Turhat gallupit vol2.: Maitoa?.

  • 1 249
  • 17

Maitoa?

  • Rasvaton maito

    Ääniä: 13 28,3%
  • Ykkös maitoi

    Ääniä: 4 8,7%
  • Kevyt maito

    Ääniä: 16 34,8%
  • Kulutus maito

    Ääniä: 4 8,7%
  • Jotain muuta

    Ääniä: 2 4,3%
  • Ei lainkaan

    Ääniä: 7 15,2%

  • Äänestäjiä
    46
Tila
Viestiketju on suljettu.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ei uppoa maito. Tai siis makunsa puolesta kyllä, mutta ei vaan tule juotua. Jogurttia syön ja juustoa myös, joten tuskin mitään maitoon liittyväää puutostilaa olen silti saamassa.
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Maitoa kyllä kuluu litratolkulla. Rasvaton on se ainoa oikea, muut on sama kun voisi kermaa... ;)
No, kyllä kevytmaito menettelee jos ei mitään muuta ole saatavilla.
 

Rocco

Jäsen
Valkoista maitoa sinisestä purkista.
 

Janneone

Jäsen
Sanoisin että Rasvaton maito ei tosiaan edes maistu maidolta. kerran erehdyin ottamaan kun ei ollut muuta tarjolla ja oli kuin olisi vettä juonut. Ja sitä en edes muista miltä kulutusmaito maistuu, taitaa olla kymmenisen vuotta ainakin kun olen viimeksi kulutusmaitoa juonut.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Toleranssiongelmia

Joten maito ei oikein tipu. Kylhän sitä juoda voi mutta sitten meneekin loppupäivä pöntöllä. Ja p***a lentää...
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Ehdottomasti valkoista maitoa sinisestä tölkistä eli Kevytmaitoa. Punasitakin voin juoda, mutta en missään nimessä rasvatonta tai Ykkösmaitoa.

Joskus lapsena olin kaverillani ja juotiin kaakaota. Sekoitin jauheet rasvattomaan maitoon ja hörppäsin. Mielessäni ajattelin, että "hyi hitto, eihän tässä ole mitään makua". Aivan kuin olisin kaakaojauheet veteen sekoittanut.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Ei

Ehdottomasti ei koskaan , eikä missään olo - eikä muissakaan suhteissa maitoa . Ruuassa ja kahvissa vielä menee.
 

Maestro

Jäsen
Oma runsas maidonjuontini on vuosien saatossa käynyt läpi raskaat kehityksen kolme porrasta. Kevytmaidosta aloittamalla, vähensin ensin 1%:seen, päätyen lopulta nyt jo tutuksi ja turvalliseksi tulleeseen rasvattomaan vaihtoehtoon.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rasvatonta menee noin litra päivässä. Ehkäpä juuri siksi minulla on reikiä edelleenkin nolla, vaikka karkkia ja muuta sokeripitoista tulee kohtuullisen paljon syötyäkin.

Siirryin joskus lukioaikoina, noin 8-9 vuotta sitten kevyestä rasvattomaan. Alkushokista toivuttuani ei paluuta entiseen ole. Joskus joutuu opiskelijaruokaloissa olosuhteiden pakosta ottamaan kevytmaitoa. Hyi helvetti!! Ihan kuin kermaa joisi. Vielä kun miettii sitä inhottavan näköistä valkoista "kalvoa", mikä sen jäljiltä lasiin jää, niin tulee melkein paha olo. Punaista maitoa tuskin kurkustani alas tunkisin, ellei nyt ihan aseella uhattaisi.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Jotain muuta

Noista vaihtoehdoista jotain muuta eli suoraan tankista haettua kylmää maitoa. Ai että se on hyvää!! Eikä yhtään liian rasvaista :) Ja krapulajuomanakin verraton...

Joillekin tahtoo olla, ettei se sovi, itse olen pikkupojasta asti juonut tankkimaitoa, joten kyllä ehdottomasti se on parasta.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Re: Jotain muuta

Viestin lähettänyt käyttäjä AnA79
Noista vaihtoehdoista jotain muuta eli suoraan tankista haettua kylmää maitoa. Ai että se on hyvää!! Eikä yhtään liian rasvaista :) Ja krapulajuomanakin verraton...

Joillekin tahtoo olla, ettei se sovi, itse olen pikkupojasta asti juonut tankkimaitoa, joten kyllä ehdottomasti se on parasta.

Täysin oikein. Itsekin pikkupoikana maalla asuessa tuli juotua tuota suoraan tankista haettua maitoa. Siitä sai aina ensin lusikalla kaapia sen kermakerroksen pois päältä ja sitten juomaan. Ai että, oli herkkua. Nykyään, kaupunkilaistuneena, minun täytyy tyytyä tuohon kulutusmaitoon, jota meneekin sitten päivän mittaan semmonen litra tai puolitoista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rasvaton maito, eikä ole itsellänikään ollut pienen ikäni aikana yhtään reikää hampaissa :). Johtuen varmaan siitä, että maitoa on mennyt paljon kurkusta alas. Tosin nykyään hieman vähemmän kuin aiemmin.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Litra päivässä

Kevyt- tai ykkösmaitoa lähinnä... joskus tulee sitä rasvatontakin juotua. Yleensä ostan sitä, mikä sattuu ensimmäisenä kouraan.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Rasvatonta maitoahan sitä tulee pääasiassa juotua. Kevytmaitokin menee, mutta punaiseen en suostu koskemaan.

Edelleen ihmettelen miksi kaikki äänestykset eivät ole Kierrätyskeskuksessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös