muutaman satasen.

Ihmelaite, jonka statusta en ole vieläkään keksinyt.

Tuamas

Jäsen
Voittoja...

Paljon on tullut osallistuttua, hiukan voitettua.

- Fazerin musiikkikerhosta voitin kerran puhelinkilpailusta kolme levyä. kummallista siinä on se, että voitin muistaakseni ne kaikki erikseen. Eli ne eivät olleet paketti, vaan yksittäin.
Aika surkeita olivat, mutta kaikki sain lahjoitettua tai myytyä.

- Satakunnan Messuilta Luvian vapaa-ajan viraston arvonnassa Steppilaudan, step-aerobicciä varten.

- 150mk lehtilahjakortti jostain nettihärdellistä.

- Brainstormin levy, nimmareilla varustettuna MoonTv:ltä. Palstan kirjoittaja "Moto":n ansiosta.

- Liput "American Pie":n ennakkonäytökseen. Sekä liput "The fast and the furiousin" ennakkonäytökseen.

Ynnä muuta pientä.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viking Line Amorella. Lego-kilpailu. Piti rakentaa talo.

Minä 12 v, muut 6 v tyttösiä. Voitin pienen laatikollisen karkkia.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Moto
Olen tainnut jo mainitakin, että voitin kaksi vuotta sitten Soundin vuosiäänestyksestä nimmaroidun Tom Jones - cd:n.

Kerran Seston arvonnasta 100 mk:n Stockmannin lahjakortin.

Siinäpä ne taisikin olla. Tänä vuonna tulee tietty lisää Soundin äänestyksestä...

Viddu mä oon katkera. (en siis siitä Tom Jonesista, mutta kuitenkin...)
Oon nimittäin osallistunut Soundin äänestykseen palttiarallaa kymmenen vuoden ajan joka kerta, enkä kertaakaan ole voittanut. Enkä Rumbasta. Pitää vissiin boikotoida tänä vuonna.
Muuten olen kyllä joskus jotain voitellutkin, kiitos aktiivisen osallistumisen.

Tästä oli muuten aika pitkä ketju parisen kuukautta sitten.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Torstai

Thelock, sää pelasit yhtä väärässä sarjassa kun Jari "mehu" Kesti...
Mielestäni väsäilin Legoja täysin oikeassa sarjassa, minähän voitin. Ne kuusi vuotiaat tytöt voivat nykyisyydessään jossitella sarjansa oikeutta, voittajalla ei ole sellaiseen tarvetta.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Onnen Pekka!!!

Viestin lähetti HABS #11

Jossain on kyselty että onko kukaan voittanut esim. lehtitilausten EI kupongeilla. Vastaus taisi olla että ei ole voittanut... Vaan voittajat on yllättäen aina niitä ketkä tilaa lehden...

Ainakin isoisäni on voittanut ei-kupongilla... En tosin muista mitä.

Itse voitin kerran Swampin kisasta Petri Nygårdin Pillumagneetti-paidan. :D Ja jostakin arpajaisista jotakin risteilyjä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy