Veli/Sisar @kehveli tämän kehitti ja nakitti mulle koska tulin näin ja voitin!!
- Kuka tahansa saa nyt linkittää tähän ketjuun yhden teeman mukaisen itse valitsemansa kappaleen.
- Aikaa linkin lähettämiseen vaikka perjantai yöhön
- Kun ollaan lauantain puolella voi kuka tahansa alkaa arvostelemaan tänne siihen mennessä linkitettyjä kappaleita
- Ennen lauantaita ei arvosteluja
- Lauantaina, tai sen jälkeen, ei enää linkkejä uusiin kappaleisiin
- Jokainen kappale tulee arvostella
- Kaikki annetut pisteet yhdessä viestissä
- Asteikkona 1-10 (ei plussia, miinuksia tai puolikkaita pisteitä)
- Mikäli linkitettyjä kappaleita ei tule kovin paljoa, aikaa antaa omat pisteensä vaikka sunnuntai yöhön, laskeskelen sen jälkeen yhteispisteet
- Korjauksena kohtaan alin, että lasken jos lasken ja jaksan.
Jaa teema:
Teemana kappale minkä nimessä on sininen tai valkoinen ja vaalean teeman käyttäjille se toinen väri on tietenkin valkoinen vaikka tässä se näkyy mustana, no kai te jotain edes itse tajuatte?
- Kuka tahansa saa nyt linkittää tähän ketjuun yhden teeman mukaisen itse valitsemansa kappaleen.
- Aikaa linkin lähettämiseen vaikka perjantai yöhön
- Kun ollaan lauantain puolella voi kuka tahansa alkaa arvostelemaan tänne siihen mennessä linkitettyjä kappaleita
- Ennen lauantaita ei arvosteluja
- Lauantaina, tai sen jälkeen, ei enää linkkejä uusiin kappaleisiin
- Jokainen kappale tulee arvostella
- Kaikki annetut pisteet yhdessä viestissä
- Asteikkona 1-10 (ei plussia, miinuksia tai puolikkaita pisteitä)
- Mikäli linkitettyjä kappaleita ei tule kovin paljoa, aikaa antaa omat pisteensä vaikka sunnuntai yöhön, laskeskelen sen jälkeen yhteispisteet
- Korjauksena kohtaan alin, että lasken jos lasken ja jaksan.
Jaa teema:
Teemana kappale minkä nimessä on sininen tai valkoinen ja vaalean teeman käyttäjille se toinen väri on tietenkin valkoinen vaikka tässä se näkyy mustana, no kai te jotain edes itse tajuatte?
Viimeksi muokattu: