Tuto vs TPS?

  • 2 742
  • 11

Drucer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Boston Bruins
Moikka kaikille!

Onko nyt niin ikävästi, ettei sitä Tuto vs TPS ottelua kupittaalla sitten pelatakaan? Moni sitä ehti jo hehkuttelemaan täällä, mutta eipä näy enää infoa missään ja SM-liigakin alkaa jo kohta.

Mihin tämäkin hieno spektaakkeli sitten kaatui? Onko jollain tietoa asiasta?
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Tuton nettisivuilla on ainakin vielä tuo ottelu merkittynä. Harmittaa tuo epätietoisuus tuosta ottelusta. Olisi todella mukava päästä katsomaan Kupittaalle Palloseuran peli. Porukkaa varmaan riittäisi ja seisomakatsomosta varmasti riittäisi ääntä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kysyin asiaa Tutosta ja sieltä tuli vastaus:
-----
Terve,

Kupittaalla pelataan lauantaina 13.9. klo 13 "Turun kenraaliharjoitusottelu" TuTo - TPS. SM-liiga alkaa 12.9., mutta TPS:n ensimmäinen liigapeli on vasta 17.9.

terveisin

Ville Heinonen
markkinointipäällikkö
TUTO HOCKEY OY
----
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Stounifani
Nyt on TPS:n sivujen uutisissakin maininta ottelusta, joten kyllähän tuo pelataan. Ja erittäin hyvä näin!

Sekkarit käymään koska kopioivat JA:sta seuraavan "uutisen" TPS:n saitille, esim. Togliatti-matsin lopputulos ilman omia maalintekijöitä. Internetin ominaisuudet ovat huippukäytössä.
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Loistavaa että saadaan paikallisvääntö aikaiseksi. Tätä olen jo odottanut. Itse aion tulla paikalle. Onko vielä kenelläkään infoa maksaako matsiin kuinka paljon? Vielä viimeisen kerran Sissiryhmä kasaan ennen kauden alkua.

-Stouni-
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pääsylippujen hinnat:

aikuiset 8 euroa
lapset 3 euroa
opiskelijat, varusmiehet, työttömät, eläkeläiset 5 euroa
tuto fan club-jäsenet 5 euroa

Näin ainakin TUTO:n normaaleissa matseissa. Tuskin ainakaan tämän enempää.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jii
Pääsylippujen hinnat:

aikuiset 8 euroa
lapset 3 euroa
opiskelijat, varusmiehet, työttömät, eläkeläiset 5 euroa
tuto fan club-jäsenet 5 euroa

Kyllä, ja nämä hinnat olivat esillä Kupittaalla K-Vantaa-ottelussa. Eli jokainen luokittelee itsensä mihin kategoriaan haluaa.
Joku tosin pääsee ilmaiseksi...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viestin lähetti Juha Salminen
Kyllä, ja nämä hinnat olivat esillä Kupittaalla K-Vantaa-ottelussa. Eli jokainen luokittelee itsensä mihin kategoriaan haluaa.
Joku tosin pääsee ilmaiseksi...
Hyvä että pääset. Varusmiestä sinusta ei saisi tekemälläkään.
 

Drucer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Boston Bruins
Kiitokset tästä informaatiosta kaikille! Fiilikset nousivat kerta heitolla kattoon! Todella hieno juttu, että tämä toteutuukin!

Olen käynyt viimeeksi kupittaan legendaarisessa hallissa joskus 70-luvun lopulla alle 10 vuotiaana nassikkana isäni kanssa. Jonkinasteista nostalgiaa siis luvassa..
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Paljonkos Kupittaalle mahtuu nykyisin yleisöä? Luulen, että halli on kohtalaisen täynnä lauantaina.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin joskus pari vuotta takaperin katsomassa samaisen matsin ennen kauden alkua ja silloin katsojia taisi olla vain vajaa tuhat, eli suurinpiirtein yhtä paljon kuin Tuton kotimatseissa on ollut.
Epäilen että ens lauantaina saattaa olla vähän enemmän porukkaa kuin silloin, mutta tuskin täyttä tupaa sentään. Kupittaalle mahtuu muistaakseni runsaat 5000 katsojaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös