Eipä asiaa auta sekään, että maalivahti ei saa edes rantapalloa kiinni.Niin, vastakkain siis valmentaja ja kaksikko, joka kuvittelee olevansa valmentajia.
Eipä asiaa auta sekään, että maalivahti ei saa edes rantapalloa kiinni.Niin, vastakkain siis valmentaja ja kaksikko, joka kuvittelee olevansa valmentajia.
Et tainnut katsoa peliä. Noista maaleista ei yksikään mene veskarin piikkiin. Piste.Eipä asiaa auta sekään, että maalivahti ei saa edes rantapalloa kiinni.
Vaikka tää lippukeskustelu saattaa olla väärässä ketjussa, huomasin eilen, et Artukaisissa lastenlippu (7-16v,) taitaa olla 9€. Prosentuaalinen ero on aikamoinen. Alle 7v ilmaista huvia.Kokeilin, ja halvin mahdollinen lippu maksoi 13,5e. Euro lisää jos haluaa lipputurvan.
Onglma taitaa olla siellä lippu.fi päässä. Jostain TuTo kannatajien facebook sivulta näin toimiston kommentin, missä oltaisiin näin sanottu.Maksaako lastenlippukin nyt sitten halvimmillaan 14,50€? Tuohon perjantain peliin vaan olin ostamassa tyttärelleni, niin 12,50€ oli lippu. Sitten siihen tuli kaksin kappalein jotain haistavitun palkkioita ja hinta 14,50€.
Joo-o. Alkaa olla noille nuorille opiskelijoille jonkin sortin raha pelistä. Sen verran paljon, että tuskin enää tulevat munkaan mukana kulkemaan nuo kaksi, likimain joka pelissä, kuten viime kaudella.
Ja olkoot lisät vaikka pari senttiä, niin vituttaahan ne ihan periaatteessakin. Osaako joku selittää mulle, että miksi niitä on nyt jo kaksi? Entä osaako sittenkin, kun niitä on pian kolme tai neljä? Vai olinko mä vaan niin puupää, että tein ostaessa jotain väärin?
E: Joo kai mä taisin töpätä, selviää näemmä yhdelläkin palkkiolla. Mut, mistä mä mahdoin saada jossain kohtaa päähäni, että lastenlippu olisi halvimmillaan 10€, eli puolet halvimmasta normilipusta...?
Vaikka tää lippukeskustelu saattaa olla väärässä ketjussa, huomasin eilen, et Artukaisissa lastenlippu (7-16v,) taitaa olla 9€. Prosentuaalinen ero on aikamoinen. Alle 7v ilmaista huvia
Topias Liljamon puuttuminen on vaikuttanut kärkiketjujen kokoonpanoihin ja Niclas Karjalainen Karjalainen on nostettu puolustukseen. Toivottavasti Jani Lampinen onnistuu tänään.Tänään ketjumuutoksilla testaamaan kyvykkyyttä RoKia vastaan. Lampinen odotetusti myös maalilla. Saas nähdä, jos tämä herättäisi joukkuetta hieman :)
Tämä.Ei antanut valitettavasti yhtään uskoa tulevaan tämä peli.
Vuorio, Karjalainen, Forsblom, Vuorela, Himmanen ja Virta. Tavallaan myös Eloranta ja Valtonen.
Osa sai ilmeisesti tarpeekseen koko lajista tai ainakin Suomesta.Muuten, montako koko viime kauden ajan joukkueessa ollutta pelaajaa rosterissa nyt on, onko joku laskenut? Oli hiukan hämmentävää katsella perjantaina kun tuntui, että maalivahti oli ainoa vanha tuttu.
No vihdoinkin se voitto tuli. Hieman vielä tuo oman pään pelaaminen on riskialtista. Liian pitkään siirellään ja vastustaja pääsee kiinni. Välillä ne syötötkin tahtoo siellä minne tahansa.
Muuten hyvä peli pojilta.