Turenki 2006

• 47 058
  • 364
Tila
Viestiketju on suljettu.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Itse suurvisiiri veinikretskin pyynnöstä tai suorastaan vaatimuksesta katson asiakseni avata ketjun aiheesta "Turenki 2006".

Tallinna on ollutta ja mennyttä, joten eiköhän se ole parempi että kaikki keskittäisivät sanottavansa Turengin ympärille. Jollei joku sitä tiedä, olen mitä nöyrimmilläni todetessani, että vuoden 2006 Kroketin MM-kilpailut järjestetään Kuninkaiden Laaksossa.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Master God kirjoitti:
Itse suurvisiiri veinikretskin pyynnöstä tai suorastaan vaatimuksesta katson asiakseni avata ketjun aiheesta "Turenki 2006".

Tallinna on ollutta ja mennyttä, joten eiköhän se ole parempi että kaikki keskittäisivät sanottavansa Turengin ympärille. Jollei joku sitä tiedä, olen mitä nöyrimmilläni todetessani, että vuoden 2006 Kroketin MM-kilpailut järjestetään Kuninkaiden Laaksossa.

No uskon, että tukemme on puolellas, Oi mestari Jumala. Mä ainakinvoin suoda hlö.kotaisen panoksen ko. tapahtuman vuoksi. Minne voin huntin sitbendin antaa? Mulla ianakin oli Tallinnassa niin hauskaa, että voin tosiaan heittäää 100 escudoa teidän poikien käyttöön Heh, mun pojan peliserverikin on sponsreed dy duud.

-duud-

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Talvi ja kevät enää välissä, sitten on kisat. Aika menee äkkiä. Kiittelen kisajärjästelijöitä aktiivisuudesta paneutua MM-kisojen onnistumiseen, nyt kun ovat ensimmäisen kerran Suomessa. Samalla varaisin A1 katsomosta, kaksi rinnakkaista paikkaa, läheltä olutpistettä.

Ylläolevan kysymyksen sivuuttaisin vastaamalla, "ei voi olla roketissa, edes kohtuullinen, jos ei tiedä Turengin sijaintia".

Ps.tilitän kalenterituoton, ennen kisoja.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
duud kirjoitti:
No uskon, että tukemme on puolellas, Oi mestari Jumala. Mä ainakinvoin suoda hlö.kotaisen panoksen ko. tapahtuman vuoksi. Minne voin huntin sitbendin antaa? Mulla ianakin oli Tallinnassa niin hauskaa, että voin tosiaan heittäää 100 escudoa teidän poikien käyttöön Heh, mun pojan peliserverikin on sponsreed dy duud.

-duud-

No niin, hienoa että Turenki 2006 projekti on virallisesti käynnistynyt. Tulen tukemaan MM-kisojen onnistumista kaikin sydämmin! Tässä vaiheessa voin luvata Eestin ja Ukrainan osallistumisen kisoihin. Venäjään meillä on myöskin suorat yhteydet, elikkä ainakin kymmenen ihmisen pohjat+ Venäjä annamme jo tässä vaiheessa pohjiksi täältä syvältä etelästä. Ja ennen kun kisatuli rävähtää palamaan uskon että veini on järjestänyt muutamia muita mukaan.

Tulen myöskin inforfoimaan Yhdysvaltojen suurlähetystöä tapahtumasta jonka luultavasti voittaa Venäjä . :) Niille jotka eivät tiedä missä Turenki on, sanoisin että ensi vuonna tiedätte, ja tietää moni muukin. Hotelli kysymyksestä sanoisin että kiinni vaan, jollei me saada yhtä hotellia täyteen (33 paik) niin ei saa kukaan muukaan, toki yrittäjällä itselläänkin pitää olla usko kisoihin. Siinä mielessä pitää hotellivaraus tehdä että hotellin omistaja voi markinoida itseään tulevana MM-kisa Hotellina, tuskinpa sitä mahdollisuutta niin kovin usein hänellä kuitenkaan on, (mutta pilke silmäkulmassa).

Kun ensi-vuonna rävähtää Turengin kansallishymni, ja joukkueiden sisään marssi alkaa, niin siellä voi olla jonkun muunkin tekarit ulkona suusta kuin David Kroketin. Lopuksi vielä siteeraan Fläpän tekstiä ensimmäisten kisojen osalta !

KUN LÄHDETÄÄN, NIIN LÄHDETÄÄN !

Terveisin veini, ja kiitos.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Missä on Turenki? Höh!

Siinä on linkki, mistä voi ammentaa tietoa tulevasta kisakaupungista:

http://www.janakkala.fi/

Turenki on siis paikka, joka sai kaikki muut kisakaupungit vetämään hakemuksensa pois ilmoittamalla järjestävänsä kisat vuonna 2006.

Koska kisat herättävät jo tässä vaiheessa keskustelua ja kiinnostusta, niin heräänkin kysymys, onko ensi kertaa kisojen historiassa paikalle palkattava sekuritimiehiä? Vai ratkaistaanko erimielisyydet turenkilaiseen tapaan Meskun edessä?

Ehdotuksia kisojen suhteen otetaan vastaan. Varsinkin teiltä, jotka osallistuitte Tallinnan-kisoihin. Ne joko toteutetaan tai sitten ei.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jomppa kirjoitti:
Ehdotuksia kisojen suhteen otetaan vastaan. Varsinkin teiltä, jotka osallistuitte Tallinnan-kisoihin. Ne joko toteutetaan tai sitten ei.
Tuomari pitää olla.

Lisäksi ehdotan että pelataan pelkät joukkuemaaottelut ja yksilökisoja ei ollenkaan.

Suosikkijoukkue
Jomppa kirjoitti:
Siinä on linkki, mistä voi ammentaa tietoa tulevasta kisakaupungista:

http://www.janakkala.fi/

Turenki on siis paikka, joka sai kaikki muut kisakaupungit vetämään hakemuksensa pois ilmoittamalla järjestävänsä kisat vuonna 2006.

Koska kisat herättävät jo tässä vaiheessa keskustelua ja kiinnostusta, niin heräänkin kysymys, onko ensi kertaa kisojen historiassa paikalle palkattava sekuritimiehiä? Vai ratkaistaanko erimielisyydet turenkilaiseen tapaan Meskun edessä?

Tutustuttuani Jompan linkittämään aineistoon voin todeta että paikka ja sijainti on pirun hyvä kisojen järjestämiseen, lisäksi Puuhamaa on sopivan lähellä perheellisille. Mitä tulee turvamiehiin, niin luulen heidän itsensä järjestävän enemmän ongelmia kuin niitä muuten syntyisi. Mikäli kuitenkin kisat paisuvat suuriksi jolta se tulee tuntumaan jo muutaman kuukauden kuluttua, niin luultavasti tulemme tarvitsemaan muunkin järjestelmän kuin Meskun edessä tapahtuvan asioiden ratkomisen.

Mikä tulee kisojen järjestämiseen, niin ne järjestetään Turengissa joko Turengin omien voimien kanssa tai sitten ilman ! :) Avain kysymys on tällä hetkellä ensimmäiseksi ratkaistava lehdistöpäällikön vakanssi, koska kiireen vilkkaa on tässä ketjussa oltava englannin-kielinen selostus kroketista yleensä ja tulevista MM-kisoista. Täältä on helppo näyttää esimerkiksi Latvian ja Liettuan edustajille mistä on tulevaisuudessa kysymys. Elikkä Turenki itse päättää kuka on paras mahdollinen mies tai nainen tähän virkaan, kuitenkin asia on päätettävä nopeasti ja määrätietoisesti, itse suosittelen Fläpän jatkoa
mutta ilman muuta myöskin vaihto omankylän "poikaan" on mahdollista, tunteehan hän kisakylän ja tämän brutaalin heimon tavat paremmin.

Uskon vahvasti että Tallinnan turnauksen osallistujat ovat mukana melkeinpä sataprosenttisesti, nyt on kuitenkin voimakkaan tuen ja uskon antamisen aika, seisokaamme siis joukolla Turengin kisojen takana ja antakaamme tukemme kirjallisessa muodossa Turengin MM.kisoille nyt eikä viidestoista päivä.

Siksi toteankin että "Kenen joukoissa seisot kenen lippua kannat", perkele voimakas tuki Turengille ja heti, pyytää nöyrimmästi veini !!

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sv veinikretski kirjoitti:
No niin, hienoa että Turenki 2006 projekti on virallisesti käynnistynyt.
KUN LÄHDETÄÄN, NIIN LÄHDETÄÄN !

Terveisin veini, ja kiitos.

Perskele, kuinka myöhään tulikin naputeltua tällekin sivustolle. Hyvä konjakki, kossu ja sandelssi tekivät jälleen kerran tehtävänsä.

Mun mielestäni muuten tuohon World Cupiin liittyen, voisi sen Turengin ValtionHotellin varata jo nyt kokonaan mailapelien ammattilaisten käyttöön. Niin kuin tuossa edellä aamuyöstä ehdin kirjoitella, voin satasen antaa järjestelykomitealle sponssina kuluihin. Sillä voi vaikka sitten maksaa ne pitkäsääristen blondien huoneet, jos ei muuta keksi.

Rock on, Turenki 2006.

-duud-

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jomppa kirjoitti:
Aika rajun oloinen paikka tuo Turenki. Vilkaisin paikallisen golf-kentän sivuja ja ensimmäiseksi osui silmiini ilmoitus, joka kertoi Venäläinen ruletti kilpailun tulokset.

Eikös tuohon Turengin/Janakkalan karttaan ole jo merkitty se tuleva rata ? Vai mitä muuta ne paksut ruskeat viivat voivat osoittaa.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Twite kirjoitti:
Tuomari pitää olla.

Lisäksi ehdotan että pelataan pelkät joukkuemaaottelut ja yksilökisoja ei ollenkaan.

Samaa mieltä olen myös. Yhdessä oleminen ja hauskanpito oli Tallinnassakin pääosassa. Saispa Seppo Mäkelän tuomariksi. Vois paukkua penalttia.

-duud-

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Aika rajun oloinen paikka tuo Turenki. Vilkaisin paikallisen golf-kentän sivuja ja ensimmäiseksi osui silmiini ilmoitus, joka kertoi Venäläinen ruletti kilpailun tulokset.

Eikös tuohon Turengin/Janakkalan karttaan ole jo merkitty se tuleva rata ? Vai mitä muuta ne paksut ruskeat viivat voivat osoittaa.

Kolopalloa pääsee mättämään, vaikka koko porukalla Nurmijärven par-3 kentälle. Sinne ei tarvitse green-cardia tai muutenkaan paljon osaamista. Turengista ei ole kamalan pitkä matka sinnekään.

Kuule veljeni Bozik, krokkaamisessa ei voi etukäteen rataa merkitä. Siellä vodka ja punaviini virtaa ja elämä on hyvä. Kroketti on tajunnanvirtaa...

-duud-

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Mikä tulee kisojen järjestämiseen, niin ne järjestetään Turengissa joko Turengin omien voimien kanssa tai sitten ilman ! :) Avain kysymys on tällä hetkellä ensimmäiseksi ratkaistava lehdistöpäällikön vakanssi, koska kiireen vilkkaa on tässä ketjussa oltava englannin-kielinen selostus kroketista yleensä ja tulevista MM-kisoista.

...

itse suosittelen Fläpän jatkoa mutta ilman muuta myöskin vaihto omankylän "poikaan" on mahdollista, tunteehan hän kisakylän ja tämän brutaalin heimon tavat paremmin.
Itse laitan ääneni Fläpälle, sillä ulkoistaminen on nykyään muotia.

Myös viralliset nettisivut on väsättävä osoitteeseen www.turenki2006.com tai jotain. Itse en moista hommaa hallitse, joten joku osaava jamppa pitäisi saada sivuja vääntämään. Hakemukset voi osoittaa tähän ketjuun.

Suosikkijoukkue
Master God kirjoitti:
Itse laitan ääneni Fläpälle, sillä ulkoistaminen on nykyään muotia.

Myös viralliset nettisivut on väsättävä osoitteeseen www.turenki2006.com tai jotain. Itse en moista hommaa hallitse, joten joku osaava jamppa pitäisi saada sivuja vääntämään. Hakemukset voi osoittaa tähän ketjuun.

Odotellaan rauhassa Fläpän suostumusta tehtävään, muistaakseni hän on sen jo antanutkin, hänen tapauksessaan epäilisin tällä hetkellä kysymyksessä olevan nainen muuten mies olisi jo vastannut ajat sitten myöntyvästi.

Bandana

Jäsen
Kannattaako kausikortti?

Maajoukkueen fanikerhon jäsenenä ja potentiaalisena kausikortin ostajana haluaisin kysyä, millaisella joukkueella ollaan lähdössä seuraaviin MM-kisoihin?

Kannattaako satsata kausikorttiin? Tiedän, että ne menevät nopeasti kaupaksi, joten siksi olenkin hyvissä ajoissa liikkeellä.

Jatkaako E päävalmentajana? Pysyykö joukkueen runko samana? Onko brändi kunnossa? Voisiko joku copypasteta taklaustilastoja? Ollaanko hankittu uusia mailapoikia? Mitkä ovat todelliset menestysreaaliteetit?

Vastauksia voi antaa vaikka päävalmentaja, suurvisiiri, markkinointipäällikkö, myyntineuvottelija tai kuka tahansa joka osaa viheltää. Kiitos.

Täältä tähän, tuolta tuohon Turenkiin

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Sasha kirjoitti:
Maajoukkueen fanikerhon jäsenenä ja potentiaalisena kausikortin ostajana haluaisin kysyä, millaisella joukkueella ollaan lähdössä seuraaviin MM-kisoihin?
Iskukykyisellä, parhaassa lisääntymisiässä olevista valioyksilöistä kootulla ei-humpuukiryhmällä.
Kannattaako satsata kausikorttiin?
Ei kannata.
Jatkaako E päävalmentajana?
Sopimus voimassa vuoteen 2043, mutta se ei takaa mitään.Tehtäväänsä innokkaammin suhtautuvaa tuskin löydetään mistään.
Pysyykö joukkueen runko samana?
Kyllä. Kapteenin jakkara tosin heiluu. Viettää liikaa aikaa pokeri-automaatilla greenin sijaan.
Onko brändi kunnossa?
Ei ole eikä tule.
Voisiko joku copypasteta taklaustilastoja?
Voisi. Eestin joukkueen voiton taklasi tuomari, jos Eestiltä kysytään. Ei kysytä.
Ollaanko hankittu uusia mailapoikia?
Edelliset toimivat ihan hyvin. Tosin ensi kisoihin harkitaan 2/pelaaja.
Mitkä ovat todelliset menestysreaaliteetit?
Kompakysymyksiin ei vastata.

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Sasha kirjoitti:

Kannattaako satsata kausikorttiin? Tiedän, että ne menevät nopeasti kaupaksi, joten siksi olenkin hyvissä ajoissa liikkeellä.

Jatkaako E päävalmentajana? Pysyykö joukkueen runko samana? Onko brändi kunnossa? Voisiko joku copypasteta taklaustilastoja? Ollaanko hankittu uusia mailapoikia? Mitkä ovat todelliset menestysreaaliteetit?

Vastauksia voi antaa vaikka päävalmentaja, suurvisiiri, markkinointipäällikkö, myyntineuvottelija tai kuka tahansa joka osaa viheltää. Kiitos.

Itse en ole mikään edellä mainituista, enkä osaa edes viheltää, mutta vastaan silti.

Täten allekirjoittanut ilmoittaa olevansa käytettävissä maajoukkuetehtäviin sikäli mikäli aiempiin näyttöihin ollaan oltu tyytyväisiä ja valmentaja sekä fanit tahtovat nähdä minun jatkavan uraani.

Hlökoht olin erittäin tyytyväinen minulle nimettyyn caddieen, enkä kokemuksieni perusteella näe syytä vaihtaa tai edes lisätä heidän määräänsä. Vaikka oman henkilökohtaisen hierojan voisin kyllä ottaa.

Suosikkijoukkue
Twite kirjoitti:
Iskukykyisellä, parhaassa lisääntymisiässä olevista valioyksilöistä kootulla ei-humpuukiryhmällä.Ei kannata.Sopimus voimassa vuoteen 2043, mutta se ei takaa mitään.Tehtäväänsä innokkaammin suhtautuvaa tuskin löydetään mistään.Kyllä. Kapteenin jakkara tosin heiluu. Viettää liikaa aikaa pokeri-automaatilla greenin sijaan.Ei ole eikä tule.Voisi. Eestin joukkueen voiton taklasi tuomari, jos Eestiltä kysytään. Ei kysytä.Edelliset toimivat ihan hyvin. Tosin ensi kisoihin harkitaan 2/pelaaja.Kompakysymyksiin ei vastata.

Maajoukkuetta ei äänestetä huutoäänestyksellä se on varma, tämänvuoden maajoukkueella ei tulla pärjäämään kovissa kansainvälisissä MM-kisoissa, valinta tullaan mielestäni tekemään samalla tavalla kuin ennenkin tosin kisakomissio siitä päättää. Kisakomissionissa pitää olla hemmoja muualtakin kuin Turengista, mikäli Turengi saisi päättää esim, lätkämaajoukkueen, ei siellä muita olisikaan kuin Ry,n miehiä.

Mielestäni yksilökisa pitää olla mahdollinen, ne jotka haluavat pelata heillä pitää olla mahdollisuus se tehdä, esimerkiksi itseäni vituttaa suunnattomasti että kova valmennustyö jota Olkun kanssa teimme meni aivan hukkaan, olin juuri nousemassa voittoon kun kisat keskeytettiin. Sanotaan suoraan että vaikka ihmisinä meillä oli todella mukava ja sympaattinen maajoukkue, niin pelillisesti se oli aikas paska.

Mieleeni tuli myöskin lukuisat lapsiperheet jotka mahdollisesti paikalle saapuvat, (itse kyllä en ota, se on varma). Lastenrata pitäisi olla olemassa, ja Jompan pitäisi pakottaa pitämään mukavaa Nixon-naamaria turnauksen ajan.

Terveisin veini, tuleva maajoukkue mies ?

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Niin, kyllä itsekin olen jyrkästi sitä mieltä että vapaaehtoinen yksilökilpailu tulee ehdottomasti järjestää. Tämän vuoden kisa jäi jostain (minulle ei syytä kerrottu) kumman syystä viemättä loppuun ja kun satuin siinäkin olemaan vähintäänkin loistavissa asemissa, niin haluaisin ensi vuonna ehdottomasti viedä sen loppuun minkä kerran olen aloittanutkin.

Ja mikäli maajoukkuepaikkaa ei ensi vuodeksi irtoa, niin siinä tapauksessahan koko comebackini kuivuu kokoon ennen kuin se edes kunnolla on alkanut. Olisihan se tosin aivan käsittämätön juttu, jos näillä näytöillä pudottaisiin maajoukkueesta.

Suosikkijoukkue
Rontti kirjoitti:
Ja mikäli maajoukkuepaikkaa ei ensi vuodeksi irtoa, niin siinä tapauksessahan koko comebackini kuivuu kokoon ennen kuin se edes kunnolla on alkanut. Olisihan se tosin aivan käsittämätön juttu, jos näillä näytöillä pudottaisiin maajoukkueesta.

Mietittyäni asiaa yön yli olen tullut siihen tulokseen, että jatkakoon maajoukkue samalla "miehityksellä" minun puolestani vielä seuraavat MM-kisat, mikäli kuitenkin tulokset ovat pelillisesti paskat, niin ei puhettakaan että enää jatkoaikaa annettaisiin.

Yksilökilpailun suhteen ajatukseni on kuitenkin ehdoton ja Turenkilaisittain jyrkkä kyllä. Huomasitteko muuten että olemme saaneet ketjuumme vieraaksi myös polvihousumiehen. Onkin mukavaa että nämä Kroisos Pennosen näköiset miehet ovat kiinnostuneita myöskin urheilusta.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Tarkka ajankohta

Virallinen kisaorganisaatio voisi pikkuhiljaa alkaa miettimään kisojen tarkkaa ajankohtaa, sillä hotellivaraukset olisi tehtävä, ja maailmaa informoitava kisojen aikataulusta. Alustavia keskusteluja on käyty ainakin Saksan ja Uuden-Seelannin joukkueiden saamiseksi kisoihin, mutta he jäävät toistaiseksi odottamaan virallista lehdistötiedotetta kisoista ennen ilmoittautumista.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mietittyäni asiaa yön yli olen tullut siihen tulokseen, että jatkakoon maajoukkue samalla "miehityksellä" minun puolestani

Itse olen suunnitellut sinulle todella vaativan "talviharjoitteluohjelman". Tulet olemaan -06 kisoissa(kin) lyömätön, mutta täytyy vetää yksi talvileiri Suomessa, vaikka jossakinpäin satakuntaa, oletko henkisesti valmis rääkkiin?

Ps.kuuleeko Turenki? Joudunko kantamaan kuntovalmentajan raskaan manttelin, myös alkavalla rokettikaudella?

Pitäkää Turenkinne v... jne...

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
D-Day

Master God kirjoitti:
Virallinen kisaorganisaatio voisi pikkuhiljaa alkaa miettimään kisojen tarkkaa ajankohtaa, sillä hotellivaraukset olisi tehtävä, ja maailmaa informoitava kisojen aikataulusta.
Käsittääkseni ensi vuonna ollaan liikkeellä tämän vuoden tapaan elokuun viimeisenä lauantaina, eli 26.8.2006.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mietittyäni asiaa yön yli olen tullut siihen tulokseen, että jatkakoon maajoukkue samalla "miehityksellä" minun puolestani vielä seuraavat MM-kisat, mikäli kuitenkin tulokset ovat pelillisesti paskat, niin ei puhettakaan että enää jatkoaikaa annettaisiin.

Yksilökilpailun suhteen ajatukseni on kuitenkin ehdoton ja Turenkilaisittain jyrkkä kyllä. Huomasitteko muuten että olemme saaneet ketjuumme vieraaksi myös polvihousumiehen. Onkin mukavaa että nämä Kroisos Pennosen näköiset miehet ovat kiinnostuneita myöskin urheilusta.

Ei, ei ja ei. Mielestäni maajoukkue tulee valita samallalailla kuin tänäkin vuonna eli äänestämällä. Itse aion vähintään tuplata äänimääräni ja keskittyä kisojen aikana lähinnä lapsien pelotteluun.

Käsittääkseni virallista kisapäivää ei ole vielä päätetty. Tämä johtuu siitä, että tällä hetkellä on tarjolla on kaksi eri kisapaikkaa, joista toisesta on jo tehty alustavavaraus elokuun toiseksi viimeiselle viikonlopulle.

p.s. Enää pitäisi tietää ketkä kuuluu viralliseen kisaorganisaatioon.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.