TuTon omistajaporras

  • 20 779
  • 109

TuTolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Tarkoitukseni oli olla kommentoimatta kertaakaan koko tätä viime aikaista keskustelua, mutta nyt vain joku raja tuli täyteen. Sen sijaan tarkoitukseni oli keskittyä olennaiseen eli joukkueen kannattamiseen ja upeasta joukkueesta (tämän hetken ykkösestä) ja sen tarjoamasta hurmoksesta nauttimiseen.

On mielestäni hienoa, että fanit ovat saaneet elvytettyä fanitoiminnan. Kaikille muillekin TuTo-faneille (siis itseni lisäksi) kovasti tsemppiä fanitoimintaan ja joukkueen kannustamiseen! Rebelsien vetäjä on varmasti tehnyt tämän eteen kovasti töitä ja tiedän, että sitä tuossa touhussa tarvitaankin. En voi kuitenkaan olla tässä kaikkien kirjoitusten keskellä enää kommentoimatta, että hänen toimintansa ei kuitenkaan tunnu täysin fanitoiminnan vetäjän hommilta vaan TuTo-organisaation tiedottajan hommilta. Mielestäni fanien pitäisi ensisijaisesti keskittyä joukkueen kannattamiseen ja tietenkin myös seuran. Tällä hetkellä fanivetäjän/vetäjien suurin kirjoitusvimma liittyy seuran sisäisten asioiden, jopa hallinnollisten asioiden puolustamiseen ja selittelyyn. Tämän takia tulee väkisinkin maku, että henkilölle on enemmän tai vähemmän maksettu seuran suunnalta.

Voisin veikata (kenenkään muun suulla kuitenkaan puhumatta), että ne kirjoittelijat, jotka ovat seuran toimintaa kritisoineet ovat pääasiassa tarkoittaneet muutamaa asiaa, joista itsekin TuTon vanhana kannattajana olen huolissani. Kuka hoitaa jatkossa sponsorineuvottelut, tiedottamisen ja kaiken muun, kulissien takaisen työtaakan - onnistuen siinä edes sen verran hyvin, että ensi vuodeksi saataisiin edes vähän kilpailukykyinen joukkue mestikseen. Tämän lisäksi valmentajaan kohdistuneet kiihtyneet vihat ovat mielestäni suurimmaksi määrin liioiteltuja. Jos valmentajalta on mahdollisesti lähtenyt se pohja, jonka perusteella hän on sopimuksen aikoinaan tehnyt, on ymmärrettävää, että esimerkiksi motivaatiota ei tämän jälkeen ole enää entisen kaltaisesti. Tässä tapauksessa niin valmentajan kuin seurankin kannalta on, että valmentaja vaihtuu. Toiseksi Ika on tehnyt aivan upeaa työtä niin seuran kuin pelaajienkin eteen TuTo-vuosinaan. Se, miten hän on lähtönsä ilmoittanut mediassa ei tee hänestä valmentajana huonompaa eikä mitätöi hänen saavutuksiaan viime vuosina TuTossa, saatika tänä vuonna. Hänellä varmasti riittää ammattitaitoa ja motivaatiota hoitaa tämä vuosi loppuun kunnialla, onhan hän itse Ville Heinosen kanssa koonnut tämän vuoden joukkueen.

Toivon jatkossakin TuTolle kaikkea hyvää ja olen kärkipäässä kannattamassa joukkueen menestymistä tällä kaudella ja varmasti jatkossakin - vaikka olenkin huolissani tietyistä asioista.

Tarkoitukseni on siis lyhyesti sanoa, että keskitytään olennaiseen, kuten jo aikaisemmin lainaamaani Kaukalon Laidalla -kirjoittajaa voin taas lainata. Tärkeintä meidän fanien kannalta on nyt joukkueen tsemppaaminen loppu kauteen.

Onnea pelaajille ja valmennus- ja huoltojoukoille loppukaudeksi!
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kirjoitukseni rebelsien fanifoorumille myös tänne jos löytyisi joku vetäjä tälle hommalle.

Sain tarpeekseni tästä hommasta.
Mun päivä tänään:
Aamulla enne töihin lähtöä kirjoitin Jatkoajan foorumille:
"Tätä yritetiin jo kerran.
Sovittiin TuTon hallituksen edustajan kanssa, että kirjautuu Rebelsien foorumeille ja antaa tietoa sekä katkoo huhuilta siipiä.
Tämä kaikki kääntyi häntä vastaan kun se tieto seuran taholta ei ollutkaan sitä mitä kannattajat halusivat kuulla. Minullekkin tuli jopa viestejä, että hänet pitäisi haastaa oikeuteen.
Porukat ihmettelivät miksi seuranedustaja kirjoittelee foorumeille.
Heinosen Eskokin otti asian raskaasti ja vaati tuollaisen julki tulemisen lopettamista.
Näin sovimme seuran edustajan kanssa ettei hän enää kirjoittele seuran kantoja foorumeille vaan seura tiedoittaa näistä asioista kun ne on faktoja ilman mielipiteitä."

Myöhemmin lisäsin tuohon:
(Edellä mainitsemani viestit oikeuteen haastamisen mahdollisuudesta eivät tulleet Esko Heinoselta vaan TuTo faneilta)
Sanavalintani Eskon kannasta kirjoittelluun oli vähän karkea, joten muutin sen enemmän siihen asialliseen sävyyn joka Eskon kanssa keskustellessani on ollut.
Pahoittelut siitä.

Kun tulin töistä kotiin niin Heinosen Eskolta oli tullut minulle sähköpostia, että miksi kirjoittelen tuollaisia.
Soitin Eskolle ja kysyin, että millaisia ja hän sanoi, että TuTo fanit ovat soitelleet hänelle pitkin päivää, että se Musashi joka on nimeni kirjoittaa jatkoajassa, että Heinonen on aikonut haastaa hallituksen edustajan oikeuteen. Sanoin Eskolle, että kävisi itse lukemasaa mitä siellä olen kirjoittanut ja puhelimme noin 20 minuuttia TuTo asiaa toverilliseen sävyyn. Ihan oikeesti kuka voi lukea noin?
Tämä on nyt sellaista, että jos puolustaa seuraa ja sen nykyisiä toimijoita niin saa hullun leiman. Tänään kirjoitettiin Jatkoajassa, että saan todennäköisesti TuTolta palkkaa kun olen Paksalin ja hallituksen puolesta puhunut.
Turha sitä on sitten tekohengitystä antaa seuralle ja yrittää valaa uskoa faneihin jos kerran ollaan niin varmoja, ettei tästä enää tule mitään ilman Heinosia ja Lehkosta.

Toivottavasti joku jatkaa tästä kun ollaan saatu homma hyvälle alulle fanitoiminnassa. Ilmoittakaa mulle kuka jatkaa niin luovutan hänelle ne tavarat joita minulla fanitoimintaa koskien on.
Ton Vuorisalon palkitsemis homman hoidan vielä keskiviikkona **** kanssa kun mulla on se palkinto täällä kotona.

Kiitos kaikille oli mukavaa - aina silloin tällöin.
Ja tsemppiä niille muutamille jotka vielä uskovat TuTon tulevaisuuteen.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Kirjoitukseni rebelsien fanifoorumille myös tänne jos löytyisi joku vetäjä tälle hommalle.

Sain tarpeekseni tästä hommasta.
Ihailtavan intohimoisia kannattajia nämä Rebelssit. Toivottavasti et kuitenkaan jätä palstaa, koska olet ollut ehdoton vahvistus, niin tänne kuin FF2:sellekin. Rehdillä huumorilla on aina tilaus ja toivottavasti Tovereiden alkanut kiima ei häviä katsomosta.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Kirjoitukseni rebelsien fanifoorumille myös tänne jos löytyisi joku vetäjä tälle hommalle.

Sain tarpeekseni tästä hommasta.
Mun päivä tänään:
Aamulla enne töihin lähtöä kirjoitin Jatkoajan foorumille:
"Tätä yritetiin jo kerran.
Sovittiin TuTon hallituksen edustajan kanssa, että kirjautuu Rebelsien foorumeille ja antaa tietoa sekä katkoo huhuilta siipiä.
Tämä kaikki kääntyi häntä vastaan kun se tieto seuran taholta ei ollutkaan sitä mitä kannattajat halusivat kuulla. Minullekkin tuli jopa viestejä, että hänet pitäisi haastaa oikeuteen.
Porukat ihmettelivät miksi seuranedustaja kirjoittelee foorumeille.
Heinosen Eskokin otti asian raskaasti ja vaati tuollaisen julki tulemisen lopettamista.
Näin sovimme seuran edustajan kanssa ettei hän enää kirjoittele seuran kantoja foorumeille vaan seura tiedoittaa näistä asioista kun ne on faktoja ilman mielipiteitä."

Myöhemmin lisäsin tuohon:
(Edellä mainitsemani viestit oikeuteen haastamisen mahdollisuudesta eivät tulleet Esko Heinoselta vaan TuTo faneilta)
Sanavalintani Eskon kannasta kirjoittelluun oli vähän karkea, joten muutin sen enemmän siihen asialliseen sävyyn joka Eskon kanssa keskustellessani on ollut.
Pahoittelut siitä.

Kun tulin töistä kotiin niin Heinosen Eskolta oli tullut minulle sähköpostia, että miksi kirjoittelen tuollaisia.
Soitin Eskolle ja kysyin, että millaisia ja hän sanoi, että TuTo fanit ovat soitelleet hänelle pitkin päivää, että se Musashi joka on nimeni kirjoittaa jatkoajassa, että Heinonen on aikonut haastaa hallituksen edustajan oikeuteen. Sanoin Eskolle, että kävisi itse lukemasaa mitä siellä olen kirjoittanut ja puhelimme noin 20 minuuttia TuTo asiaa toverilliseen sävyyn. Ihan oikeesti kuka voi lukea noin?
Tämä on nyt sellaista, että jos puolustaa seuraa ja sen nykyisiä toimijoita niin saa hullun leiman. Tänään kirjoitettiin Jatkoajassa, että saan todennäköisesti TuTolta palkkaa kun olen Paksalin ja hallituksen puolesta puhunut.
Turha sitä on sitten tekohengitystä antaa seuralle ja yrittää valaa uskoa faneihin jos kerran ollaan niin varmoja, ettei tästä enää tule mitään ilman Heinosia ja Lehkosta.

Toivottavasti joku jatkaa tästä kun ollaan saatu homma hyvälle alulle fanitoiminnassa. Ilmoittakaa mulle kuka jatkaa niin luovutan hänelle ne tavarat joita minulla fanitoimintaa koskien on.
Ton Vuorisalon palkitsemis homman hoidan vielä keskiviikkona **** kanssa kun mulla on se palkinto täällä kotona.

Kiitos kaikille oli mukavaa - aina silloin tällöin.
Ja tsemppiä niille muutamille jotka vielä uskovat TuTon tulevaisuuteen.
En sano pahalla mutta miksei nämä rebelssit keskity siihen tärkeimpään eli kannatukseen? Miksi täytyy olla yhteyksissä Heinosiin ja ja sotkeutua TuTon sisäpiiri asioihin? Jääkiekko tässä pitäisi olla pääasia. Itse käyn pelejä katsomassa koska se on ollut parina kautena viihdyttävää ja se on minulle ainakin asia uno!
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Kyllähän TuTon tiedotuspuoli kuitenkin laahaa valovuoden perässä Ville Heinosen aikaan nähden. Voi olla, että TuTon fanclubin vätäjällä on kuuma linja seuran toimistolle, mutta ei se sitä tarkoita että muuten tieto liikkuisi hyvin. Tai sitten mitään kerrottavaa ei vaan ole.

Villen aikana tosiaan tiedotuspuoli(kin) oli täydellisesti kunnossa. Ville tuli median kanssa hyvin toimeen, ja ennenkaikkea oli aktiivinen siihen suuntaan. Toista on nykyään, toivoa sopii että parannusta asiaan tulee.

Ika ei tosiaan ole virallisesti irtisanoutunut, ja itseasiassa TuTon johdossa (ja pelaajien joukossakin) pidetään vielä yllä pientä toivoa sen puolesta että Ika jatkaisi. Se nyt on kuitenkin kaikesta huolimatta enemmän kuin epätodennäköistä, ja kyllä TuTosta ollaan koko ajan potentiaalisiin valmentajiin yhteydessä oltukin. Kiinnostuneita tulijoitakin on, nimiä voi sitten kukin tahollaan veikkailla mielessään. Joka tapauksessa yksi syy valmentajakysymyksen auki olemiseen on juuri tuo aavistuksen auki oleva Ika-kysymys. Siinä mielessä pieni piikki kyllä kovasti arvostamani Lehkosen suuntaan, seura ei oikein voi valmentajaa tällaisessa kohtaa palkata, tai ei ainakaan tietoa julkistaa.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Joka tapauksessa yksi syy valmentajakysymyksen auki olemiseen on juuri tuo aavistuksen auki oleva Ika-kysymys. Siinä mielessä pieni piikki kyllä kovasti arvostamani Lehkosen suuntaan, seura ei oikein voi valmentajaa tällaisessa kohtaa palkata, tai ei ainakaan tietoa julkistaa.

Ei voi ei, mutta asialle varmaan voi tehdä jotain. Se on aika huono selitys seuran taholta, ettei Ika ole virallisesti ilmoittanut lähtevänsä. Jos ja kun Ika on lähdössä, niin annetaan hänelle pikimmiten paperi eteen (niin kuin Kaukalon laidalla taannoin kirjoitti), johon Ika saa vetää nimensä alle. Jos hän allekirjoittaa, niin homma on selvä. Jollei, niin hän valmentaa TuToa myös ensi kaudella. Nyt Ika vetää tässä samanlaista roolia kuin Selänne lopettamisestaan, eli joku päivä hän meinaa jatkaa, joku toinen päivä taas lopettaa. Selänne jatkoi, mutta mitä tekee Ika?

Ensi kauden valmentajan nimen pitäisi selvitä mahdollisimman nopeasti. Ei tässä ole aikaa odotella Ikan omaa virallista ilmoitusta erostaan, sillä se voi tulla ensi viikolla tai huhtikuussa tai elokuussa. Piste tälle touhulle ja ensi kauden valmentajan nimi varmaksi, on se sitten Lehkonen tai joku muu!
 

Makke

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Näkisikin sen päivän, että Paksal ja Heinoset olisivat hyvissä väleissä ja pöydässä keskustelemassa siitä kun Paksal lopettaa jossain vaiheessa niin Heinoset ostaisivat Paksalin omistuksen. Tämä olisi kaikkein varmin tapa säilyttää seuran perinne. Heinosten sydän varmaan sykkii TuTolle kuten Paksalinkin. Siitähän tämä kiista on saanut alkunsa. Erimielisyyksistä siitä mikä olisi rakkaalle seuralle parasta.

Ei kun Heinoset ja Paksal kättä päälle ja keskustelemaan TuTon tulevaisuuden turvaamisesta. Heinoset olisivat paljon varmempi vaihtoehto kuin joku tuntematon taho.

Tämä tilanne olisi varmasti joukkueen ja fanien kannalta parasta. Esko, Ville ja Matti ovat tehneet pitkän päivätyön TuTo Hockeyn puolesta, kuten Paksalkin ja nykyinen tilanne ei tee oikeutta kummallekkaan osapuolelle. Itse syyttelin aikaisemmin Heinosia mediakikkailusta syksyllä 2007, mutta tarkemmin ajateltuna se oli täysin ymmärrettävää tuossa tilanteessa, jossa mielet olivat tuohtuneina ja impulsiivisina tutosieluisina yksilöinä, miehet päästivät tunteet valloilleen. Pyydänkin tässä julkisesti anteeksi Eskolta, Villeltä ja Matilta, että itse olen muutaman kerran impulsiivisena yksilönä päästänyt tunteeni valloilleen kirjoitusteni muodossa. Toivottavasti sovitte riitanne/erimielisyytenne Paksalin kanssa ja palaatte seuraan mahdollisimman pian. Olkoon tämä kirjoitus vaikka alkua adressille, jonka avulla ilmaistaisiin halu Paksalin ja Heinosten yhteistyöstä rakkaassa TuTo Hockeyssä.
 

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Toivottavasti sovitte riitanne/erimielisyytenne Paksalin kanssa ja palaatte seuraan mahdollisimman pian. Olkoon tämä kirjoitus vaikka alkua adressille, jonka avulla ilmaistaisiin halu Paksalin ja Heinosten yhteistyöstä rakkaassa TuTo Hockeyssä.

Samaa mieltä. Tämä olisi varmasti paras mahdollinen ratkaisu ainakin tällä hetkellä minkäänlaisista realistisista vaihtoehdoista, vaikkakin ulkopuolisena ei oikein voi muuta kuin toivoa, kun ei asioiden kaikista taustoista voi tarkasti tietää.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Jos ja kun Ika on lähdössä, niin annetaan hänelle pikimmiten paperi eteen (niin kuin Kaukalon laidalla taannoin kirjoitti), johon Ika saa vetää nimensä alle.

Ikalle on tällainen paperi tarjottukin, jostain syystä vaan ei ole sitä allekirjoittanut.

Ensi kauden valmentajan nimen pitäisi selvitä mahdollisimman nopeasti. Ei tässä ole aikaa odotella Ikan omaa virallista ilmoitusta erostaan, sillä se voi tulla ensi viikolla tai huhtikuussa tai elokuussa. Piste tälle touhulle ja ensi kauden valmentajan nimi varmaksi, on se sitten Lehkonen tai joku muu!

Juuri näin. Valmentaja-asiaa ei voi roikottaa avoimena pitkälle kevääseen. Sanoisin että ihan lähiviikkojen aikana asian pitäisi olla selvä. Jos tilanne säilyy tällaisena vielä viikkotolkulla, niin se on kyllä huono homma.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Ikalle on tällainen paperi tarjottukin, jostain syystä vaan ei ole sitä allekirjoittanut.



Juuri näin. Valmentaja-asiaa ei voi roikottaa avoimena pitkälle kevääseen. Sanoisin että ihan lähiviikkojen aikana asian pitäisi olla selvä. Jos tilanne säilyy tällaisena vielä viikkotolkulla, niin se on kyllä huono homma.


Juuri näin Ikalle tarjottiin erillaisia papereita mutta hän ei allekirjoittanut niitä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös